طراحی داخلی رستوران در زمان کرونا
11
تیر

طراحی داخلی رستوران در زمان کرونا

طراحی داخلی رستوران در زمان کرونا

طراحی داخلی رستوران در زمان کرونا یکی از مواردی می باشد که شما می توانید این روز ها آن را در اینترنت و فضای مجازی مشاهده کنید که اغلب رستوران ها برای شما این را به ارمغان آورده اند که بتوانید آشپزی سرآشپز را مشاهده کنید و بدانید از چه مواد غذایی و پروتکل های بهداشتی استفاده می کند.

رستوران های جدید و مدرن امروزی که در زمان کرونا طراحی و ساخته شده اند رعایت بهداشت را سرلوحه خود قرار داده اند و به این فکر کرده اند که بتواند مشتری بیشتری را جذب کند.

اگر شما جزو افرادی باشید که می خواهید در رستوران خود بهترین ها را به کار ببرید بهتر از این مقاله را مطالعه کنید و از راهنمایی های آن برای طراحی و دکوراسیون رستوران خود استفاده کنید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

طراحی داخلی رستوران در زمان کرونا

طراحی داخلی رستوران روباز

رستوران های روباز یکی از مواردی می باشد که شما می توانید از این مورد استفاده کنید و زیبایی را برای رستوران خود و همچنین کسب درآمد را نیز جذب کنید به این صورت که شما می توانید قسمتی از رستوران خود را در فضای باز پیاده سازی کنید و به گونه ای طراحی شود که بتوانید حیاطی را برای رستوران خود در نظر بگیرید تا بتوانید میز های مختلفی را در فضای باز رستوران قرار دهید.

اگر دقت داشته باشید می توانید این را دریابید که رستوران هایی که در فضای باز فعالیت خود را ادامه می‌ دهند این روزها کسب درآمد بیشتری دارند و افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کنند.

 

دیده شدن سرآشپز در طراحی داخلی رستوران

دیده شدن سرآشپز یکی از مواردی می باشد که شما می توانید از آن در رستوران خود استفاده کنید به این صورت که موقعیت آشپز را در جایی از رستوران قرار دهید و از شیشه به عنوان دیوار بین مشتری و سرآشپز استفاده کنید.

در این حال می‌ توان گفت زمانی که مشتری منتظر سفارش غذای خود می باشد می تواند این را ببیند که سر آشپز در حال پختن غذا می باشد و به مشتری این نکته را یادآوری می کند که سلامتی او در اولین این گزینه برای سر آشپز قرار دارد.

 

کم کردن میز های سفارش در زمان کرونا

یکی از مواردی که برای کافی شاپ ها و یا شد کم کردن میز های سفارش می باشد که شما می توانید از میزهای کمتری در رستوران خود استفاده کنید این به شما کمک می کند که فضای بین میز های موجود در رستوران خود را بیشتر کنید و فاصله بین میزها نیز نسبت به قبل بیشتر شود.

اکثر رستوران ها برای این که جذب مشتری خود را بالا ببرند در زمان کرونا میز های خود را کمتر کرده‌ اند و می‌ توان گفت در اغلب موارد افرادی که برای آن ها سلامتی مهم است میز های دیگر را رزرو قرار می‌ دهند تا بتوان گفت فاصله افراد نسبت به میز های دیگر بیشتر باشد.

 

بیرون بر شدن غذا در زمان کرونا

رستوران های مدرن امروزی توانست خدمات بیشتری را به مشتری خود ارائه دهند یکی از این خدمات این است که شما می توانید غذای سفارشی خود را به بیرون از رستوران ببرید و به نوعی می توان گفت بیرون بر شدن غذا یکی از موارد اصلی رستوران ها در زمان کرونا شده است.

رستوران های مختلف توانسته از خدمات مختلفی را برای مشتریان خود داشته باشند که این روزها می توانید بیرون‌ بر شدن غذا را نیز در تمام رستوران ها نیز مشاهده کنید.

 

استفاده از هواساز و تهویه هوا در طراحی داخلی رستوران

رستوران های مدرن امروزی که در زمان کرونا ساخته شده‌ اند از دستگاه های هواساز و همچنین تهویه هوا استفاده می کنند و شما می توانید این را حس کنید زمانی که وارد یک رستوران مطلوب می شوید هوای پاکیزه و تمیزی در آن جریان دارد.

پس از اساسی ترین کارهایی که رستوران ها انجام می دهند این است که از هواساز و تصفیه هوا در رستوران های خود استفاده می کنند.

تهویه هوا و جریان هوای تمیز درون رستوران باعث می شود که افراد بیشتری به رستوران شما وارد شوند و شما بتوانید جذب افراد بیشتری را برای رستوران خود داشته باشید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]