ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی
25
بهمن

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

طراحی و‌ اجرای پروژه مسکونی خانم جان بزرگی‌ به متراژ ۱۷۵ متر مربع واقع در پیروزی می باشد که این پروژه به سبک نئو کلاسیک توسط گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح طراحی و اجرا شده است.

 

مدت  قرارداد : ۶۰  روزکاری

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ – ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس حاصل بفرمایید .

 

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

طراحی داخلی چیست ؟

طراحی داخلی، نقشه کشی و ساخت و ساز فضاها به دست انسان انجام می شود و بخشی از طراحی محیطی می باشد و ارتباط مستقیمی با معماری دارد.

اگرچه طراحی برای ایجاد یک محیط خوشایند به دوران تمدن اولیه انسان باز می گردد اما باید به این نکته توجه داشت رشته طراحی دکوراسیون داخلی نسبتا جدید می باشد.

از اواسط قرن بیستم به نحوی از واژه دکوراتیو داخلی به کار برده شد که تقریبا معنا و مفهوم خود را از دست داد و به این جهت واژه های توصیفی بیشتری مورد استفاده قرار گرفته اند.

اصطلاح طراح داخلی نه تنها محدوده وسیع تری را شامل می گردد بلکه خود را به عنوان یک حرفه جدی در صنعت ساختمان نشان می دهد.

در کشورهای اروپایی و مکانی که این حرفه از آنجا نشات گرفته است  از این حرفه به عنوان معمار داخلی نام برده می شود.

 

قوانین طراحی داخلی

یکی از شاخه های معماری طراحی داخلی می باشد و باید این نکته را مد نظر قرار داد که هر  شاخه تخصصی در هر رشته صرفا در محدوده همان مجموعه معنادار می باشد.

بهترین ساختمان ها و فضای داخلی شامل فضا هایی می باشند که میان عناصری که کلیت این فضا ها را تشکیل می دهند ناهمخوانی وجود نداشته باشد.

دربین عناصر، جنبه های سازه ای یک ساختمان ، برنامه ریزی سایت، محوطه سازی، مبلمان و گرافیک معماری و همچنین جزئیات داخلی می باشد که در نمونه های بسیاری از ساختمان های برجسته و داخلی ایجاد شده است که این المان ها به صورت هماهنگ و یکپارچه عمل میکنند.

به دلیل پیشرفت قابل توجه در حوزه ساختمان و برنامه ریزی و ساخت در دوران معاصر این امکان وجود ندارد معمار یا طراح در تمام جنبه های ساختمانی که در دوران مدرن طراحی و اجرا می شود ،  متخصص باشد به همین جهت لازم است  که متخصص ها به صورت هماهنگ و گروهی ، در ارتباط با یکدیگر با دانش و مهارت کافی در جهت رسیدن به هدفی مشترک همکاری های لازم را داشته باشند تا در سریع ترین وقت ممکن و کیفیت در کار بالا به هدف خود برسند.

هنگامی که معمار بر روی طراحی کلی بنا متمرکز می باشد  طراح داخلی به جنبه های دقیق مقیاس در طراحی و زیباشناسی خاص و کاربردی ، شخصیت و ویژگی فضا می پردازد .

اگر چه طراحی داخلی هنوز به عنوان یک حرفه در عرصه ساختمان روبه گسترش و پیشرفت می باشد لذا بدون در نظر گرفتن محدودیت های دقیق  در این گرایش می توان آن را در دو گروه مسکونی و غیر مسکونی طبقه بندی کرد.

در بسیاری از شرکت های ساختمانی، طراحی داخلی  شامل بخش و قسمت جدا گانه ای می باشد  و در شرکت های کوچک معماری طراحی داخلی حداقل به یک نفر سپرده می شود.

در واقع یک طراحی داخلی زیبا می تواند به عنوان اثر هنری یاد شود اما عده ای  تمایل دارند این اثر را صرفا یک طراحی عالی بنامند.

