نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

سبک معماری داخلی سنتی خاورمیانه

سبک معماری داخلی سنتی خاورمیانه

سبک معماری داخلی سنتی خاورمیانه

خاورمیانه واژه ای است که با خود مفاهیم زیادی به همراه می آورد، مفاهیمی چون فرهنگ و تمدن و ذخایر زیرزمینی. کشورهای خاورمیانه دارای فرهنگی غنی و معماری خاص هستند. مذاهبی چون اسلام، بودا و هندو بر معماری این مناطق تاثیر گذار بوده است. در معماری خاورمیانه، رنگ ها و نقش و نگارها حرف اول را می زنند. ترکیب فرهنگ و هنر بومی مناطق با اثاثیه مدرن و نورپردازی گرمف فضایی اصیل و بی نظیر ایجاد میکند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

سبک معماری داخلی سنتی خاورمیانه

برای طراحی به سبک مناطق بومی خاورمیانه باید آداب و رسوم و فرهنگ آن ها را بشناسیم. فرهنگی پر نشاط و گرم پر از پارچه های رنگی و صنایع دستی و مجسمه های نمادین. برای یک دکوراسیون خاورمیانه ای اصیل، موارد زیر را همین ابتدای کار به خاطر بسپارید:

 

المان ها در معماری سنتی خاورمیانه

دراین قسمت از مقاله سبک دکوراسیون خاورمیانه به المان هایی که بیشتر در این سبک مورد استفاده قرار می گیرند، خواهیم پرداخت:

 

الگوهای هندسی در سبک دکوراسیون سنتی خاورمیانه

یکی از ویژگی های هنری سبک دکوراسیون خاورمیانه و به ویژه اسلامی که به راحتی قابل تشخیص استاستفاده از الگوهای هندسی در این سبک می باشد. از شکل ساختمان ها گرفته تا چاپ های موجود در پارچه ها و آثار هنری، این الگوها در همه جا وجود دارند و می توانید این الگوها را به فرم یا فرش های منطقه به خانه خود اضافه کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
خروج از نسخه موبایل