پروژه آتلیه عکاسی
14
آذر

پروژه آتلیه عکاسی

پروژه آتلیه عکاسی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید.

این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه آتلیه عکاسی

نام پروژه : پروژه آتلیه عکاسی

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۸

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به پروژه آتلیه عکاسی می باشد.

تصاویر :

پروژه آتلیه عکاسی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه آتلیه عکاسی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه آتلیه عکاسی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه آتلیه عکاسی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه آتلیه عکاسی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

چگونه بهترین راه اندازی استودیوی عکاسی را بسازیم |‌ پروژه آتلیه عکاسی

داشتن یک آتلیه عکاسی در طولانی مدت می تواند بسیار کم هزینه باشد. این بهترین راه برای بالا بردن سطح حرفه ای عکاسی است. به طور معمول ، هر عکاس برای بهبود مشاغل خود ، جذب مشتری بیشتر و کسب سود روش های مختلفی را امتحان می کند.

تنها تفاوت در این است که چگونه به بهترین شکل می توانید آتلیه عکاسی خود را که توسط خودتان راه اندازی شده ایجاد کنید ، پس انداز کنید و هنوز رقبای خود را شکست دهید. به عبارت دیگر ، شما نیاز دارید تا روش ها و مواد مناسب را برای ایجاد یک آتلیه عکس برجسته دنبال کنید.

آیا تعجب می کنید که چگونه خودتان این کار را انجام دهید؟

خواه قصد عکسبرداری از خانواده ، دوستان یا عکسهای شغلی خود را داشته باشید ، این راهنمای نهایی شما را در هر مرحله راهنمایی می کند.
بدون بسیاری از تبلیغات ، بیایید یاد بگیریم که چگونه یک استودیوی عکاسی بسازیم.

۱ – در مورد مکان و فضای آن تصمیم بگیرید

هنگام انتخاب منطقه ، حتماً منطقه ای را در نظر بگیرید که فضای مناسبی را برای متناسب کردن مشتریان هدف فراهم کرده و امکان گسترش در آینده را فراهم کند. می توانید از این به عنوان یک یادآوری استفاده کنید که شما نیز می توانید فضای استودیوی کوچکی را در مکانی که قبلاً خودتان دارید پیدا کنید و شما را متقاعد کرده است آنچه را که دارید بردارید و آن را به چیزی عالی تبدیل کنید.

خوب است فضایی را انتخاب کنید که بتواند چندین نفر را برای عکس های پرتره در خود جای دهد. این می تواند بهترین باشد ، به خصوص اگر مشتری های هدف شما عمدتا خانواده ها باشند. در غیر این صورت ، بهتر است که استودیوی خود را در مکانی تنظیم کنید که فضای نسبتاً زیادی داشته باشد با این کار ، استودیوی شما انعطاف پذیری فوق العاده ای خواهد داشت به گونه ای که نیازهای شما ، چه در تعداد کم و چه در تعداد زیاد را برآورده خواهد کرد.

علاوه بر این ، استودیوی خود را در مکانی تنظیم کنید که مشتریان بتوانند فضای پارک و دسترسی به بزرگراه را بدست آورند. مطمئن شوید که جاده های اطراف استودیوی شما برای وسایل نقلیه خیلی کوچک نیستند ، چه کوچک و چه بزرگتر به استودیو می آیند. از همه مهمتر ، مکانی بسیار امن را انتخاب کنید زیرا این امر به جذب بسیاری از مشتریان به آتلیه عکس شما و افزایش فروش کمک می کند.

برای عکاسان تجارت گرا ، استودیوی خود را در شهرها یا نزدیک شهرهایی تنظیم کنید که مشتریان شما بتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. در این حالت ، در نظر بگیرید که چقدر پول برای تهیه فضا و مواد لازم برای مراحل ساخت صرف خواهید کرد. با این حال ، اگر استودیوی شما به فضای نسبتاً بیشتری احتیاج دارد ، یافتن مکانی در خارج از شهر و شهر می تواند به شما در صرفه جویی زیادی کمک کند. این بدان معنی است که مراحل ساخت استودیوی شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

۲ – تنظیم پس زمینه / پس زمینه

پس زمینه های عکاسی به عنوان ظرافت زمینه ای برای تصاویر شناخته می شوند. همچنین می توانند به کنترل یا تنظیم بازتابش نور و نوردهی کمک کنند. همچنین می توانید از نور مناسب برای پر کردن پس زمینه استفاده کنید تا به فضاهای پر زرق و برق به تصاویر خود ببخشید.

اگر می خواهید بهترین بافت ، درجه حرارت رنگ و نور را بدست آورید ، صفحه های مصنوعی می توانند به عنوان پس زمینه کار کنند. علاوه بر این ، زمینه های عکاسی امروز در بازار موجود است که بسیاری از آنها از کاغذ ، وینیل یا پارچه ساخته شده اند.

در مورد بوم چاپی ، آنها بهترین گزینه برای جایگزینی ظاهر خصوصیات طبیعی ، آسمان یا آب هستند. برای داشتن جلوه ای جالب و جذاب به عکس های خود ، حداقل به سه پس زمینه ، عمدتا تیره و سفید ، نیاز دارید.

