طراحی کابینت
11
فروردین

طراحی کابینت تهران

طراحی کابینت تهران

معمولا خریداران به دنبال طرح های متفاوت از کابینت هستند که طرح های کابینت سه بعدی در دکوراسیون داخلی به خوبی دیده می‌شود و امروزه طرفداران بسیاری دارد که آنها را قبل از خرید و سفارش باید بررسی کنیم.

طراحی کابینت یکی از متنوع ترین صنعت هایی است که امروزه مورد توجه مردم قرار گرفته و طرح های متنوع از کابینت سراسر دنیا رایج می باشد.

امروزه دیگر نمی توان با چسباندن چند باکس ام دی اف در کنار هم مشتری را راضی نگه داشت بلکه باید طراحی کابینت دارای اصول و استانداردها باشد و مشتری بتواند رنگ و دکوراسیون را متناسب با فضای آشپزخانه خود انتخاب کند.

 

طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل 

 

طراحی کابینت تهران

سبک های طراحی کابینت آشپزخانه به دو سبک اصلی که سبک کلاسیک و مدرن می‌باشند تقسیم می‌شود.

سبک کلاسیک طراحی سه زیر مجموعه به نام های تمام چوب، روکش چوب، ممبران می باشد که هر کدام مشخصات و زیبایی خاص خود را دارد.

اما در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن کابینت های هایگلاس و ملامینه، هایگلاس فرامید وجود دارند که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند.

امروزه برای طراحی کابینت ها ماشین آلات و امکانات پیشرفته ای در اختیار استاد کاران با تجربه وجود دارد که  تولید انواع کابینت را می توانند با آن اجرا کنند و طبق طرح های روز دنیا به آن ایده‌آل که می‌خواهند برسند.

کارشناسان طراحی با بررسی اولیه فضا و اطلاعاتی که در دسترس دارند می توانند به طراحی اولیه  اقدام کنند و برای تکمیل آن نقشه طراحی شده را در اختیار مشتری قرار دهند.

منظور از طراحی سه بعدی و تری دی کابینت، طراحی با اندازه های دقیق می باشد.

قیمت این طرح ها در دفترهای طراحی معماری بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

برای طراحی کابینت آشپزخانه در ابتدا باید به یک کارشناس خبره در این زمینه مراجعه کنید و پس از بررسی فضای آشپزخانه طرح آن را در اختیار شما قرار می دهند و با مشاوره می دهند و  می توانید بهترین کابینت برای آشپزخانه تان  را انتخاب کنید .

در طراحی کابینت آشپزخانه باید دقت داشته باشید که همه آنها با یکدیگر هارمونی داشته باشند و در انتخاب رنگ آنها هم دقت کنید.

برای مثال در سبک مدرن برای آشپزخانه هایی که متراژ کوچکی دارند بهتر است از کابینت های های گلاس با رنگ روشن استفاده کنید اما محل قرارگیری آنها هم حائز اهمیت است.

محل قرار گیری از این جهت اهمیت دارد که هنگامی که نور خورشید به آن تابیده می شود بهتر است که در محلی قرار بگیرند که نور مستقیم بر سطح کابینت ها نتابد زیرا به مرور زمان باعث زرد شدگی و تغییر رنگ در کابینت ها می شود.

در کابینت های که برای آشپزخانه کلاسیک انتخاب می شوند بهتر است از چوب و یا کابینت ممبران استفاده کنیم.

کابینت های ممبران جزئیات را به خوبی بر روی خود نمایش می‌دهند و یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که سبک کلاسیک را دوست دارند.

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۵]