بازسازی دکوراسیون
05
اسفند

بازسازی دکوراسیون

بازسازی دکوراسیون

بازسازی داخلی ساختمان شامل همه قسمت های آن می‌شود .مانند حمام ،سرویس بهداشتی ،اتاق خواب ،اتاق نشیمن، آشپزخانه ،اتاق پذیرایی.

برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام بهتر است که شیر آلات و تاسیسات آن را تعویض نمایید و به جای آنها شیرآلات مدرن و شکیل تر استفاده کنید.

این کار هزینه زیادی ندارد اما تغییرات چشمگیری را به وجود می‌آورد. با حداقل هزینه می توانید یک محیط زیبا را به وجود بیاورید.

 

بازسازی منزل و بازسازی ساختمان و طراحی داخلی منزل

 

بازسازی دکوراسیون

برای مثال اگر بخواهید یک وان را جابجا کنید کارهای بسیاری باید انجام بدید که شامل تغییر لوله کشی ها، جابجایی تمام وسایل، هزینه‌های جابه‌جایی و غیره می باشد.

اما با کمی خلاقیت می توانید با براق کردن و صیقل دادن رویه آن نصف مبلغ جابجایی را صرف زیبایی آن کنید و یک حمام متفاوت را ایجاد کنید.

برای بازسازی سرویس بهداشتی هم میتوانید به تزیین آن و همچنین بازسازی های بنیادی مانند رنگ دیوار و کف، تعمیرات لوله کشی و تاسیسات نقاشی دیوارها، تعویض شیر آلات، بازسازی تهویه بپردازید.

اما بهتر است که بر روی زیبایی محیط آن کار کنید و با استفاده از وسایل های کم هزینه مانند گلدان حوله شیرآلات زیبا می توانید این تغییرات را انجام دهید.

آشپزخانه که از نظر معماران قلب خانه می باشد باید مطابق اصول درستی بازسازی شود.

باید در نظر داشته باشید که کدام قسمت از خانه را می‌خواهید بازسازی کنید و کدام قسمت ها نیاز به تعمیرات ندارد .

در بازسازی آشپزخانه مواردی مانند تعویض کابینت ها، تخریب آرک های قدیمی ،نوسازی لوله‌ها و کف‌سازی از مواردی هستند که به صورت بنیادی می‌تواند تغییرات چشمگیری را ایجاد کند.

اما روش دیگری هم برای تغییرات و ایجاد زیبایی در محیط آشپزخانه وجود دارد.

مثلاً با تغییر پرده آشپزخانه و یا استفاده از وسایل برقی متفاوت و غیره می توانید با هزینه های کمتر تغییرات بهتری را به وجود بیاورید.

کارهایی هستند که می توانید در آشپزخانه انجام دهید تا محیطی نو و زیبا را در اختیار داشته باشید.

برای مثال نوسازی دربهای کابینت؛ نوسازی کف آشپزخانه؛ ساختن یک کانتر زیبا برای ورود به آشپزخانه؛ استفاده از کابینت جزیره؛ استفاده از ابزار جدید و مدرن می توانند از کار هایی باشند که در بازسازی آشپزخانه استفاده نمایید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]