دکوراسیون خانه رنگ قرمز
07
فروردین

دکوراسیون خانه رنگ قرمز

دکوراسیون خانه رنگ قرمز | رنگ قرمز هرگز از مد نمی افتد ، اگرچه رنگ های مختلف رنگ برای مدتی محبوبیت بیشتری خواهند داشت. قرمز عمیق و غنی رنگ “آن” همان لحظه است و ما ایده های خوبی در مورد چگونگی تزئین با این رنگ غنی و مجلل ارائه داده ایم.

این قرمز همچنین به عنوان آجر ، مرکبات ، ادویه ، چیلی ، یاقوت یا قرمز عمیق شناخته می شود ، ادویه ای ، عجیب و غریب و زنده است. کاملاً خنثی است بنابراین می توانید جدیدترین قرمز را با رنگ های خاکستری ، شکلات ، برنزه یا رنگ های گرمتر جفت کنید. در اینجا ۱۰ ایده در مورد چگونگی تزئین شما با رنگ قرمز برای ظاهری با طراحی بسیار جذاب و صمیمی آورده شده است.

 

۱. آن را تک رنگ کنید | دکوراسیون خانه رنگ قرمز

در حالی که ترکیب سایه های مختلف از یک رنگ اغلب به صورت برخورد تعبیر می شود ، بافت های نرم و مخملی موجود در این اتاق که در نپتون دیده می شود ، پالت پاییزی آن را مانند یک نقاشی رویایی امپرسیونیست ترکیب می کند. نکته کلیدی در ایجاد یک ظاهر موفق تک رنگ ، انتخاب لوازم جانبی با رنگ های خنثی یا متضاد است. از آنجا که قرمزها گرم هستند ، خاکستری های خنک و سبزهای متضاد در این اتاق (در دوزهای خیلی کم) فلفل می خورند تا بدون تغییر در پالت کلی ، به آن علاقه نشان دهند.

 

 

۲. یک متمم بدهید

اگر با چرخ رنگ آشنایی دارید ، می دانید که رنگ سبز دقیقاً مخالف قرمز است و آن را به رنگ مکمل تبدیل می کند. رنگ های مکمل تمایل دارند که مکمل یکدیگر باشند ، بنابراین انتخاب سبز برای انتخاب رنگ قرمز بسیار مناسب است. برای اینکه خانه شما مانند کارت کریسمس به نظر نرسد ، توصیه می کنیم با پالت خود خلاقیت ایجاد کنید ، مانند پادشاه ماکسیمالیسم تونی دوکت در خانه خود در مالبو در مالبو (عکس بالا). در اینجا ، چایخانه قرمز رنگ Duquette دارای رنگ هایی از سبز فیروزه ای و چند رنگ لهجه جزئی برای تجزیه آن است.

۳. به سه فکر کنید

اگر این ظاهری است که شما دنبال آن هستید ، رنگهای خالص و زنده را که در لبه بیرونی چرخ رنگ هستند جستجو کنید. پالت های منگنه دار مانند اینها دارای طرح های سه گانه رنگی هستند که در آن دو رنگ مکمل (قرمز و سبز) با یک رنگ لهجه ، به طور مساوی از دو رنگ دیگر فاصله دارند.

۴. یک دوز کوچک را خراب کنید | دکوراسیون خانه رنگ قرمز

قرمز تقریباً مترادف با “رنگ آمیزی رنگ” است. یک رنگ قرمز در یک اتاق خاموش یا خنک در غیر این صورت معادل یک لایه رژ لب سرمه ای روی صورت تازه است. در واقع این یک اشاره سر ظریف به یک شخصیت کاملاً سرگرم کننده در یک اتاق طبیعی زیبا است. اگر آماده شیرجه رفتن کامل نیستید ، با یکی دو پاپ شروع کنید.

