صندلی راک در منزل، دکوراسیونی متفاوت
08
دی

صندلی راک، دکوراسیونی متفاوت

صندلی راک در منزل، دکوراسیونی متفاوت

یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین صندلی ها صندلی راک می باشد.

این صندلی با نام صندلی گهواره ای هم در بازار می‌توان یافت شود .صندلی‌های راک از انواع صندلی های پرطرفداری هستند که شامل پایه چوبی منحنی شکل زیرشان می باشد .

پایه یا همان راک ؛پایه جلو را به پایه عقب صندلی وصل می‌کنند در واقع نقاط تماس با یکدیگر بر روی زمین قرار می گیرد و با کمترین فشار از جانب پا شروع به حرکت کردن می‌کند .

صندلی راک به طور معمول از چوب ساخته می شود و نمونه هایی متنوع از جنس کامپوزیت و فلز را هم امروزه می‌توان در بازارهای مبلمان فروشی یافت کرد.

دلیل نامگذاری صندلی گهواره ای راحت بودن و تکان خوردن آن به صورت مداوم است که به افرادی که بر روی آن می‌نشینند آرامش زیادی منتقل می‌کند. صندلی‌راک انواع مختلفی دارد که می‌تواند در طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل زیبا دیده شود.

 

صندلی راک در منزل، دکوراسیونی متفاوت

صندلی راک کلاسیک

یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین انواع صندلی ها صندلی راک کلاسیک می باشد که تقریباً بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تاثیر آن و متریال آن و حتی رنگ آن را متناسب با سبک کلاسیک انتخاب کنند .

جنس صندلی راک معمولاً از چوب است و بر روی آن منبت کاری هایی دیده می شود.

هنگامی که بخواهیم سبک کلاسیک را بررسی کنیم یک عامل بسیار مهم در همه وجود دارد و آن هم وجود تزیینات و جزئیاتی است که به وسیله منبت کاری ها ایجاد شده اند.

منبت کاری هنر اصیل ایرانی است که بر روی مبلمان و کابینت های آشپزخانه کلاسیک ایجاد می‌شود.

 

صندلی راک مدرن

زندگی مدرن در این روزها بیشتر باب شده است و محبوبیت زیادی در بین طراحی مبلمان هایی که بسیار ساده آن در خانه های مدرن جایگاه ویژه‌ای دارند . صندلی راک مدرن هم یکی از آن تجهیزات در منازل می باشد .

مسلما استفاده از مبلمان ها می تواند سبک زندگی را امروزی تر نشان دهد و در صندلی های راک می تواند آپارتمان های کوچک امروزی را به فضای فوق العاده تبدیل نماید.

استفاده از این صندلی در خانه های مدرن ساده است که باید همه چیز بدون تجهیزات باشد و معمولاً رنگشان از رنگ های روشن انتخاب می گردد .

متریال‌هایی مانند کامپوزیت می توانند برای ساخت صندلی های مدرن مناسب باشد.

 

صندلی راک کودکان

صندلی راک همانطور که از نامش مشخص است مخصوص کودکان است و اندازه آن دقیقاً طوری طراحی شده است که برای نشستن کودکان مناسب باشد این صندلی می‌تواند در رنگهای مختلفی در تزیینات ساختمان وجود داشته باشد و همچنین برای دکوراسیون داخلی اتاق کودک تان می توانید از این صندلی ها استفاده نمایید .

در ترکیب با صندلی راک کودکتان می توانید برای تزیینات داخلی اتاق خواب از طراحی شخصیت های کارتونی بر روی دیوارها استفاده کنید .به دلیل این که زیبایی اتاق کودکان بستگی به انتخاب رنگ‌هایی دارد که به کار گرفته می شود.

 

صندلی راک راحتی

این صندلی به عنوان یک صندلی راحتی و کاربردی استفاده می‌شود که به خاطر وجود الیاف و پارچه هایی که در بخش نشیمنگاه وجود دارد انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق نشیمن می باشد .

این گونه صندلی ها این است که می‌توان پارچه آن را با پارچه مبلمان ها ست کرد.

 

صندلی راک لهستانی

این صندلی ها از گران قیمت ترین صندلی ها می باشند که طراحی بی نظیر آنها می توانند افراد زیادی را به سمت خود جذب کند که این صندلی ها آن را با سایر صندلی های راک متمایز می کند کیفیت و دوام نیست که بسیار متفاوت است.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]