پس از آن ، بعداً با پیشرفت کار خود ، ممکن است به سراغ پس زمینه هایی با الگوهای فانتزی و واضح بروید. شما می توانید خلاقانه از یک میله پرده استفاده کنید و پس زمینه های خود را به جای خرید یک کیت آویز پر هزینه ، به دیوار آویزان کنید. بنابراین ، می توانید پس زمینه عکس های خود را به راحتی جایگزین کنید و همچنان تصاویر خوبی بدست آورید. اما اگر توانایی پرداخت آن را دارید ، مشکلی نیست.

۳ – تجهیزات روشنایی مناسب تهیه کنید

یافتن تجهیزات روشنایی مناسب در هنگام عکاسی بسیار ضروری است. اگر یک عکاس محصول هستید ، گرفتن عکس برای جواهرات ، لباس ، لوازم ورزشی یا هر کالای ارزشمند دیگری برای ثبت پیشنهاد فروش بی نظیر سوژه مورد نیاز است.

به طور معمول ، موقعیت منبع نور می تواند به ایجاد وصله های روشن و تاریکی کمک کند که قدرت عظیمی را برای یک تصویر فراهم می کنند. علاوه بر این ، می توانید رنگ ها و حالت های طبیعی را تغییر دهید تا بر ویژگی های موضوع تأکید کنید.

از داشتن پنجره های استودیوی خود به سمت شمال و جنوب با استفاده از نور خورشید استفاده کنید. استودیوی عکاسی شما در تمام طول روز به خورشید دسترسی بهتری پیدا می کند تا با این تراز ، نور عالی را برای نیازهای عکاسی شما فراهم کند. با این وجود ، نور روز متفاوت است و در روزهای ابری ، مجبور خواهید بود از منابع نور مصنوعی استفاده کنید.

۴ – دنده کامل دوربین را خریداری کنید

یافتن یک دوربین خوب با ویژگی های مفید برای ثبت تصاویر عالی که مشتریان شما آنها را دوست دارند ضروری است.

۵ – طراحی های داخلی

نحوه طراحی و تزئین فضای داخلی استودیوی شما نکته مهم دیگری است. این ظاهر تصاویر نهایی ، برداشت و عموماً سطح راحتی مشتری شما را تعیین می کند. اکثر افراد هنگام عکس گرفتن از صندلی یا صندلی نشستن را دوست دارند.

برخی دیگر دوست دارند برخی از وسایل ساخته شده به ظاهر حیوانات یا چیزهای دیگر را در دست بگیرند. اینها باعث می شود حتی شیک تر به نظر برسند و تصاویر چشمگیری بدست آورند. این موارد بسته به نوع یا ماهیت تجارت عکاسی شما متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال ، اگر قصد دارید در گرفتن عکس های پرتره تخصص داشته باشید ، ممکن است به مواردی مانند مبلمان ، اسباب بازی ها ، مجلات ، کابینت پر کردن برای چاپ ، صفحه پس زمینه و میز کار نیاز داشته باشید. سه افزونه اول می تواند به شما کمک کند تا از تصاویر خوب و جذابی برخوردار شوید. علاوه بر این ، آنها ممکن است در ایجاد یک فضای عالی برای دهان به دهان ایده آل برای نمونه کارهای عکس شما کمک کنند.

اگر یک عکاس غذا باشید چه می کنید؟

در این صورت ممکن است در صورت نیاز به میز و صندلی در کنار فضای آشپزخانه و وسایل آشپزخانه نیاز داشته باشید. عکاسان محصولات برای کارکردن به عنوان لوازم جانبی عکاسی به میان وعده و سوغاتی نیاز دارند. وقتی صحبت از رنگ دیوارهای داخلی استودیو می شود ، به دنبال جلوه ای بروید که از نوع جلوه هایی که برای دوربین خود ترجیح می دهید پشتیبانی کند.

اگر می خواهید بازتاب نور بسیار عالی تری داشته باشید و سایه ها را محدود کنید ، رنگ های ملایم مانند سفید را در نظر بگیرید. اتمام مات برای کنترل تابش خیره کننده بهتر از موارد براق است. اطمینان حاصل کنید که کف استودیو از سنگ مرمر یا چوب صاف استفاده شده است ، زیرا مجبورید غالباً استندها را جابجا کنید. علاوه بر این ، چنین سیستم کف مانند ظرافت استودیوی عکاسی رویایی شما بسیار ظریف است.

از همه مهمتر ، اطمینان حاصل کنید که استودیو فضای خالی و دیوار ندارد زیرا شما می توانید آنچه را که به مشتریان خود نشان می دهید بفروشید. بنابراین ، اضافه کردن یا پر کردن قسمتهای انتظار با نمونه های چاپ شده از کار عالی خود را در نظر بگیرید. و همیشه موجودی ایجاد کنید تا همه چیز مرتب شود.

۶ – ابزار ویرایش خود را تعیین کنید

عکاسی شامل ویرایش تصاویر گرفته شده و روتوش کامل آنها برای از بین بردن نقص است. قبل از شروع فرایند ویرایش ، باید تمام تصاویری را که گرفته اید مرور کنید ، بهترین ها را انتخاب کنید و آنها را به ترتیب مناسب مرتب کنید. با این کار در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و استرس یا هزینه هایی را که برای عکس هایی که ممکن است هرگز مفید نباشد صرف می کنید. با این حال ، درک نحوه ویرایش تصاویر گرفته شده ضروری است.

 

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴.۷]