نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

بازسازی پارکینگ

بازسازی پارکینگ

بازسازی پارکینگ

کف پارکینگ به علت زندگی سختی که دارند باید جدی گرفته شوند و بازسازی آنها به طور دقیق انجام شود.

در هر ساعت از روز از طریق رفت و آمد خودروها بر روی آنها فشار وارد می شود و از طرفی در معرض گرما و سرمای شدید می باشند این رفت و آمدها و شرایط آب و هوایی از یک سو و از سوی دیگر ریزش احتمالی روغن های ماشین میتواند باعث ایجاد شکافت در سطح پارکینگ شود که در صورت عدم توجه باعث ایجاد شکافت نیز می شود و ساکنین در رفت و دچار مشکل می شوند و به همین جهت در صورت دیدن ترک باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد و نسبت به بازسازی آن اقدام شود.

 

بازسازی منزل و بازسازی ساختمان

 

بازسازی پارکینگ

علت ترک های کف پارکینگ

قبل از اجرای عملیات کف سازی پارکینگ حتما باید کف قدیمی به کل جمع شود به همین جهت باید در ابتدا کف بتنی پارکبنگ به کلی تخریب شود و بعد از آن جهت عملیات کف سازی، نخاله ها جمع آوری شود.

 

به همین لحاظ باید موارد زیر برای تسریع در کار رعایت شود :

 

بهره برداری از پارکینگ

مصالح مورد نیاز برای بازسازی کف پارکینگ به سه قسمت زیر سازی، سطح تقویت کننده و سطح نهایی تقسیم می شود و تمام این ایتم ها در زمان عملیات کف سازی پارکینگ مطابق با نقشه های اجرایی محاسبه می شود.

اگر می خواهید کف پارکینگ نسبتاً سخت و مقاومی داشته باشید حتماً از کفپوش زیبا و استاندارد اپوکسی استفاده کنید و به این نکته توجه داشته باشید که این ماده به لحاظ اجرا کمی پیچیده است و باید حتما به وسیله پیمانکاران متخصص انجام گیرد.

اگر یک پارکینگ مسکونی و یا تجاری دارید باید همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که هر چند سال احتیاج به باز سازی دارد و با دیدن ترک های ریز از این مساله به راحتی عبور نکنید تا متحمل هزینه های سنگین تر نشوید و برای حل این موضوع با متخصصان ذیربط تماس بگیرید.

 

پیشنهاد نویسنده: هزینه دکوراسیون داخلی، مراحل ساخت خانه‌های کلنگی

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل