انواع میز غذاخوری - بخش سوم
03
آبان

انواع میز غذاخوری – بخش سوم

انواع میز غذاخوری – بخش سوم

در دو قسمت قبلی درباره نوع متریال و استاندارد های میز های غذاخوری گفته شد که شما می توانید به مراجعه به این قسمت ها درباره آن ها اطلاعاتی را کسب کنید.

در این قسمت می خواهیم برای شما از انواع میز های غذاخوری سخن بگوییم و شما را با آن ها آشنا کنیم تا بدانید که برای دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی خود از چه سبک و چه مدلی استفاده کنید که زیبایی خانه شما چند برابر شود.

در دکوراسیون داخلی چه سالن غذاخوری و چه طراحی داخلی آشپزخانه شما می توانید بسته به آن ها میز غذاخوری خود را انتخاب کنید و با این میز بتوانید زیبایی را چند برابر کنید.

 

لطفا قبل از مطالعه ی این مقاله بخش اول آنرا بخوانید.

لطفا قبل از مطالعه ی این مقاله بخش دوم آنرا بخوانید.

انواع میز غذاخوری – بخش سوم

  • میز غذاخوری چوبی
  • میز غذاخوری فلزی
  • میز غذاخوری ملامینه
  • میز غذاخوری شیشه ای
  • میز غذاخوری سنگ مرمر

 

میز غذاخوری چوبی

این میز ها را می توان به عنوان یکی از میز های غذاخوری معروف و پرطرفدار شناخت، زیرا این میز ها باعث می شود خانه شما زیبا تر به نظر برسد و همان طور که از نام آن ها مشخص می باشد این میز ها را از چوب می سازند.

این میز ها به دلیل متریالی که ساخته می شوند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی آن ها فوق العاده بالا می باشند، این میز ها در نوع خود تنوع بسیار بالایی را برخوردارند و می توانید بسته به سلیقه خود مدلی که می خواهید را در بازار پیدا کنید.

میز های غذاخوری که از چوب ساخته شده اند دوام بسیار بالایی دارند و به ندرت خراب می شوند و جزو وسایلی می باشد که استحکام بالایی دارند.

زمانی که شما می خواهید میز غذاخوری خریداری کنید بهترین گزینه میز های غذاخوری چوبی می باشند زیرا هیچ وقت قدیمی نمی شوند ولی این میز ها دارای قیمت های بالایی می باشند.

صندلی میز های غذاخوری دسته ندارند و شما می توانید این صندلی ها را هر جایی از خانه به کار ببرید بدون این که کسی متوجه شود این صندلی ها برای میز غذاخوری می باشند.

اگر شما در زمان دکوراسیون از میز غذاخوری استفاده کنید باعث می شوید دکوراسیون داخلی شما جذاب و شیک به نظر برسند.

همان طور که گفته شد این میز ها بسیار متنوع می باشند و قیمت آن ها پایین می باشد ولی کیفیت آن ها از هر میزی بیشتر می باشد.

 

میز غذاخوری فلزی

میز های غذاخوری فلزی دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند.

می توان این گونه بیان کرد که این میز ها اگر چه مقاومت بالایی دارند و این که قیمت آن ها نسبت به میز های چوبی بسیار ارزان تر می باشند.

شما از در مناطق رطوبتی زندگی می کنید می توانید از میز های فلزی نیز استفاده کنید زیرا این میز ها می توانند در برابر رطوبت نیز با دوام باشند و بتوانید از آن ها در زمان طولانی تری استفاده کنید.

اما این میز ها معایبی نیز دارند که می توان به چند مورد آن ها اشاره کرد:

اولین مورد این می باشد که این میز ها را شما نمی توانید با هر سبکی از دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

دومین مورد این می باشد که این میز ها سطح شیشه ای دارند و اگر مواظب آن ها نباشید ممکن است شیشه روی آن ها بشکند و یا خورد  شود.

 

میز غذاخوری ملامینه

میز های غذاخوری که با این نام می شناسید اکثرا از سطح روکش نئوپان ساخته شده اند که می تواند از جنس های دیگری نیز باشد که اغلب از نئوپان می باشند.

اگر می خواهید میز غذاخوری ارزان قیمتی داشته باشید این میز ها فوق العاده خوب می باشند و این میز ها از میز های غذاخوری ام دی اف بسیار قیمت پایین تری را دارند.

اما این میز ها با قیمت پایینی که دارند ولی با این وجود معایبی را دارا می باشند.

این میز ها تنوع زیادی ندارند و می توان فقط در چند مدل از این میز ها انتخاب کنید.

اگر بخواهید این میز ها را با میز های چوبی مقایسه کنید می توان به این اشاره کرد که میز های غذاخوری ملامینه کیفیت پایین تری از میز های چوبی دارند و همین باعث می شود که این میز ها عمر کوتاهی داشته باشند و زود خراب شوند و شما را مجبود به تعویض میز غذاخوری می کند.

 

میز غذاخوری شیشه ای

همان طور که از اسم این میز ها مشخص می باشد می توان فهید که این میز ها شیشه ای می باشند و متریال ساخت آن ها شیشه می باشد.

این میز ها را می توان بهترین گرینه برای خانه ها و فضاهایی استفاده کرد که روشنایی آن ها کم می باشد و یا فضای داخلی کمتری را دارا می باشند استفاده کرد.

اغلب این میز ها را از شیشه های ساده می سازند که شما در زمان خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که شیشه های به کار رفته ضد حرارت و ضد خش نیز باشند تا اگر ضربه ای به آن وارد شد و یا وسیله ای گرم روی آن گذاشتید باعث نشود که شیشه شکسته شود.

یکی از مزایای این میز ها این می باشد که شما می توانید از شیشه ای استفاده کنید که رنگ دکوراسیون شما باشد و یا رنگی باشد که شما به آن علاقه دارید.

 

میز غذاخوری سنگ مرمر

میز های غذاخوری که از سنگ مرمر ساخته می شود باعث می شود که توجه همه را به خودش جلب کند و این می تواند برای زیبایی خانه و دکوراسیون شما عالی باشد.

میز هایی که از سنگ مرمر ساخته می شود را نمی توان همیشه جا به جا کرد زیرا این میز ها از سنگ ساخته شده است و بسیار سنگین می باشند.

این میز ها به دلیل سنگی که در آن ها به کار رفته است خیلی سریع لکه می شود و اگر جزو کسانی هستید که همیشه در حال تمیز کردن هستید این میز ها برای شما بسیار مناسب می باشد.

اگر جزو کسانی هستید که این میز ها را بسیار علاقه دارید می توانید برای جلوگیری از لکه شدن بر روی آن ها از سفره یا پلاستیک های شفاف استفاده کنید و آن را بپوشانید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی انواع میز غذاخوری – بخش سوم برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]