کاغذ دیواری برای پذیرایی
20
مرداد

کاغذ دیواری برای پذیرایی

کاغذ دیواری برای فضای پذیرایی

همانطور که می دانید افراد منزل با تغییر فصل و یا نزدیک شدن به فضای عید نوروز تمایل دارند که تغییراتی در فضای خانه به وجود بیاورند که برای آنها بسیار مهم است که تغییرات و تزئینات ساختمان چشمی و جذاب باشد و منزل زیباتر دیده شود.

با اینکه خرید و فروش وسایل هزینه زیادی می‌طلبد، کارهایی هستند که هزینه کمی را تحمیل می کنند و تغییرات چشمگیری را به وجود می‌آورد که استفاده از کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی و یا تغییر رنگ در منزل می تواند ظاهر خانه را کاملا کند و نیاز مشتری و افراد منزل را تامین کند.

کاغذ دیواری ها انواع مختلفی در جنس ها و رنگبندی های مختلف دارند که هر کدام بسته به کیفیت دارای رنج قیمت متفاوت میباشد.

 

کاغذ دیواری برای فضای پذیرایی

اما سوالی که برای خیلی از افراد مطرح است این است که رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری ؟

همیشه خیلی از افراد دچار تردید می شوند که همین تردید و شک به آنها اجازه نوسازی و بازسازی منزل را نمیدهد.

اما این موضوع بسته به سلیقه مشتری دارد که کدام یک بهتر است زیرا ما نمی توانیم هر یک را به طور مجزا پیشنهاد کنیم زیرا هم سبک منزل ها با یکدیگر متفاوت است و هم سلیقه افراد. پس، از خواندن مطالب فوق  به هر آنچه که مورد علاقه دارند توجه کنید و آن را اجرا کنید.

 

کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

در خانه های کوچک بهتر است که از رنگ استفاده کنید زیرا رنگ انعکاس نور بهتری دارد و محیط خانه را دلباز تر نشان می دهد.

اما هنگامی که از کاغذ دیواری در محیط های کوچک تر استفاده می کنید به دلیل طرح و نقش و نگاری که روی آنها قرار دارد محیط خانه کوچکتر دیده می شود که پس از مدتی افراد خانه دچار دلزدگی و خستگی می شوند.

 

 ترمیم کاغذ دیواری های آسیب دیده چگونه است؟

ممکن است شما نتوانید برای تعویض کلی کاغذ دیواری ها هزینه کنید و مجبور شوید که قسمت هایی را که آسیب دیده اند را ترمیم کنید یا قسمت هایی که قابل ترمیم نیستند را تعویض کنید که همه یک دست شود.

برای اینکار شما نیاز به ابزار و وسایل مورد نظر دارید که این ابزار شامل اسفنج مخصوص، کاتر، چسب کاغذ دیواری یا خمیر مخصوص و یک تکه از کاغذ دیواری که سالم می باشد و قرار است در جای قبلی نصب شود.

 

ترکیب رنگ با کاغذ دیواری

درست است که هر سبکی دارای قواعد و اصول مختص به خود می باشد اما شما باید به سلیقه و خلاقیت خودتان هم اطمینان کنید .زیرا همیشه هارمونی و ترکیب نیست که زیبا میشود گاهی تضاد هم ایجاد ظاهری زیبا می کند و بهتر است در این باره هوشمندانه عمل کنید.

 

گاهی رنگ مبلمان را با رنگ کاغذ دیواری ترکیب کنید

همانطور که در ابتدا گفتیم کاغذدیواری انواع مختلفی دارد که می‌تواند در هر خانه‌ای با هر سبکی ترکیب شود البته اگر از سبک کلاسیک برای کاغذ دیواری استفاده می کنید ،مبلهای چستر فیلد در این مورد می توانند کار ساز باشند و سبکی بین مدرن و کلاسیک هستند.

 

برای کاغذ دیواری پذیرایی از یک تنالیته روشن به و تیره را انتخاب کنید

به طور مثال رنگ های کرم قهوه ای نسکافه ای می توانند ترکیب خوبی باشند اگر مبلمان راحتی و کلاسیک قهوه‌ای رنگ را انتخاب کرده اید می توانید از رنگ های کرم نسکافه ای برای کاغذ دیواری استفاده کنید البته همه چیز بسته به سلیقه شما دارد.

ترکیب رنگها در دکوراسیون داخلی کلاسیک باید متعلق باشد و در دکوراسیون مدرن باید به صورت امروزی اجرا شود که از رنگ های خنثی مانند سفید و طوسی در سبک مدرن استفاده میشود.

 

پیشنهاد نویسنده: بهترین زمان خرید مبلمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۴.۸]