مبانی طراحی داخلی
01
دی

کاور مبلمان گزینه ای برای نگهداری وسایل منزل

کاور مبلمان گزینه ای برای نگهداری وسایل منزل

یکی از دغدغه هایی که اکثر افراد برای خرید مبلمان دارند این است که پس از مدتی دچار خرابی و فرسودگی نشوند و برای این کار به فکر چاره هستند تا بتوانند بهترین روش نگهداری از آنها را انجام دهند.

با توجه به شستشوی برخی از پارچه ها که پس از مدت کوتاهی دچار فرسودگی می شوند افراد دردسرهای بزرگی مانند تعویض مبلمان ها را دارند که هزینه زیادی برایشان در بر خواهد داشت مشکل های دیگری هم در نگهداری مبلمان وجود دارد برای مثال اگر رنگ مبلمان های شما روشن باشد معضلی که برای تمام وجود دارد این است که چگونه از آنها نگهداری کنید تا لکه بری دیگه بر روی آنها قرار نگیرد.

برای این مشکل راه حل هایی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از پیراهن مبل و کاور مبلمان است که انتخاب آنها باید طبق سلیقه شما باشدو باید متناسب با تزینات ساختمان انجام شود.

منظور از تنظیمات ساختمان همان سبکی است که در منزل به وجود آمده است و طبق سلیقه شما چیدمان شده در خانه های کلاسیک استفاده می‌شود که کاور این مبلمانها با کاور مبلمان های مدرن متفاوت خواهد بود.

 

بهترین زمان خرید مبلمان

 

کاور مبلمان گزینه ای برای نگهداری وسایل منزل

کاور مبلمان

در گذشته برای جلوگیری از تبدیل شدن مبلمان ها به یک المان کثیف و پر از لکه معمولاً از پارچه های سفید بر روی سطح مبلمان استفاده می‌شد اما این کار زیبایی فضای پذیرایی و نشیمن را کم می‌کند و محیط نامرتب به نظر می رسد.

برای رفع این مشکل پیراهن های مخصوصی برای مبلمان دوخته می شود که دقیقا مانند روکشی هستند که می تواند با انتخاب مناسب فضا را به همان مقدار زیبا نشان دهد.

این کاور دقیقاً مانند پیراهن روی تن مبل می نشیند که در نمونه‌های مختلفی می‌تواند دوخته شود .

جنسی که برای این کاور میتوان انتخاب کرد دنیای گسترده‌ای دارد که بسته به سلیقه خودتان می‌توانید آن را انتخاب کنید.

البته استفاده از این کاورها برای مبلمان های کلاسیک مناسب نیست .به دلیل اینکه سطح اصلی این مبلمان ها شکیل و زیبا است و هنگامی که بخواهید کاورهای پارچه را بر روی آنها استفاده کنید قطعاً باید مقدار زیادی از این کاورها را بر روی آنها قرار داد.

رنگ های مختلف مبلمان را مشاهده کنید.

 

جمع بندی

کاور ها معمولاً قابلیت شستشو دارند و به راحتی در قسمتی که زیپ بر روی آنها قرار دارد می‌تواند باز شوند و شستشو داده شوند.

اما برای انتخاب کامل مبلمان باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید .برای مثال انتخاب پارچه های ارزان قیمت و کم‌کیفیت باعث می شود که پس از اصول اولیه خود را از دست بدهند.

این کاورها علاوه بر اینکه روکش مبلمان هستند تاثیرگذارترین عنصر در منزل و دکوراسیون منزل و طراحی داخلی ساختمان به حساب می‌آیند رنگی که انتخاب می‌کنید برای کاور مبلمان باید با رنگ فرش به دیوارها و پرده ها هم یکسان باشد.

کاور مبلمان به طور معمول در دو نوع پارچه ژله‌ای وجود دارد نوع پارچه ها می توانند شما را متفاوت کند و نوع ژله ای آن نرم و شفاف می باشد.

کاورهای ژله ای برای پشت مبلمان گزینه مناسبی نمی‌باشد به نظر ما برای بهتر دیده شدن مبلمان با وجود کارهای را باید انتخاب کنید که از لحاظ ظاهری زیبا باشند.

برای روکش های مبلمان پارچه های مرغوب را استفاده کنید به دلیل اینکه ماندگاری آنها بالا می‌رود و می تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل هم تاثیرگذار باشد .

این کاور ها در هنگام شستشو خراب نمی شود و به سختی دچار پوسیدگی می گردند.

برای خرید نمونه های مختلف از پیراهن های مبلمان باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید به دلیل اینکه دوام و ماندگاری محصولات را تضمین می کنند و برای مدت زیادی گارانتی دارند.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]