پروژه طلائیه - مرحله اجرا
07
مرداد

پروژه طلائیه – مرحله اجرا

پروژه طلائیه – مرحله اجرا

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه طلائیه – مرحله اجرا

نام پروژه : پروژه طلائیه – مرحله اجرا

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۶

توضیحات : تصاویر زیر مربوطه به پروژه طلائیه – مرحله اجرا می باشد.

سایر بخش های پروژه طلائیه – مرحله اجرا : دکور دوکوههابزار درمرحله اجرا

تصاویر :

پروژه طلائیه - مرحله اجرا پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه طلائیه - مرحله اجرا | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

روشنایی محیط

روشنایی پراکنده

نور پراکنده درخشندگی کلی را برای کل اتاق فراهم می کند. این مولفه دارای دو ویژگی اصلی است: شدت و رنگ آن. شدت روشنایی یک سطح در لوکس اندازه گیری می شود. هرچه عدد بیشتر باشد ، سطح بهتری روشن می شود.

روشنایی مستقیم

نورپردازی هدایت شده برخی مناطق مورد علاقه در اتاق را برجسته می کند: در یک اتاق نشیمن ، این موارد مورد علاقه را می توان با برخی از اشیا تزئینی که روی دیوار قرار داده شده یا آویزان شده اند ، توسط مبلمان خاص (میز ، میز ، میز قهوه) تحقق بخشید. در یک اتاق ناهار خوری یا آشپزخانه ، این مناطق معمولاً میز و میز کار است. گاهی اوقات نقاط مورد علاقه فقط معماری هستند ، به عنوان مثال یک قاب بندی آشکار یا یک راه پله داخلی تزئینی. متخصصان نورپردازی به طور کلی تخمین می زنند که یک منطقه مورد علاقه باید ۳ تا ۵ برابر بیشتر از بقیه اتاق روشن شود. مقادیر (در لوکس) که در بالا نشان داده شده است ، باید در ۳ به ۵ ضرب شود. البته ، یک روشنایی جهت دار بیشتر از مناطق مورد نظر باید با سطح پایین تر از نور پراکنده جبران شود – در عمل ، ۲۰۰ لوکس یا کمتر. روشنایی هدایت شده با لامپهایی با توانایی تمرکز نور تولید شده به دست می آید – به عنوان مثال مجهز به بازتابنده (به عنوان مثال نورافکن) ، یا لامپهای میز که نور را به سمت پایین متمرکز می کنند.

پروژه طلائیه – مرحله اجرا

این پروژه که در دوکوهه واقع بود یک تالار عروسی که توسط سپاه در مناقصه گذاشته شد. متراژ پروژه هفتصد متر مربع بود که بعد از انجام پلان فاز یک و فاز دو و همچنین تایید توسط کارفرمایان، گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح، طراحی نهایی را انجام دادند. طراحی این پروژه حدود دوازده روز کاری به طول انجامید. بعد از طراحی نهایی و تایید کارفرمایان، گروه دکوطرح وارد مرحله اجرا شد.

بعد از تایید کارفرما و همچنین عقد قرارداد، اجرا و نظارت پروژه توسط گروه دکوطرح شروع شد.

تعمیرات

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید گروه دکوطرح تمامی لوله های تاسیسات، برق، دوربین های مدار بسته، سیستم اطفا حریق و سرمایش و گرمایش این مجموعه را از سقف جایگذاری کردند.

کد ارتفاعی صفر سقف در آورده شد و طبق طراحی و کد ارتفاعی، با استفاده از کناف ایران تیپ A بسته شد. کف مجموعه به طور کامل اسلب سنگ یک متر در یک متر شد و سایر مراحل اجرا مطابق طرح انجام شد. مدت زمان اجرای این پروژه سه ماه و نیم طول کشید.

یکی از دلایلی که این پروژه طولانی شد این بود که تاییدیه های لازم برای انجام پروژه دیر به دست گروه دکوطرح رسید. همچین برخی از قسمت ها با توجه به خواسته کارفرمایان تغییر کرد.

 

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]