نماد سایت شرکت معماری دکوطرح 09122460089

بازسازی ساختمان اداری و دفتر کار ۱۴۰۳

بازسازی ساختمان اداری و دفتر کار ۱۴۰۱

راهنمای جامع بازسازی ساختمان اداری و دفتر کار ۱۴۰۳!

بازسازی ساختمان اداری یا تخریب؟ کدام بهتر است؟ آیا بازسازی ساختمان اداری به صرفه است؟ حتماً به عنوان یکی از صاحبان مشاغل و کارآفرینان، این سؤال برایتان پیش آمده است. از لحاظ هزینه، تخریب هزینه بیشتری در بر دارد، به خصوص برای ساختمان چند طبقه تخریب بسیار گران خواهد بود. علاوه بر هزینه، تخریب زمان بیشتری را در هم در پی دارد. این باعث می‌شود در کار شرکت اختلال ایجاد شود و کارمندان شرکت برای مدت طولانی بی‌کار بمانند. در صورتی که بودجه کافی برای بازسازی کلی ساختمان را ندارید می‌توانید با اولویت بندی ابتدا به سراغ قسمت‌های مهم تر مثل لوله کشی، سیم‌کشی، دکوراسیون و معماری داخلی و خارجی بروید و خود را از مزایای مهم بازسازی ساختمان اداری محروم نکنید، خصوصا این روزهای پایانی سال فرصت خوبی برای بازسازی ساختمان اداری هستند!

 

اگر به دنبال خدمات بازسازی ساختمان اداری و دفتر کار هستید، این نوشته‌ها را هم بخوانید!

 

 

مدت زمان لازم برای بازسازی ساختمان اداری

مدت زمان بازسازی ساختمان اداری از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است چون ادامه روند کاری شرکت و برنامه کارمندان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پس باید پیش از شروع به کار، این مورد را در نظر داشته باشید.

عوامل مؤثر در مدت زمان لازم برای بازسازی ساختمان اداری شامل موارد زیر هستند:

 

چرا بازسازی ساختمان اداری مهم است؟

محیط‌های اداری نقش اساسی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کنند. امروزه توجه به طراحی این مکان‌ها یکی از ضروریات می‌باشد که نه تنها در بحث زیباشناختی و استحکام بلکه از جهت افزایش راندمان کاری مورد توجه قرار گرفته اند. طراحی مناسب و بجا در ساختمان‌های اداری در ارتقا روحیه، خلاقیت، کارایی کارکنان تاثیر به سزایی دارد.

بسیاری از کارفرمایان به حقیقت این موضوع پی برده‌‌‌اند و درصدد برآمده‌‌‌اند تا با بازسازی ساختمان‌های اداری نگرش و فکری نو خلق کنند و با بهره گیری از روانشناسی طرح ها، مواد و رنگ‌ها میزان بازدهی خود را به حد اعلا برسانند.

 

نقش رنگ‌ها در بازسازی ساختمان اداری

 

 رنگ وسایل اداری در دکوراسیون اداری

رنگ وسایل اداری در طراحی اداری در بازدهی کارکنان تاثیر زیادی می‌گذارند. مطالعات نشان می‌دهد که رنگ آبی روی ذهن، قرمز روی بدن، زرد روی احساسات و سبز روی تعادل تاثیر می‌گذارد. با ترکیب این رنگ‌ها می‌توانید بر رفتار سازمانی و سطح کار اثرگذار باشید.

اگر در سازمان به خلاقیت نیاز دارید از رنگ بنفش استفاده کنید. همچنین رنگ‌های آبی و قرمز هم موجب فعالیت سیناپس‌های مغزی کارکنان می‌شوند و ذهن را باز می‌کنند و به کار می‌اندازند. اگر در جستجوی یک رنگ پربازده هستید، رنگ آبی مناسب می‌باشد. در صورتی که تمام روز ذهن‌تان درگیر است و کار فکری می‌کنید، متخصصان توصیه می‌کنند دفترتان را آبی کنید و کمی با نارنجی تزئینش کنید. با این ترکیب موتور ذهن‌تان روشن می‌شود و ایده‌های خلاقانه به سمت شما سرازیر می‌شوند.

 

 

برای مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
خروج از نسخه موبایل