نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

نمای استرچ متال چیست؟

نمای استرچ متال چیست؟

نمای استرچ متال چیست؟

اکسپندد متال یا استرچ متال به صفحات فلزی (آهن و آلومینیوم و استیل و…) است که ضمن طی نمودن فرآیند تولید، با روش ویژه ای تحت برش و سپس کشش قرار می گیرند. شبکه های طوری کششی بر خلاف انواع توری سیمی مفتولی که به هم بافته می شوند، یک پارچه بوده و از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

نمای استرچ متال

ویژگی های استرچ متال چیست؟

این نوع توری ها با ضخامت ۰.۲ تا ۶ میلیمتر با طول آزاد و چشمه هایی با اندازه ۶*۴ میلیمتر تا ۷۵*۲۰۰ میلیمتر قابل تولید است. نوع ورق مصرفی می تواند آهن، آلو مینیوم، برنج، مس و استیل باشد پانل های استرچ متال با ضخامت های مختلف در رنگ های سفارشی و با قطر چشمه های متنوع به صورت آماده برای نصب به کارگاه های ساختمانی ارسال می شود.

 

کاربردهای استرچ متال چیست؟

 

مزایای استرچ متال چیست؟

 

مزایای نمای اکسپندد متال

 

نمای استرچ متال و برش لیزر

نمای بیرونی یکی از مهم ترین بخش های طراحی ساختمان است که این روزها توجه ویژه به آن معطوف می شود. این بخش از طراحی روحیات، علاقمندی ها و سلیقه معمار و صاحب خانه را به نمایش می گذارد و تاثیر بسزایی در زیباسازی فضای شهری دارد.

نکته بسیار مهمی که در نماکاری یک بنا باید مد نظر قرار گیرد هماهنگی آن با سایر نماهای موجود در سطح شهر است زیرا در غیر اینصورت همگونی جلوه شهری از بین رفته و خدشه دار می شود. طراحی و اجرای نمای ساختمان با استفاده از مصالح مختلف صورت می گیرد که هر کدام زیبایی خاص خود را داشته و جلوه ای متفاوت به ساختمان می بخشند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل