استفاده از طوسی و زرد در دکوراسیون
18
اسفند

استفاده از طوسی و زرد در دکوراسیون

استفاده از طوسی و زرد در دکوراسیون | کاملا شیک و فوق العاده مدرن ، خاکستری به رنگ دهه برای تزئین در حال حاضر به خصوص در اتاق های نشیمن تبدیل شده است. چرا؟ زیرا باعث می شود که معاصر کامل بی طرف باشد. این زمینه ایده آل برای ایجاد یک طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل است که شما هر سلیقه خود را دوست داشته باشید.

خاکستری همه کاره سایه های زیادی برای تعریف مجدد یک فضا دارد. به عنوان مثال ، سایه های کم رنگ می توانند یک پایه روشن و روشن برای برجسته سازی مبلمان کلیدی ایجاد کنند ، یا سایه ای نمایشی تر و عمیق تر می تواند یک نقطه کانونی برای کار شما باشد ، از زغال چوب مطمئن تا سنگریزه خنک پالت شامل طیف گسترده ای است طیف رنگ های قابل استفاده.

خاکستری خنثی بودن تقریباً با هر رنگ ثانویه کار می کند ، خصوصاً رنگ های روشن وقتی با زینگ در مقابل شریک دوری خود بیرون می آیند.

یکی از این سایه ها ، رنگ زرد ، تقویت کننده نهایی خلق و خو است. با زیر و بمی ملایم ، بدون اینکه خیلی در چهره باشد یا با جسورانه ترین حالت آن ، شاد باشد به اتاق اطمینان و طراوت می بخشد. وقتی زوج و خاکستری با هم ترکیب می شوند ، در حالی که این زوج هماهنگ کار می کنند ، مطابقت دارد.

 

 

ایده های اتاق نشیمن زرد و خاکستری

آرامش خاکستری باعث کاهش قدرت زرد می شود و در عوض سایه آفتابی و بلند کننده ، به خاکستری شخصیتی و قدرت می بخشد که به تنهایی نخواهد داشت. طرح های رنگی اتاق نشیمن خاکستری و زرد را می توان با بسیاری از سلیقه ها و سبک ها مطابقت داد ، به عنوان مثال گل پامچال و خاکستری می توانند پیچ و تاب هایی را به کاغذ دیواری های سنتی گل در اتاق های کشور اضافه کنند ، همچنین با اتصال به روند صنعتی سیمان و سایه های ذغالی حتی چشمگیرتر و معاصر با خردل گرم. یا اگر از سبک سنتی تری استفاده می کنید ، نمی توانید با طلای پیشرفته همراه با خاکستر تسکین دهنده اشتباه کنید.

از نگاه های بازیگوشانه و خنده دار تا رویکرد کلاسیک تر ، نگاهی به گالری جدیدترین ایده های اتاق نشیمن زرد و خاکستری بیندازید که دارای شخصیت و سبک است.

 

پیشنهاد نویسنده برای استفاده از طوسی و زرد در دکوراسیون: رنگ زرد برای خانه

 

۱. یک نقطه کانونی رنگی ایجاد کنید

از آنجا که رنگ زرد در برابر خاکستری بسیار خوب خودنمایی می کند ، می توانید از رنگ بالا آورنده برای ایجاد یک نقطه کانونی افسانه استفاده کنید. در اینجا ، به یک محوطه آتش نشانی چوبی پیچشی فوق العاده مدرن و با رنگ زرد کره ای داده شده است. نتایج نه تنها فضای اتاق را پر از انرژی می کند بلکه سبک کلاسیک را به روز می کند. مبلمان سفید ظاهر اتاق را متعادل می کند در حالی که هنر تک رنگ یک پایان هوشمندانه و پیچیده را ایجاد می کند.

۲. آن را ظریف با سایه های رقیق کنید

در آن حالتهای کم رنگ خاکستری و زرد باعث ایجاد محیطی روشن و بسیار ترد و سبک می شود. با یک پس زمینه کاغذ دیواری نرم و با الگوی ظریف شروع کنید و صندلی های راحتی سفید را انتخاب کنید و سپس با پارچه ها و لوازم جانبی لیمویی دلپذیر شخصیت ملایم اضافه کنید.

این پالت رقیق شده به عمق بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین تونهای همان سایه را که در اینجا با میزهای قهوه خاکستری با تخته سنگ نقاشی شده ، ظروف شیشه ای دودی یا حتی یک قفسه کتاب تقریبا سیاه رنگ نشان داده شده ، لایه بندی کنید.

۳. با رنگ های تیره کنتراست ایجاد کنید

در مقایسه با سایه های تیره و روشن این دو رنگ ، به جفت رنگی یک رنگ واقعی بدهید. خاکستری ذغالی یک انتخاب بسیار محبوب در حال حاضر برای انتخاب دکوراسیون شجاع است. یک زرد ملایم تر اضافه کنید تا لبه عنصر اشباع شود. زیبایی سایه لیمو محو شده توسط نور طبیعی ، مانند این پرده ها این است که هنگام تابش نور از داخل آنها ، مانند کمی تابش آفتاب ، درخشش ملایمی ایجاد می کنند.

 

۴. الگوهای رنگارنگ را تزریق کنید

خاکستری و هندسه سرد را با رنگ زرد پامچال ترکیب کنید تا ظاهری پرنعمت با پیچ و تاب مدرن داشته باشید. طرح را با پس زمینه ای از دیوارها و مبلمان خاکستری ، خنک نگه دارید ، سپس گرمی را با رنگ زرد در چاپ های هندسی و لوازم جانبی اضافه کنید. میزهای مکعب چوبی و جزئیات مسی تکمیل کننده شور و حال یکپارچه سازی هستند.

۵. ظاهر را با گل نرم کنید

تعادل کامل رنگ زرد گل نارنجی و خاکستری سربی سرد باعث ایجاد یک احساس هماهنگ و آرام می شود که برای اتاق نشیمن کشور مناسب است. لوازم جانبی چوب را برای گرم و گرم نگه داشتن اتاق اضافه کنید. برای ایجاد تعادل در طرح ، یک کاغذ دیواری زیبا را با سینه دودکش رنگ آمیزی خاکستری شکسته کنید.

 

 

پیشنهاد نویسنده برای استفاده از طوسی و زرد در دکوراسیون: دکوراسیون با کاغذ دیواری زرد

 

 

۶. ترکیب را ترغیب کنید تا احساس معاصر بودن کنید

با ساده نگه داشتن پس زمینه با دیوارهای خاکستری کم رنگ ، فضای خنک مدرن ایجاد کنید و اجازه دهید مبلمان صحبت کنند. مبل مدولار و زرد خردلی بلافاصله طرح را زنده می کند و سپس با مجموعه ای از اشکال جالب و قوی تقویت می شود. بالای مبل ، نمایش قفسه های هندسی رنگ آمیزی شده با رنگ های زرد ، بیان خیره کننده ای را نشان می دهد در حالی که لوازم جانبی زغال چوب تیره نمایشی و عمقی دارد.

۷. الگوی یکنواخت را معرفی کنید

یک اتاق نشیمن آرام با رنگ زرد و خاکستری با یک ترکیب رنگی خنک و نقش های عجیب و غریب گل ایجاد کنید. یک دیوار مشخصه را با چاپ انتهایی از شکوفه های بزرگ کاغذ کنید. مبلمان منحنی خیالی عاشقانه را ادامه می دهند در حالی که کرکره های سفید و کارهای چوبی یک پیچ و تاب فرانسوی اضافه می کنند. برای به پایان رساندن ظاهر ، کوسن هایی با سایه های مکمل با چاپهای متضاد وارد کنید.

 

۸. اجازه دهید سایه ها حال و هوای Scandi به خود بگیرند

در فرم های کم رنگ آنها می توان از خاکستری و زرد به صورت هماهنگ برای ایجاد فضای آرام استفاده کرد. این طرح Scandi جداول را برگردانده و از زرد به عنوان رنگ اصلی و خاکستری برای لهجه استفاده کرده است. دیوارهای نرم لیمویی یک مبل خمیده و راحت را که در خنک ترین سایه خاکستری تزیین شده برجسته می کند در حالی که فضای ذخیره سازی سفید و شفاف جلوه و طراوت را حفظ می کند.

اکنون تنها آنچه شما نیاز دارید جزئیات با شخصیت برای شیک و جالب بودن این فضای اتاق نشیمن است. یک فرش هندسی زرد شاد و مدرن است ، مبلمان چوبی کم رنگ احساس گرما و ظرافت خاصی را ایجاد می کند و در آخر کوسن های گلدار فقط با اشاره به یک آلو زیبا و پیچیده است.

 

۹. از جفت شدن رنگ با بافت تعریف کنید

بدون نیاز به غلبه بر رنگ بیشتر ، عنصر دیگری را معرفی کنید. این شکل می تواند متناسب با متنوع تر ، با اشاره به تأثیر جهانی ، مانند بافت های طبیعی بافته شده و قطعات مبلمان لاکی تیره ، متناسب باشد.

 

 

پیشنهاد نویسنده برای استفاده از طوسی و زرد در دکوراسیون: طراحی داخلی منزل

 

پروژه های مرتبط با استفاده از طوسی و زرد در دکوراسیون که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]