 

ویدیوی اتمام کار پروژه پیروزی

مرحله تخریب پروژه پیروزی

دیوارها و قسمت هایی از فضای خود  را که قصد برداشته شدن آنها را دارید  و یا قسمت هایی از ساختمان که نیاز به حذف آن می باشد را با مشورت  گرفتن از شرکت های ساختمانی و مهندسین ساختمانی، حذف کنید . در این مرحله شرکتهای ساختمانی که کار تخریب انجام می دهند می توانند بهترین مشاور برای شما باشند و به این نکته توجه داشته باشید که در حذف دیوارها توجه به نوع بنا (فلزی، بتونی) و نقش دیوار در تحمل بار ساختمان امری ضروری می باشد.

 

مرحله ساخت پروژه پیروزی

در این مرحله که بسیار مهم می باشد تغییر کاربری فضا ها شکل می گیرد که در این مرحله با افزودن دیوار، اتاق، انبار  با دیوار چینی و یا استفاده از دیوار های پیش ساخته روند کار ادامه می یابد که در این مرحله می توان با به کار گیری از دیوارهای پیش ساخته زمان ساخت را سریعتر پیش برد و همچنین این امکان را خواهید داشت  تا طرح های مختلف را اعمال کنید .

 

طراحی داخلی پروژه پیروزی

راهکاری مختلفی برای تغییر فضای داخلی ساختمان وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می شود و در مطالب جدا گانه ای در سایت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح به آن پرداخته شده است  ولی بهترین راه این است که در این زمینه با طراحان داخلی مشورت کنید و از تجربیات آنها بهترین استفاده را داشته باشید.

 

گچ کاری و سقف کاذب پروژه پیروزی

اگر دیوارها و سقف خانه نیاز به گچ کاری دارد بعد از انجام دو مرحله قبل، می توانید این کار را انجام دهید. در بسیاری موارد سقف کاذب با استفاده از کناف یا رابیتس به جذابیت و زیبایی خانه کمک بسیاری خواهد کرد .

 

نورپردازی پروژه پیروزی

با استفاده از نورهای مناسب در زوایای مختلف  می توانید نور پردازی قسمت های مختلف فضای خود را انجام دهید و بکار بردن نور مناسب در فضا های خاص این امکان را فراهم خواهید کرد تا جلوه ای زیبا برای ساختمان در نماهای داخلی و خارجی به وجود بیاید .

 

کف سازی پروژه پیروزی

به کار بردن کف پوش ها همچون سرامیک و سنگ و یا انواع پارکت ها برای کف سازی ساختمان مناسب می باشد که طرح کف باید متناسب با طراحی سایر بخش ها در دکوراسیون داخلی  باشد.

 

رنگ دیوار و سقف پروژه پیروزی

مرحله ای که تاثیر بسیار زیادی در جلوه بخشیدن به نمای داخلی ساختمان و تمامی فضا ها را  می دهد، مرحله ی نقاشی و رنگ آمیزی دیوار ها و سقف می باشد و باید به این نکته توجه داشت که ترکیب رنگها و تناسب آن باچیدمان منزل مسکونی بسیار مهم می باشد.

 

اجرای دیوارپوش یا کاغذ دیواری پروژه پیروزی

سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی، پنل و کاغذ دیواری تماما متریالی می باشند که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند که می توان مطابق با سلیقه و طرحی که طراح برای فضای شما در نظر گرفته است  هر یک از این متریال های دکوراسیون را برای فضای  خود به کار ببرید و جلوه ای خاص و ویژه به نمای داخلی ساختمان خود ببخشید.

 

چیدمان پروژه پیروزی

اگر هنوز در بازسازی فضای خود با کمبود بودجه مواجه نشده اید می توانید آن را خرج خرید لوازم و مبلمان جدید و کابینت آشپزخانه کنید و حتما باید در این مرحله از بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی  با یک شرکت طراحی داخلی مشورت کنید.

 

دیگر مراحل پروژه ی پیروزی رو مشاهده کنید:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۵]