پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد
14
آذر

پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد

پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد

خیلی خوش آمدید به انجام پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد! امیدواریم که دو ویدیوی قبل از طراحی و روند اجرا و همچنین صحبت با کارفرمایان گرامی را به دقت مشاهده کرده باشید، در این نوشته قصد بررسی جزئی تر این پروژه را داریم، پس با ما همراه باشید!

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

 

پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد

نام پروژه : پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۸

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد می باشد.

تصاویر :

پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

نگاهی به اهمیت دکوراسیون داخلی منزل

طراحی و چینش داخلی فضایی که در آن در زمانی مشخص و یا به طور مستمر زندگی انسان رواج دارد مستقیما بر عملکرد او و درصد بهره وری او از زنگی روزانه اش تاثیر گذاشته و میتواند درصد کارایی و مفید بودن ساعات گذران در آن فضا را تغییر دهد. طراحی فضایی با باید با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح باشد تا کارکردهای مختلفی را پذیرفته و این امر باعث احساس رضایت بیشتر مخاطب از فضا می شود. استفاده از متریال های مناسب اعم از دیوارپوش ها، کفپوش مناسب، جداکننده های سبک، پارتیشن ها، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود و … توام با توجه به نحوه قرارگیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است می تواند تا حد زیادی به کیفیت کار افزوده و مشکلات آن را نیز حل کند.

 

دکوراسیون داخلی بهتر، حال بهتر!

نه تنها علم مهندسی بلکه معیار های روانشناسی بر معماری داخلی تاثیر بسزایی دارد. به طور کلی انسان بیش از آنکه با سیستم تاسیسات و یا پایه ساختمان و مسائل اساسی آن در تماس باشد با دکوراسیون داخلی که اطراف و پیرامونش را دربر گرفته در تماس است و به همین دلیل استفاده از علم روانشناسی در معماری داخلی میتواند بر حس امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و یا آرامش یک فضا بیفزاید و یا آن را تعدیل کند. زیرا هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی بوده که ما از آن به عنوان سلیقه در زبان عامه یاد میکنیم و براورده ساختن و رسیدن به حد کمال سلیقه ی کارفرما در معماری داخلی در اولویت قراردارد.

معماری گذشته ما سرشار از ظرافت ها و ریزه کاری ها و هزاران ایده و خلاقیت هایی است که در عصر مدرن هنوز جایگاه خود را حفظ کرده اند و هنوز منبع الهام بسیاری از معماران چه در سطح داخلی و خارجی است، تزئینات و کاشی کاری ها و رعایت تناسبات و رنگ بندی های خاص ف بازی با نور و سایه و.. تماما ایده هایی است که الان در دنیای مدرن هنوز بر جان فضا احاطه داشته و تنها صورت دیگری یافته است.تمامی این موارد در کنار کالبد درونی، فضاهایی را با ارزش معماری بالا تداعی و می سازد.

الگوها و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک ویا تلفیق علوم طبیعه توسط طراحان و کادر مجرب دکوطرح برای بیان بهتر ایده های خلاقانه ی تیم طراحی این مجموعه استفاده می گردد که برای بیان بهتر آن با استفاده از نرم افزار های تخصصی سه بعدی سازی این امر صورت می گیرد. ما سعی می کنیم با شبیه سازی از محدودیت های معماری در زمینه ی اجرا بکاهیم و کار نهایی را سرعت ببخشیم.امروزه با افزایش روزافزون جمعیت شهری و قیمت زمین، ساخت و ساز آپارتمان و زندگی آپارتمانی مقرون به صرفه تر شده است و بیشتر ما به ناچار و یا به انتخاب خود زندگی در فضای اپارتمانی را تجربه کرده ایم و خواهان تغییر فضای داخلی آن از محیطی بسته و خفه به فضایی زنده تر و پویا تر هستیم. با استفاده از متریال های مناسب مانند دیوارپوش ها، کفپوش مناسب، جداکننده های سبک، پارتیشن ها و… البته با توجه به چند نکته کوچک می توان این تبدیل را به خوبی اعمال کرد.

 

 

پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد

این پروژه که دارای مساحت صد و سی متر مربع و در محدووده سعادت آباد واقع شده بود، در سال ۱۳۹۸ توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شد. مدت زمان اجرای این پروژه ۴۵ روز کاری بود.

 

سقف و کف پروژه دکوراسیون داخلی سعادت آباد

همان طور که در تصاویر بالا می بینید، گروه دکوطرح برای سقف کد ارتفاعی زده و در آن باکس های چوبی در آوردند. دور تا دور سقف نیز برای ایجاده جلوه ای زیبا و متفاوت از کناف استفاده شد. همچنین در تصاویر می بینید که دور تا دور سقف از نورپردازی های مناسب با محیط استفاده شده است. کف خانه قبل از بازسازی ها، دارای لمینت بود. طبق خواسته کارفرما لمینت کار حذف شد.

 

تی وی دکوراسیون داخلی سعادت آباد

در این پروژه با توجه به خواسته کارفرما، در پروژه تی وی وال یا همان دیوار تلویزیون کار نشد و به جای آن میز تلویزیون در دکوراسیون قرار گرفت.

 

اتاق ها در دکوراسیون داخلی سعادت آباد

در اتاق کودک که اتاق کوچک تری بود، برای استفاده بهینه از فضا، از تخت کم جا استفاده شد.

 

سیستم ها در دکوراسیون داخلی سعادت آباد

همان طور که در بالا گفته شد، لوله های آب سرد و گرم این خانه دارای مشکلاتی بود که باعث شد کف خانه به طور کلی جمع شده و تعویض شود. بنابراین لوله های آب و فاضلاب و لوله های آب سرد و گرم تعویض شدند.

 

سرویس ها در دکوراسیون داخلی سعادت آباد

در یکی از اتاق خواب ها یک حمام مستر قرار گرفت که به دلیل بزرگ بودن آن و با توجه به خواسته کارفرما، داخل آن یک جکوزی تعبیه شد.

 

 

برای مطالعه ی بیشتر صفحات زیر را بررسی کنید:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]