سبک فرانسوی در طراحی دکوراسیون داخلی
30
خرداد

سبک فرانسوی در طراحی دکوراسیون داخلی

سبک فرانسوی در طراحی دکوراسیون داخلی

شما تا به این قسمت درباره سبک های مختلف مانند سبک معماری و طراحی کلاسیک یا مدرن اطلاعاتی کسب کرده‌ اید و در این قسمت برای شما سبک فرانسوی گفته می شود که شما می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی خود از سبک فرانسوی استفاده کنید.

سبک فرانسوی زمانی که نام آن برده می شود شما را یاد فرانسه و عشق و منحصر به فرد بودن خیابان ها و طراحی می اندازد.

سبک فرانسوی نشان دهنده شکوه و عظمت قلعه‌ های آن و همچنین زندگی در گذشته و زیبایی های فوق‌ العاده جذاب و شجاعت و اصیل بودن را در خود نشان می‌ دهد پس به این نتیجه می توان پی برد که طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی یکی از طراحی های پیچیده و پر زرق و برق می باشد.

با این که سبک فرانسوی می تواند شکوه و عظمت را نشان دهد می‌ توان گفت با ظرافت و زیبایی که درون آن وجود دارد می تواند جذابیت را به حد نصاب برساند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

سبک فرانسوی در طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اشرافی

اگر می خواهید از سبک فرانسوی استفاده کنید باید این را در نظر داشته باشید که طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان و یا منزل شما می‌تواند به سبک اشرافی و کمال گرا باشد زیرا این سبک شما را به آن سمت می کشد.

دکوراسیون اشرافی سبک فرانسوی یکی از سبک های پرطرفدار ایران می باشد و اکثر افراد از این سبک استفاده می‌ کنند تا بتوانند زیبایی دکوراسیون داخلی خود را بیشتر کنند ولی یکی از مواردی که می‌ توان به آن اشاره کرد این است که در گذشته توسط شاهان قاجاری هایی به این سبک ساخته می‌ شدند که امروز مردم می‌ توانند از آن ها دیدن کنند و چنین سبکی را در چنین کاخ هایی مشاهده کنند.

و همان طور که گفته شود این سبک همان طور که در فرانسه به کار برده می شود در دیگر نقاط جهان از آن ها استفاده می کنند و محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم دارد.

 

ویژگی سبک فرانسوی

یکی از مواردی که باید به آن اشاره کرد هزینه بالای این طراحی داخلی می باشد زمانی که شما دکوراسیون داخلی و همچنین طراحی داخلی ساختمان خود را انجام می دهید از بزرگترین وسایل گرفته تا کوچک ترین وسایل می توانند در این سبک به نمایش در بیایند و هزینه بالای این سبک یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد.

از مبلمان ها گرفته تا و سایل و تزیینات کوچک دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی می توانند هزینه های بسیار بالایی را برای شما داشته باشند.

در چنین سبکی شما می توانید از پارچه های ابریشمی گلدار و گل برجسته و همچنین پارچه های مخملی برای پرده ها و مبلمان ها استفاده کنید.

در این سبک شما می‌ توانید سقف اتاق خواب و یا سالن های پذیرایی را با طرح های مختلف گچبری و تزیینات گل و بوته نیز آن ها را طراحی کنید و حاشیه های زینتی را در دکوراسیون داخلی به کار ببرید.

برای نورپردازی در خانه هایی که به سبک فرانسوی می باشند شما می توانید از لوستر هایی که آویز های کریستالی دارند استفاده کنید و همچنین می توانید برای دیگر نقاط دکوراسیون داخلی خانه خود از لامپ ها و شمعدان ها استفاده کرده اغلب موارد برای اطراف دکوراسیون داخلی از آباژور های پارچه ای استفاده می شود.

در سبک فرانسوی یکی از کار هایی که انجام می شود برای میز های ناهار خوری و یا میز آرایش و تخت خواب ها و مبلمان ها از مواردی استفاده می شود که روی آن ها تزیینات دکوری و یا حکاکی هایی انجام شده است این کار باعث می شود که جلوه و شکوه مسایل شما بیشتر شود و به سمت سبک فرانسوی نیز حرکت کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]