پروژه بازسازی - آبسو
14
آذر

پروژه بازسازی – آبسو

پروژه بازسازی – آبسو

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه بازسازی – آبسو

نام پروژه : پروژه بازسازی – آبسو

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۵

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به پروژه بازسازی – آبسو می باشد.

تصاویر :

پروژه بازسازی - آبسو | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی - آبسو | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه بازسازی - آبسو | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

۳ نوع کابینت آشپزخانه

انواع و سبک های کابینت آشپزخانه

طراحی درب کابینت لحن و سبک کل آشپزخانه شما را تعیین می کند. در این مقاله ، راهنمای درب کابینت خود را به سه بخش ساخت کابینت ، انواع کابینت و سبک درب کابینت تقسیم خواهیم کرد. ساخت کابینت به قاب و بدون قاب بودن کابینت گفته می شود. انواع کابینت نحوه قرارگیری درب یا در قاب کابینت را تعریف می کند. سه نوع کابینت وجود دارد: روکش جزئی ، همپوشانی کامل و روکش داخلی. سبک های درب کابینت نوع خاصی از ظاهر درب است. امروزه سبک های زیادی از درب کابینت موجود است.

سه نوع کابینت وجود دارد: روکش جزئی ، همپوشانی کامل و روکش داخلی. هر اصطلاح برای توصیف نحوه نشستن درب یا کشوی کابینت روی یا در قاب کابینت استفاده می شود. سه نوع کابینت نیز بودجه ها و سبک های مختلفی را نشان می دهد. در اینجا مروری بر سه نوع کابینت وجود دارد:

کابینت با روکش جزئی (همچنین به عنوان “استاندارد” یا “سنتی” همپوشانی) استاندارد صنعت برای سال های زیادی بود. در Partial Overlay ، درب فقط بخشی از قاب صورت کابینت را می پوشاند و قسمتهای زیادی از قاب را در معرض دید قرار می دهد. از آنجا که درب ها و جلوهای کشوها کوچکتر هستند و از مواد کمتری نسبت به پوشش کامل استفاده می کنند ، این سبک اغلب برای کاهش هزینه های تولید استفاده می شود. این معمولاً در آشپزخانه های به سبک سنتی دیده می شود.

در سبک های کابینت کاملاً پوشیده ، درها و جبهه های کشو تقریباً صورت کابینت را کاملاً می پوشانند. این نگاه سبک معاصر ، مدرن یا انتقالی را ارتقا می بخشد. هزینه کابینت با پوشش کامل بالاتر از پوشش جزئی است ، زیرا مقدار بیشتری از مواد در طول ساخت استفاده می شود. کابینت های روکش دار کامل معمولاً دارای یک قوس قاب عمودی صورت بین دو درب نیستند ، که امکان ذخیره سازی وسایل بزرگتر را به راحتی فراهم می کند.

سرانجام ، کابینت تزئین شده بسیار متفاوت از پوشش جزئی و کامل است. در کابینت های توکار ، جبهه های در و کشو در داخل دهانه های قاب کابینت قرار می گیرند ، با قاب شستشو می شوند. به دلیل ساخت بالا و سخت افزار متفاوت مورد نیاز برای ایجاد صفحه شستشو ، گرانترین گزینه درب کابینت است. کابینت اینست در خانه های سنتی ، انتقالی و به سبک صنعتگران خوب به نظر می رسد.

 

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]