دیوار کوب های زینتی
29
مهر

دیوار کوب های زینتی

دیوار کوب های زینتی

شما می توانید با استفاده از دیوار کوب ها دیوار های خانه های خود را زیبا سازید، می دانید که دیوار ها می توانند نقش به سزایی در زیبا سازی دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی شما داشته باشند.

این دیوار کوب ها و قاب های عکس و یا تابلو هایی با انواع منظره ها می توانند برای شما و فضای شما زیبایی را چند برابر سازند بدون این که هزینه های بالایی را برای آن ها صرف کنید.

شما می توانید در این روز ها با استفاده از دیوارپوش ها و دیوار کوب ها زیبایی دیوار های فضای داخلی خود را چند برابر سازید، یکی از سریع ترین راه ها برای زیبا سازی دیوار ها همین گزینه ها می باشد و شما می توانید با استفاده از هزینه های ایده آل خود این دیوار ها را به طرح ها و رنگ های مورد علاقه خود دربیاورید.

همان طور که می دانید دیوارپوش ها بخش اصلی و مهم این قضیه را برطرف می کنند و این دیوار کوب ها هستند که بخش زیبا سازی و تزئین دیوار ها را بر عهده دارد.

 

دیوار کوب های زینتی

دیوارپوش ها یا دیوارکوب ها

می توان این گونه بیان کرد که این دیوار پوش ها به اندازه های مساوی توسط چسب در کنار هم و مطابق طرح مورد نظر آن ها روی دیوار ها قرار می گیرند و این دیوارپوش ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند و از انواعی مانند چوب و پلاستیک ها ساخته می شوند.

اما دیوار کوب ها اغلب باعث این می شوند تا زیبایی خانه شما را هزار برابر سازند و این دیوار کوب ها هستند که می توانند چشم انداز فوق العاده برای شما به وجود آورند، این دیوار کوب ها هستند که شما می توانید با آن ها خانه خود را زیبا و لوکس و لاکچری نشان دهید.

شما می توانید با استفاده از دیوار کوب ها قسمت هایی از دیوار خود را که دچار خراشیدگی و خرابی می باشد را با این ها پنهان کنید، این دیوار کوب ها بسیار ساده و آسان نصب می شود و شما نیاز به بنایی و بازسازی ساختمان ندارید.

 

دیوار کوب ها در قسمت های مختلف خانه

  • ورودی: اگر شما می خواهید تغییرات در فضای خود و خانه خود ایجاد کنید بهترین گزینه این می باشد که دیوارکوب ها را در ورودی خانه قرار دهید، این کار باعث می شود تا زیبایی آن ها کاملا به چشم بیاید و این تغییرات نیز حس شود.
  • نشیمن: شما می توانید از دیوار کوب ها در نشیمن ها به روش های دیگری استفاده کنید، شما می توانید با تغییر یک دیوار و یا چند دیوار در خانه و یا فضای داخلی خود تغییرات منحصر به فردی را در فضای خود ایجاد کنید که می تواند بسیار جذاب باشد. شما می توانید یک دیوار و یا چند دیوار از قسمت های مختلف خانه را در نظر داشته باشید و بتوانید آن ها را با دیوارکوب های زیبا آن ها را تزئین و زیبا سازی کنید.
  • آشپزخانه: اگر می خواهید بدانید که دیوار کوب در آشپزخانه در کدام قسمت به کار می رود می توان به دیوار بین کابینت ها اشاره کرد که دیوار کوب ها در آن قسمت به کار می روند.
  • شما می توانید بر روی دیوار های آشپزخانه از طرح ها و نقش های مختلفی استفاده کنید این دیوار کوب ها می تواند به شما این گونه نشان دهد که آشپزخانه شما چقدر تغییر کرده است و این می تواند باور نکردنی باشد.
  • اتاق خواب: زمانی که شما می خواهید در اتاق خواب خود از دیوار کوب استفاده کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین گزینه برای شما انتخاب دیوار پشت تخت می باشد، با این کار شما می تواند به فضای اتاق خواب خود زیبایی و چهره جدیدی را بدهید. اگر به دنبال این می باشید که با هزینه های کم طراحی و دکوراسیون اتاق خود را انجام دهید بهترین گزینه دیوار کوب ها می باشند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.
  • اتاق خواب کودک: شما می توانید برای اتاق بازی و اتاق خواب کودک از طرح ها و نقش های فانتزی و یا طرح های سه بُعدی استفاده کنید، شما می توانید با این طرح ها اتاق کودک خود را تغییرات اساسی دهید که همه را مورد توجه قرار دهد و بهترین گزینه این می باشد که از طرح های مورد علاقه فرزندتان استفاده کنید.

 

انواع دیوار کوب های تزئینی

  • ام دی اف (MDF): این نوعی که از این جنس ساخته می شوند دوام بالا و متنوع بوده اند، و می توان گفت از بهترین ها می باشند. این دیوار پوش ها می توانند در برابر گرما و سرما عایق خوبی باشند ولی نمی توان گفت که در برابر آتش سوزی نیز مقاوم هستند. اگر شما به تمیزی و گرد گیری زیاد توجه می کنید می توان این گونه گفت که می توانید با استفاده از دستمال مرطوب آن ها را تمیز کنید.
  • پی وی سی (PVC): این دیوار کوب ها نیز مانند ام دی اف ها نیز دارای مقاومت بالا می باشند و در برابر همه چیز دوام می آورند، شما می توانید این دیوار کوب ها را با طرح ها و نقش های متنوع در بازار پیدا کنید. شما می توانید برای تمیز کاری دیوار کوب های پی وی سی به راحتی از آب استفاده کنید. می توان این گونه بیان کرد که پی وی سی ها قیمت پایین تری نسبت به ام دی اف ها دارا می باشند. خود دیوار کوب های PVC دارای دو مدل و دو نوع می باشند که این دو مدل یکی تو خالی و یکی تو پر می باشند، تو پر ها را نیز با نام دیگری مانند فومیزه نیز می شناسند و آن ها را می توانید در بازار بیابید.

 

انواع دیوار کوب های تزئینی

  • بشقاب دیوار کوب تزئینی
  • دیوار کوب های تزئینی با نق عکس ها
  • دیوار کوب پارچه ای
  • دیوار کوب آینه ای
  • نقاشی بر روی دیوار، نوعی دیوار کوب می باشد.
  • قفسه ها می توانند دیوار کوب باشند.
  • لامپ های دیواری
  • دیوار کوب هایی از جنس گل و گیاه
  • دیوار کوب های بافتنی

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی دیوار کوب های زینتی برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]