بازسازی لابی ساختمان
14
تیر

بازسازی لابی ساختمان

بازسازی لابی ساختمان

اگر می‌ خواهید درباره لابی و یا بازسازی و همچنین معماری این محیط زیبا اطلاعاتی داشته باشید می توانید از این مقاله استفاده کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید و نسبت به این اطلاعات لابی ساختمان خود را زیبا سازید.

لابی نام یکی از فضا هایی می باشد که در ساختمان شما زمانی که صبح از ساختمان خود خارج می شوید می توانید از این محل عبور کنید و زمانی که شب به ساختمان خود بر می گردید اولین محیطی که با آن رو به رو می شوید لابی ساختمان می باشد.

پس باید این را در نظر داشته باشید که طراحی و دکوراسیون داخلی لابی یکی از در مواردی می باشد که شما باید از هنر خود و همچنین سلیقه خود استفاده کنید و زیبایی را برای این محیط فراهم سازید.

برای هر ساختمانی لابی یکی از محیط های می باشد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و در زمانی که منتظر دوستتان و یا شخصی می باشید که از خانه خود خارج شود در این این فضا منتظر بمانید.

زمانی که ساختمان شما بعد از چندین سال لابی خود را می خواهد بازسازی کند و می توانید از هنر خود در این بازسازی استفاده کنید.

اما باید این را بدانید که ضرورت هایی برای بازسازی لابی ساختمان خود باید داشته باشید که می تواند موارد مختلفی باشد.

به عنوان مثال زمانی که بافت ساختمان فرسوده می شود عکس از ساکنین ساختمان به این می‌ اندیشند که بتوانند بازسازی لابی را برعهده بگیرند و زیبایی را دوباره به لابی خود برگردانند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

بازسازی لابی ساختمان

بزرگ نمایی در لابی

یکی از مواردی که در لابی ها اجرایی می شود بزرگ نمایی می باشد که شما می توانید از این مورد استفاده کنید تا لابی خود را برای دیگران بزرگ نشان دهید.

باید بدانید زمانی که فردی وارد یک محیط می شود در عرض ۱۰ ثانیه می تواند محیط را قضاوت کند و بداند که این محیط کوچک است یا بزرگ شما می توانید از این قانون استفاده کنید و طراحی دکوراسیون داخلی را به گونه ای انجام دهید که لابی ساختمان بزرگ دیده شود.

برای ساختمان های مجلل و بزرگ لابی بزرگ و زیبا و مجلل که از مواردی می باشد که طراحان به آن توجه زیادی می‌ کنند و می‌ توان گفت طرحی که برای لابی استفاده می شود باید باشکوه و زیبا تا خود را نشان دهد.

استفاده از وسایل لوکس و زینتی و همچنین لوستر های باشکوه و بزرگ در لابی یکی از مواردی می باشد که شما می توانید توجه افراد را به آن جلب کنید.

 

روشنایی در لابی

روشنایی در لابی یکی از مواردی می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید ولی به این معنا نمی باشد که شما بتوانید از لامپ های مختلف در لابی استفاده کنید.

زمانی که لابی در پایین ترین قسمت ساختمان قرار می گیرد شما می توانید طراحی را به صورتی انجام دهید که پنجره های فراوان در اطراف ساختمان وجود داشته باشد و نور از بیرون به سمت داخل از طریق پنجره ها وارد لابی شود.

شما می توانید برای روشن شدن فضای داخلی لابی از رنگ‌ های روشن نیز استفاده کنید و رنگ های روشن را با یکدیگر ست کنید.

دیوار های شفاف و نیمه شفاف یکی از مواردی می باشد که شما می توانید از آن ها برای عبور نور از یک فضا به فضای دیگر استفاده کنید و به جای دیوار های کدر و بزرگ از این جدار ها در کنار یکدیگر نیز به کار ببرید.

 

بازسازی دیوار برای لابی

بازسازی دیوارها برای لابی یکی از مواردی می باشد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید زیرا زمانی که دیواری خرابی را در خود نشان می دهد و یا ترک هایی روی آن وجود دارد می توانید از بازسازی استفاده کنید و دیوار را تعمیر کنید و یا این که از دیوار پوش های مختلف استفاده کنید.

کاغذ دیواری ها و دیوارپوش های جدید و امروزی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید تا فرسودگی ساختمان خود را پنهان کنید و بتوانید جلوه زیبایی را به لابی خود بدهید.

پس باید بدانید که کاغذ دیواری ها و دیوار پوش ها و بسیاری از متریال های دیگر می توانند به شما این کمک را می‌ کنند که بازسازی لابی خود را سریع تر انجام دهید.

 

بازسازی کف لابی

اکثر بازسازی هایی که در لابی صورت می گیرد می توان گفت برای کف پوش و کف ساختمان می باشد که به مرور زمان با رفت و آمد زیاد خراب می‌ شوند و شما باید بعد از مدتی به دنبال بازسازی کف لابی باشید.

زمانی که بازسازی را انجام می دهید از کفپوش های مرغوب برای لابی ساختمان خود استفاده کنید زیرا باعث می‌ شود که شما بعد از گذر زمان زیادی به فکر این باشید که بازسازی را انجام دهید اگر شما در زمان انتخاب کفپوش عجله کنید و یا از جنس مرغوب استفاده نکنید باعث می‌ شود بعد از مدت کوتاهی به فکر باشید که دوباره با هزینه های سنگین بازسازی لابی را صورت دهید.

پس این را بدانید که بازسازی کف لابی یکی از مواردی می باشد که شما باید در انتخاب نوع کفپوش توجه بسیاری را داشته باشید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]