نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

فنس چمنی چیست؟

فنس چمنی چیست؟

فنس چمنی چیست؟

زیباسازی فضای محل زندگی یکی از قدیمی ترین علایق انسان هاست. از فنس چمنی برای محیط اطراف خانه تا طراحی دکوراسیون داخلی منزل، ما هر کاری که می توانیم برای دلپذیر تر و خوشایند کردن محل زیست خود انجام می دهیم. کاشت گیاهان مختلف و فنس چمنی در ورودی منازل نیز یکی از همین کار هاست. امروزه فنس چمنی را با استفاده از چمن مصنوعی بجای چمن طبیعی می سازند و این ایده دکوراسیون مدرن، مزایا و معایب خاص خود را دارد.

امنیت یک محوطه، از اهمیت بالایی برخوردار است. در گذشته جهت برقراری امنیت در محوطه های باز از ابزار هایی مثل فنس فلزی استفاده می کردند. این فنس ها با عیوب زیادی همراه بودند، مانند ظاهر نه چندان مناسب و غیر قابل اجرا برای محوطه های مسکونی، ویلایی و باغ ها. به همین دلیل، رفته رفته حضور آن ها کمرنگ تر شد و ابزار های جدید تر و زیبا تری مثل فنس های چمنی، جایگزین شدند. فنس چمنی، نه تنها به عنوان یک حفاظ منجر به ایجاد امنیت می شود، بلکه به دلیل برخورداری از ظاهر زیبا و سبز رنگ، محوطه ای همراه با چشم انداز فوق العاده را هم شکل می دهد. تماشای این محوطه ها باعث می شود تا حال روحی خوبی پیدا کنید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

فنس چمنی چیست؟

فنس چمنی ترکیبی از مفتول های فولادی فنس یا توری حصاری است که در ترکیب با بافت زیبای چمن مصنوعی جذابیت خاصی به محیط می دهد. برای اینکه در خرید فنس چمنی موفق باشید و چندین سال بتوانید از آن استفاده کنید، بهتر است جنس فنس را از پوشش گالوانیزه ساخته شده باشد تا با برخورد رطوبت زنگ نزند. فنس چمنی که با ویژگی مقاومت در برابر آب خوردگی و زنگ زدن تولید شود، اغلب در محوطه سازی و تزئین دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای استفاده از فنس چمنی

 

نحوه نصب فنس چمنی

برای اجرای فنس کشی، در ابتدا نیاز به پایه فنس دارید که تا ارتفاع ۱ متری در عمق زمین باید آن ها را نصب کرده باشید. بعد از نصب پایه فنس ها میتوان به راحتی فنس چمنی را با مفتول به آن ها متصل کنید و به محصور کردن محیط بپردازید. روش ساخت فنس چمنی با الیاف PVC مقاومت مناسبی در برابر اشعه خورشیدی و رطوبت دارد و میتوانید بعد از نصب با خیال راحت از زیبایی آن لذت ببرید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل