سقف کاذب و نورمخفی تهران
11
مهر

سقف کاذب و نورمخفی تهران

سقف کاذب و نورمخفی تهران

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در طراحی باید به آن دقت کنید وجود نور و نورپردازی هایی است که زیبایی خانه را چندین برابر می‌کند به دلیل اینکه برخی از محیط ها در منزل نور طبیعی دریافت نمی‌کند های مصنوعی جایگزین آنها شدند و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند مخفی شاخه‌ای از نورپردازی هستند که بازتاب نور بر روی سطوح را انجام می‌دهند.

 

دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی 

 

سقف کاذب و نورمخفی تهران

نوحه های مخفی معمولاً از انواع مختلفی دارند که شامل لامپ های شلنگی ریسه های اس ام دی یا ال ای دی می باشند از این نورها معمولاً برای سقف کاذب گچ بری ها استفاده می کند یکی از نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون کنید استفاده درست از نورپردازی است.

بیشترین کاربردی که نورپردازی ها مخفی دارند اغلب در هستند که امروزه به خاطر گسترش سقف های تازه معمولاً از نور پردازی های مخفی استفاده می‌کنند زیرا علاوه بر زیبایی کاربرد البته مدل نورپردازی که می خواهید انجام دهید بسته به ابعاد اتاق و ارتفاع سقف هم می باشد.

برای مثال اگر اتاقی با ارتفاع بلند در اختیار دارید بهتر است که از لامپ هایی که قدرت نوردهی بیشتری دارند استفاده کنید.

امروزه از نورهای مخفی هم در طراحی کابینت آشپزخانه استفاده می‌کنند اگر سقف آشپزخانه تان کوتاه است می توانید از این نوع نورپردازی ها استفاده کنید زیرا استفاده از لوسترهای آویز مناسب نیست و ظاهر آشپزخانه را نابسامان می‌کند.

نوحه های مخفی در سرویس بهداشتی و حمام هم کاربرد دارد این را باید در پشت آینه ها و تجهیزات سرویس بهداشتی استفاده کنید زیرا اگر در سقف آنها را استفاده کنید دچار رطوبت می شوند و پس از مدتی باعث خرابی می‌شود.

هزینه لامپ های نور مخفی به صورت بسته‌ای است که قیمت هر بسته آن تقریباً از ۷ هزار تومان (با توجه به نوسانات قیمت ها در کشور عزیزمان ایران ممکن است زمانی که این مقاله را بخوانید این قیمت دقیق نباشد) شروع می شود.

اگر بخواهید آن را به صورت متری تهیه کنید و قیمت آن حدود متری ۶ هزار تومان است.

اما به طور کلی قیمت نور های مخفی بر اساس نوع کاری که دارید متفاوت خواهد بود.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴.۷]