گلدان های طبیعی در دکوراسیون خانه
29
مهر

گلدان های طبیعی در دکوراسیون

گلدان های طبیعی در دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی

همان طور که می دانید در هر خانه ای که وارد می شوید به دلیل آپارتمانی بودن آن ها و یا کوچک بودن آن ها دیگه جایی برای فضای سبز و یا آبنما ها و یا حیاط ها دیگر وجود ندارد و خانه ها همگی مدرن و امروزی شده اند.

در امروزه و دکوراسیون های مدرنی که انجام می شود نیز می توان این گونه بیان کرد که طراحان و دیزاینر ها از این خاصیت استفاده می کنند، و در خانه هایی که طراحی می کنند نیز از گل و گیاهان استفاده می کنند.

امروز شما در خانه های مدرن و لوکس می توانید اثراتی از گل ها و گیاهان نیز مشاهده کنید، ساید این گل و گیاهان کم باشد ولی شما می توانید تمام آثار آن ها را در تمام خانه و فضای داخلی مشاهده کنید.

بعضی از خانه ها امروزی توانسته اند بر روی بالکن ها و یا سقف های خانه های خود از طبیعت استفاده کنند و سقف خانه خود را به محیط های جذاب تفریحی تبدیل سازند.

شما می توانید با استفاده از گل ها و گیاهان به فضای خانه خود و یا محیط خود آرامش و سادگی را هدیه دهید که این می تواند به آرامش شما نیز کمک کند تا از هیاهوی روز مره در امان باشید.

 

گلدان های طبیعی در دکوراسیون خانه

روش های مختلف برای وجود گل و گیاه ها در ساختمان ها

  • میز های چرخدار برای چیدمان گل ها و گیاهان
  • استفاده از گلدان های متنوع در فضای داخلی
  • استفاده از گوشه های خانه یا فضا برای ایجاد محیط سبز
  • استفاده از گلدان های بزرگ برای گیاهان متنوع

 

میز های چرخدار و یا نیمکت ها برای چیدمان گل ها و گیاهان

می توان این گونه گفت که این شما می توانید با استفاده از میز های چرخدار و یا نیمکت های ساده برای گل ها و گیاهان استفاده کنید با این کار شما می توانید به آن ها نظم دهید بدون این که آن ها را وارد بی نظمی های روزمره کنید، این کار یکی از روش های ساده برای چیدن گل ها و گیاهان می باشد.

شما می توانید از یک میز و یا نیمکت استفاده کنید و آن را در گوشه ای که دارای نور کافی می باشد قرار دهید، بعضی از قسمت های داخلی خانه ها می باشد که شما در آن جا باعث آرامش می شوید، بهترین گزینه برای این چیدمان ها می باشد.

شما می توانید از اندازه های مختلف این میز ها استفاده کنید و بر روی آن ها گل های کوچک و بزرگ را قرار دهید، و از آن ها لذت کامل را ببرید.

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که گلدان هایی که سایز و اندازه بزرگ تری دارند را در طبقات پایینی قرار دهید که باعث نشود به دلیل وزن بالای آن دچار مشکل برای شما شود، پس نسبت به اندازه آن ها باید آن ها را در طبقات مختلف قرار دهید.

برای مثال ساده تر می توان این گونه باشد که گل هایی که گلدان های بزرگی را دارند و سنگین می باشند را در طبقات پایینی قرار دهید و گلدان هایی که سبک وزن می باشند را در طبقات بالایی قرار دهید.

 

استفاده از گلدان هایی با طرح ها و نقش های متنوع

شما می توانید با استفاده از گل هایی با گلدان های متنوع و رنگارنگ می تواند به خانه و فضای داخلی شما انرژی و روحیه خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.

همان طور که می دانید یا می توان این گونه بیان کرد که هیچ گل و گیاهی شبیه به هم نیستند و هر گلی ویژگی و شکل و قیافه خاص خود را دارا می باشند پس به همین دلیل شما می توانید از گلدان هایی با طرح ها و رنگ های متنوع استفاده کنید این ویژگی را وقتی اجرا می کنید باعث می شود هر گل و گیاهی با ویژگی خاص خود در گلدانی با رنگ خود نشان دهنده شخصیت آن ها می شود.

شما نیز می توانید با استفاده از گلدان هایی با اندازه های یکسان و یا رنگ های یکنواخت زیبایی خاص خود را به آن ها بدهید و از آن ها لذت ببرید.

بهترین گزینه این می باشد که از گلدان هایی با رنگ های مختلف در کنار یک دیگر استفاده کنید این باعث می شود تا زیبایی در میان گل ها و گیاهان موج بزند.

 

استفاده از گوشه های خانه یا فضا برای ایجاد محیط سبز

اگر شما در خانه و یا فضای داخلی خود قسمت هایی را دارید که از آن ها استفاده نمی کنید بهترین مورد برای این کار می باشد که شما می توانید در آن قسمت گل ها و گیاهان خود را قرار دهید.

زمانی که شما از این مکان ها استفاده می کنید می توانید آن مکان را اختصاص به گل ها و گیاهان خود دهید و از آن جا برای نگه داری گل ها و گیاهان خود استفاده کنید.

می توان این گونه بیان کرد که بهتر است برای این قسمت از خانه ها و فضا ها از گلدان هایی با اندازه های بزرگ استفاده کنید، این کار می تواند نمای آن مکان را بیشتر مورد توجه خود جلب کند.

در این قسمت از فضای داخلی خود شما فقط گلدان ها را روی زمین قرا نمی دهید بلکه از گلدان های آویز نیز استفاده می کنید تا بتوانید جای زیادی برای این کار داشته باشید و همچنین می توانید تعداد زیادی از گلدان های سبک را نیز از سقف آویزان کنید.

 

استفاده از گلدان های بزرگ برای گیاهان متنوع

همان طور که در قسمت های قبلی گفته شد شما می توانید از گلدان هایی با اندازه های متنوع استفاده کنید، زیرا این کار باعث می شود تا دکوراسیون داخلی خانه شما و یا فضای شما بهترین دید را از خود نشان دهد.

شما می توانید گلدان ها را در کنار کاناپه قرار دهید تا بتوانید از آن ها در هر قسمتی از خانه نیز داشته باشید، این کار باعث می شود تا شما در هر قسمتی از خانه حس و حال طبیعت را داشته باشید، با این کار شما انرژی خود را دریافت می کنید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]