نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

مزایای استفاده از سقف کاذب در ساختمان

مزایای استفاده از سقف کاذب در ساختمان

چرا باید از سقف کاذب در ساختمان استفاده کنیم؟

سقف کاذب در ساختمان که در معماری‌های امروزی مورد توجه قرار گرفته است، نوعی سقف است که زیر سقف اصلی قرار می‌گیرد. این سقف معمولا به اسکلت ساختمان و سقف اصلی متصل می‌شود. سقف کاذب علاوه بر ایجاد جلوه بصری در معماری و طراحی داخلی یک ساختمان، از نظر تاسیساتی کمک زیادی می‌کند که بتوان سیم‌کشی‌های داخل ساختمان و نورپردازی‌ها را بسیار آسان‌تر انجام داد. همچنین وجود چنین سقفی زیر سقف اصلی کمک می‌کند که در آینده برای عبور انواع سیم و لوله در ساختمان دچار مشکل کمتری بشویم.

این سازه ساختمانی به دلیل کاهش فضای محیط داخلی ساختمان و ایجاد عایق حرارتی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای متعادل کردن دمای هوای داخل ساختمان می‌شود. اما همین موضوع کوتاه شدن سقف ساختمان و دلگیر شدن فضای داخلی را در پی دارد. همچنین سقف‌های کاذب نیاز به نگهداری و تعمیرات زمان‌بر و هزینه‌بری دارند. به طور کلی، مزایا و معایب سقف کاذب زیاد است و باید با توجه به شرایط، برای استفاده از آن اقدام کرد.

 

اگر مایلید از سقف کاذب در ساختمان بیشتر بدانید، این نوشته‌ها را حتما بخوانید!

 

 

سقف کاذب در ساختمان چیست؟

سقف‌های کاذب کاربرد و فواید مختلفی دارند. سقف‌های ساخته شده با رابیتس به گچکار سقف کمک می‌کند که طرح خود را بهتر و با خلاقیت بیشتری روی سقف خلق کند و از جمله فواید سقف کاذب آکوستیک عایق صدا و حرارت بودن آن و جلوگیری از پژواک صدا است.

 

کاربردهای سقف کاذب در ساختمان

ممکن است که شما سقف کاذب را برای مکان‌های مختلف با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به این کاربردها و نوع سقف کاذب متناسب هر کاربرد می‌پردازیم:

 

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل