اجرای ویترین مغازه
01
آبان

اجرای ویترین مغازه

اجرای ویترین مغازه

نکاتی درباره چگونگی جذابیت بیشتر فروشگاه شما برای مشتریان شما

ارائه محصولات کلید اصلی فروش است. اگر می توانید پیام خود را در یک نگاه واحد و بدون هیچ گونه فشار زیاد منتقل کنید، پس شما برنده فروش هستید. صفحه نمایش جذاب منعکس کننده مارک تجاری شما، آنچه است و آنچه می فروشید است. اگر شما روی نمایش کار کرده اید و یک ویترین زیبایی ایجاد کرده اید، می توانید بدون تلاش ترافیک زیادی ایجاد کنید.

بیشتر مردم هنگامی که یک صفحه نمایش عالی پیدا می کنند، از پنجره خرید می کنند. ذهن آن ها به طور خودکار آن ها را تشویق می کند تا از شما کالایی بخرند. ویترین مغازه شما باید از نظر زیبایی شناسی و فروش، خلاق باشد. در اینجا چند نکته مهم در مورد چگونگی جذابیت بیشتر فروشگاه خود برای مشتریان ارائه شده است.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

 

اجرای ویترین مغازه

اهمیت دادن به عناصر بصری

روی تصاویر بصری کار کنید و توجه خریداران بالقوه را جلب کنید، یک پنجره موفق شما را تشویق می کند که بیایید و از آنچه می فروشید دیدن کنید. اگر فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید، باید احساس کنید که چگونه این وسایل الکترونیکی می تواند به شما در حل مشکل شما کمک کند. اگر فروشگاه پوشاک یا لوازم جانبی کفش دارید، باید یک داستان و یک پنجره خنک ایجاد کنید. با هر جزئیات کار می کند؛ هیچ چیز مانند اندازه، طرح و سبک وسایل را نادیده نگیرید. سعی کنید نمای سه بعدی محصولات را نمایش دهید. از طریق فروشگاه ، ویترین به خریداران پیشنهاد می کند که کدام ترکیب با رنگ پوست، ارتفاع و وزن آن ها مطابقت دارد. از فروشگاه های دیگر دیدن کنید و ایده بگیرید که چه چیزهایی می تواند مشتریان را جذب کند و مردم چه چیزی را متوجه می شوند. هنرمندانه فکر کنید، زیرا خلاقیت به همه الهام می بخشد.

 

باید قیمت ها را در ویترین بزنید

اگر حتی پس از داشتن یک ویترین عالی فروش کمتری دارید، باید هوشمندانه کار کنید. توجه داشته باشید که مواردی که از دست می دهید ممکن است برچسب قیمت باشد. برچسب های قیمت را نمایش دهید و چند معامله هیجان انگیز را اعلام کنید. می توانید معاملات رویداد تعیین کنید و نظر مشتری خود را تغییر دهید. بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای اقلام معمولی، معامله بخرند. هنگامی که معاملات را اعلام می کنید، اطلاعاتی در مورد محصولات و تخفیف به محصولاتی مانند خرید یکی و دریافت رایگان، فروش زمستانی، ۳۰ درصد تخفیف در روز مادر و غیره ارائه می دهید، قطعاً فروش خود را بهبود خواهید بخشید. معاملات و اطلاعیه های رسانه های اجتماعی و همچنین پنجره فروشگاه خود را نمایش دهید. باید واضح و خوانا باشد.

 

روی نورپردازی کار کنید

نورپردازی تغییر فروش است. این نه تنها در ویترین مهم است بلکه نقش مهمی در محیط فروشگاه دارد. چراغ هایی را برای ویترین ترتیب دهید و قسمت هایی را که می خواهید برجسته کنید. نورپردازی زیبا می تواند بر رفتار مشتری تأثیر بگذارد. اگر آن ها جزئیات اقلام را به وضوح ببینند، می توانند به سرعت تصمیم به خرید بگیرند. تحقیقات نشان می دهد که خریداران تمایل دارند زمان بیشتری را در مناطق گرمتر روشن کنند. شما می توانید ویترین خود را با چراغ های آویز تزئین کنید. با نورپردازی عالی جلوه زیبایی می بخشد. فروشگاه خود را با انواع مختلف نورپردازی مانند نورهای پری، کار، نورپردازی محیط تزئین کنید. این باعث افزایش روحیه مشتری شما می شود و هنگام خرید از شما احساس شادابی می کند.

 

به طور مرتب ویترین را به روز کنید

تأثیرات ارائه های خوب طولانی مدت نیست، مردم بعد از مدتی خسته می شوند و می خواهند چیز جدیدی را امتحان کنند، بنابراین بسیار مهم است که ویترین خود را حداقل یک بار در ماه به روز کنید. نگه داشتن صفحه نمایش مشابه می تواند باعث شود مشتریان فکر کنند که همه اقلام قدیمی خسته کننده را دارید. یک صفحه نمایش خوب باید دارای محصولات به روزرسانی تازه و جدیدی باشد که قبل از آشنایی زیاد باید تغییر کند.

 

از مد روز غافل نباشید

در جریان روندها و مد جدید باشید. از فروشگاه های دیگر دیدن کنید و در مورد کارهایی که دیگران برای جلب مشتری انجام می دهند ایده بگیرید. مردم محصولات شیک را پیدا می کنند، بنابراین ایجاد محصول و نمایشگر شما برای پیروی از روندها می تواند توجه مشتری را جلب کند. موارد خود را با پیروی از روندهای مختلف نمایش دهید.

 

ترکیب رنگ های جذاب را انتخاب کنید

ترکیب رنگ ها نقش بسزایی در فروش هر موردی دارد، بنابراین شما باید ترکیبی عالی از محصولات خود ایجاد کنید. باید چشم نواز و مناسب باشد. فاکتور سن را در نظر بگیرید و موارد خود را متناسب با آن نمایش دهید. اگر محصولاتی برای کودکان دارید، ترکیب رنگ های روشن را با سرگرمی شخصیت ها ایجاد کنید. اگر محصولاتی برای بزرگسالان دارید، باید ترکیب رنگی شیک و شیک را انتخاب کنید.

 

ایجاد تعادل در ویترین مغازه

برای به دست آوردن زیبایی زیبا، ایجاد تعادل بین عناصر مهم است. هنگام ساخت ویترین به تعادل ترکیب تاریک، روشن و اندازه عناصر توجه کنید. اجزا را به گونه ای ترتیب دهید که کمتر سنگین به نظر برسند و بیشتر چشم نواز باشند. سعی کنید یک محیط لمسی ایجاد کنید و تعادل احساس آرامش، شادی را به نمایش بگذارید. ترکیب نامتعادل می تواند اضطراب یا ناراحتی ایجاد کند. با استفاده از این نکات، می توانید یک ویترین خلاقانه از مغازه خود بسازید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]