طراحی دکوراسیون اتاق خواب بر اساس فنگ شویی
30
خرداد

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بر اساس فنگ شویی

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بر اساس فنگ شویی

در مقالات قبلی درباره فنگ شویی و مسائل طراحی دکوراسیون داخلی گفته شد و شما می توانید از فنگ شویی استفاده کرده و آن را در دکوارسیون و طراحی استفاده کنید.

این روز ها بیشتر افراد برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی از شرکت های طراحی و دکوراسیون استفاده می کنند که یکی از آسان ترین کارها می باشد.

در علم فنگ شویی یکی از موارد دکوراسیون خانه ها اتاق خواب ها جزو مهم ترین موارد فنگ شویی می باشند پس بهتر است برای طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود دقت کافی را داشته باشید.

گفته می‌ شود که دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها بسیار مهم است زیرا شما بیشتر وقت خود را در اتاق خواب خود می گذرانید و بهترین کار این است که طراحی و دکوراسیون داخلی آن را بر اساس سلیقه خود نیز انجام دهید و می توان گفت برای شما اتاق خوابتان شخصی ترین فضای خانه می باشد.

به دلیل اینکه زمان زیادی را در اتاق خواب می گذرانید بهترین کار این است از فنگ شویی استفاده کرده و انرژی مثبت را برای اتاق خود در نظر بگیرید این کار باعث می شود شما وضعیت منفعل و آرامتری برای خود داشته باشید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بر اساس فنگ شویی

نکاتی که باید در اتاق خواب باید به آن توجه داشته باشید:

  • قرار دادن تخت خواب
  • قرار دادن آینه ها
  • زیر تخت خواب
  • چیدمان وسایل مناسب
  • ترکیب رنگ ها
  • خارج کردن کتابخانه از اتاق خواب
  • میز کار در اتاق خواب
  • استفاده از گل و گیاهان

 

قرار دادن تخت خواب

اولین کاری که باید برای اتاق خواب خود باید انجام دهید این است که مطمئن شوید تختخواب شما در موقعیت مناسب قرار گرفته است به عنوان مثال شما می توانید تخت خواب خود را روبه روی درب اتاق خواب قرار دهید ولی مستقیماً با درب اتاق خواب مطابقت نداشته باشد.

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که بهترین کار را انجام دهید و زمانی که شما تخت خواب را در اتاق خواب خود قرار می دهید بهترین کار این است که زمانی که روی تخت دراز می کشید قسمتی که پای شما قرار می‌ گیرد مستقیم با درب اتاق خواب اشاره نکند زمانی که پای شما به سمت درب اتاق خواب اشاره می کند باعث می شود انرژی منفی را دریافت کنید و آرامش لازم را در زمان خواب نداشته باشید.

زمانی که تخت خواب خود را قرار می دهید بهترین کار این است از دیوار به اندازه ۳ الی ۵ سانتی متر فاصله داشته باشد این کار باعث می شود جریان هوا و همچنین انرژی به راحتی چرخش داشته باشد. این کار را برای تاج تخت و همچنین کنار تخت اگر دیوار قرار دارد انجام دهید.

 

قرار دادم آینه ها

یکی از مواردی که باید شما در اتاق خواب خود به آن توجه داشته باشید این است که هرگز آینه خود را روبه روی تخت خواب خود قرار ندهید به عنوان مثال زمانی که شما روی تخت خواب دراز می کشید تصویر خود را در آینه ببینید کار اشتباهی می باشد و بهترین کار این است از نکات فنگ شویی استفاده کنید.

اگر شما در فضای اتاق خواب خود نمی توانید آیینه را در قسمت دیگری قرار دهید بهترین کار این است که در زمان قبل از خواب پارچه ای روی آن بیندازید و اگر خود را درون آینه نمی بینید مشکلی ندارد.

 

زیر تخت خواب

اکنون به زیر تخت خواب خود توجه کنید می‌ توانید وسایلی را زیر آن پیدا کنید و بهترین کار این است تمام وسایل را از زیر تخت خارج کرده و آن ها را در سر جای خود قرار دهید زیرا این وسایل برای شما فعال می باشند و زمانی که شما به آن ها نگاه می‌ کنید باعث شوند شما ذهنتان درگیر مسائل شود به عنوان مثال زمانی که شما نامه‌ ای را زیر تخت خواب خود پیدا می کنید باعث می شود شما به محتوای درون نام فکر کنید و آرامش را از شما بگیرد بهترین کار این است که زیر تخت خواب خود را خالی کنید و وسایل را در سر جای خود قرار دهید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]