تقسیم فضای خانه
20
مهر

تقسیم فضای خانه

تقسیم فضای خانه

در این دوره از زندگی شما می دانید که خانه ها و منازل مسکونی بسیار کوچک شده اند و نمی توان خانه ایده آلی را برای خود مهیا ساخت ولی شما می توانید با استفاده از تقسیم فضا این کار را به آسانی انجام دهید.

اگر شما تقسیم فضا را به درستی انجام دهید می توانید برای خود زندگی و فضایی ایده آل را فراهم کنید ولی این کار بستگی به شما دارد که می خواهید بر اساس قوانین درست بر پایه معماری دکوراسیون داخلی انجام دهید.

برای این که بتوانید از یک فضای بزرگ استفاده مفید را انجام دهید کافی است در بعضی مواقع یک فضای بزرگ را به چند فضای کوچک تقسیم کنید.

شما با این کار می توانید مشخص کنید که چه وسیله ای برای یک فضا باشد و یا آن وسیله جزوی از آن فضا به حساب بیاید.

برای مثال که درک بهتری از این قضیه داشته باشید می توان به این اشاره کرد که در آشپزخانه شما می توانید از المان هایی استفاده کنید و فضای ناهار خوری را از این فضا جدا سازید.

این مقاله به شما می آموزد تا بتوانید فضای خانه خود را با نظم و انظباط درست و قوانین درست دکوراسیون داخلی به چن قسمت تقسیم کنید و بتوانید این تقسیم بندی را از روی برنامه جلو ببرید.

شما می توانید با نکاتی که گفته می شود بتوانید فضای داخلی خانه خود را تقسیم کنید بدون این که این تقسیم برا شما مشکلی به وجود آورد.

 

تقسیم فضای خانه

از تقسیم بندی به جای جدا سازی استفاده کنید.

همان طور که می دانید در خانه ها و فضا های کوچک این فضا ها بسیار با اهمیت می باشند و باید از حداکثر آن ها استفاده شود.

برای مثال فرض کنید خانه شما دارای یک سرویس خواب و اتاق نشیمن می باشد، شما باید برای این خانه آرامش را نیز در نظر بگیرید.

راه حل برای خانه های کوچک و فسقلی می تواند خط های نوری باشد، این خط ها زمانی که بر روی کف اتاق یا فضا نصب می شود می تواند برای شما برجستگی به وجود آورد، این برجستگی می تواند دو قسمت را برای شما تقسیم کند.

 

تقسیم فضا با گسترش دیوار

شما می توانید از یک پَنل استفاده کنید تا بتوانید فضای خانه را تقسیم کنید.

زمانی که شما از پَنل استفاده می شود می توان ارتباط را نیز حفظ کرد و نیز بتوان با آن اتاق نشیمن را تقسیم بندی کرد.

شما می توانید از این دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی برای دو هدف استفاده کنید و این می تواند برای شما درست باشد.

 

اختلاف سطح برای تقسیم فضا

شما می توانید با اختلاف سطح بسیار کم هم یک فضای کوچک را به دو فضای کاملا مستقل تبدیل کنید، شما می توانید با این کار یک فضای ساده را به دو فضای کاملا مجزا تبدیل سازید بدون این که هزینه زیادی را صرف این کار کنید.

برای مثال شما می توانید در آشپزخانه با استفاده از یک پله کوچک اختلاف سطح به وجود بیاورید و سالن غذاخوری را از اتاق نشیمن خود نیز جدا سازید.

شما در این موقعیت دیگر نیازی به پَنل ندارید چون شما از پله استفاده کرده اید و تغییرات باور نکردنی ایجاد ساخته اید.

 

استفاده از رنگ های متنوع

شما می توانید با استفاده از چند رنگ متفاوت و زنده این تقسیم بندی را انجام دهید.

زمانی که می خواهید یک قسمت را از یک قسمت دیگر به صورت نامحسوس جدا سازید کافی است از دو رنگ استفاده کنید این رنگ آمیزی متفاوت برای شما تقسیم فضا به وجود می آورد.

شما می توانید با رنگ آمیزی دیوار ها و نقاشی طرح های مختلف در گوشه کناره های دیوار این تقسیم بندی را به وجود آورید.

یا می توانید با استفاده از عناصر جذاب و دیدنی که در خانه و یا فضای خود وجود دارد و شما می توانید آن ها را جابه جا سازید و این تقسیم بندی را برای خود به وجود آورید.

شما نیز می توانید با المان هایی چون مبلمان مدرن، ستون ها و نرده های پله ها این تقسیم بندی را برای خود خلق کنید و فقط این به شما بستگی دارد که بخواهید با چه وسیله و نظر و طرحی این تقسیم بندی را اجام دهید.

شما می توانید با استفاده از خلاقیت و ذهنیت باز خود این تقسیم بندی را فراهم کنید، فقط کافی است خیال بافی های خود را به واقعیت بیاورید و از آن ها استفاده کنید.

در قسمت دوم شما می توانید با ادامه این راه حل ها آشنا شوید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]