 

۵. آن را تنظیم کنید

در حالی که به نظر می رسد دیوارهای داخلی مکان آشکاری برای افزودن رنگ است ، آنها املاک و مستغلات بصری زیادی را اشغال می کنند ، بنابراین انتخاب رنگ اشتباه می تواند فاجعه بار باشد. اگر در تعهد به رنگ قرمز مایل به قرمز مایل به قرمز مشکلی دارید ، شستشوی آهک یک گزینه عالی برای ظاهری با ظرافت و پیر است که تأثیر دیوار قرمز شما را کاهش می دهد.

 

۶. به بیرون بروید | دکوراسیون خانه رنگ قرمز

از آنجا که رنگ سبز به طور طبیعی برای قرمز یک رنگ تحسین برانگیز است ، احساس می شود در محیط طبیعی و سرسبز مناطق بزرگ خارج از منزل واقع شده است. اگر فضای بیرونی دارید ، مانند این مکان که در Architectural Digest دیده می شود ، در نظر بگیرید که دیوار پشت خود را با سایه ای قرمز رنگ که در برابر آن سبز قرار دارد ، رنگ کنید.

۷. طبیعی عمل کنید

شاخ و برگهای قرمز به طور طبیعی روشی غیر متداول برای افزودن کمک قرمز به اتاق شما است. خواه یک گیاه داخل منزل مانند کاکتوس کریسمس را انتخاب کنید ، یا چند تکه اکالیپتوس قرمز ، شاخ و برگ های قرمز رنگ در سایه های مختلف موجود است ، طبیعی تر از یک لایه رنگ قرمز مایل به قرمز است و می توانید در خارج از آن کاشته و یا وقتی کمپوست شوید درخشش خود را از دست می دهد.

۸. بزرگ بروید یا به خانه بروید | دکوراسیون خانه رنگ قرمز

اگر برای برنده شدن در آن شرکت دارید ، با یک جمله بی نظیر مانند این مبل قابل توجه قرمز گوجه فرنگی در این محل اقامت پاریس توسط DIMORESTUDIO ، همه چیز را دنبال کنید. در حالی که انتخاب رنگهای خنثی برای وسایل بزرگ و ترکیب رنگ با قطعات لهجه ای اغلب به عنوان مسیر “ایمن تر” شناخته می شود ، ما کاملاً فروخته نمی شویم. چرا این کار را آسان نکرده و متعهد به سبکی با مبلمان یک ، بزرگ ، قرمز و لب شکل می شوید که چهره های خندان همه کسانی را که به آن چشم می دوزند تقلید می کند؟

۹. متعهد نشوید

اگر به دنبال آن پاپ هستید ، با یک کتاب یا پتوی پرتاب شروع کنید – چیزی که اگر کار نمی کند آن را کنار بگذارید. وقتی اشتهایتان را خیس کردید و نمی توانید سیر شوید ، از بالش ، مبلمان و فرش هایی با رنگ قرمز فارغ التحصیل شوید. همیشه برای جلوگیری از جلوه رنگین کمان ، یک پالت رنگی در ذهن داشته باشید (که کاملاً قابل توجه است ، اما در واقع هدف این پست نیست).

۱۰. نکته پاداش: با دل و جان برای اجرای دکوراسیون بروید | ‌دکوراسیون خانه رنگ قرمز

در حالی که دستورالعمل های زیادی برای کمک به مالکان و اجاره کنندگان در شروع کار با رنگ وجود دارد ، اما این امکانات به معنای واقعی کلمه بی پایان هستند. ما توصیه می کنیم مانند مایلز رد در این اتاق نشیمن که امروزه مشهور است ، احتیاط را به باد بسپارید و هر زمان که الهام گرفته اید (که باید بپذیرید کار بسیار قرمز رنگی است) باید ریسک کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: رنگ زرد برای دکوراسیون، رنگ طوسی زرد برای دکوراسیون

 

پروژه های مرتبط با مقاله “دکوراسیون خانه رنگ قرمز” که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با دکوراسیون خانه رنگ قرمز برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]