پروژه چیدمان و دکوراسیون
15
مرداد

چیدمان و دکوراسیون جنت آباد – مرحله نهایی

پروژه چیدمان و دکوراسیون جنت آباد – مرحله نهایی

این پروژه در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ انجام شده است.

در این پروژه شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح خدمات خود را از مرحله ی طراحی داخلی شروع کرده و بعد از تعمیرات و بازسازی خانه به چیدمان رسانده است.

در ادامه ویدیوی این پروزه را مشاهده می کنید که از مرحله نهایی پروژه گرفته شده است.

 

پروژه چیدمان و دکوراسیون – ویدیو مرحله نهایی

 

طراحی داخلی

طراحی داخلی حرفه و شغلی است که در آن فضا های داخلی در چهار جوب سازه ها به بهره گیری از خلاقیت و دانش ماهیت و هویت خاص خود را پیدا می کنند که این ماهیت و هویت باید در کنار ارائه راه حل هایی مفید به جهت رفع نیازهای تک تک کاربران موجود در آن فضا باشد.
به عنوان مثال می توان گفت که طراحی داخلی یک فضا مانند منزل باید به گونه ای صورت پذیرد که علاوه بر داشتن هماهنگی بین اجزا، داشتن استاندارد های لازم، زیبایی محیط پیرامون بتواند نیازهای افراد ساکن در آن فضا را با توجه به سن و سلیقه آنها رفع کند.
برای اینکه شناخت عمیق تری از معنای طراحی داخلی داشته باشیم بهتر است که در ابتدا از وظایف یک طراح داخلی با خبر شویم و بتوانیم تفاوت یک فضای طراحی شده و یک فضای طراحی نشده را به راحتی درک کنیم. اگر به این موارد واقف شویم به راحتی می توانیم در مورد طراحی داخلی صحبت کنیم.
بهترین راهی که می توان تفاوت بین طراحان داخلی و دکوراتورهای داخلی را تشخیص داد ارتباطات و گستره دانشی است که در اختیار دارند.طراحان داخلی در طیف گسترده ای از رشته ها مهارت های لازم را به دست می آورند تا این امکان را داشته باشند تا فضایی را خلق کنند که علاوه بر داشتن جذابیت و زیبایی بتواند مطابق با استاندارد های لازم، نیازهای کارفرما را تامین کند.
مزیت دومی که طراحان داخلی دارند برنامه ریزی دقیق کل پروژه می باشد که این برنامه ریزی با ارتباط بالای آنها با پیمانکاران مجرب و کارآموزیده این امکان را به وجود خواهد آورد که پروژه شما هر چه بهتر و سریعتر به اتمام برسد.

 

طراحان داخلی چه مزیتی دارند؟

  • مدرک طراحی داخلی یا معماری داخلی از یک کالج یا دانشگاه ۴ ساله معتبر ، گاهی اوقات علاوه بر مدرک کارشناسی موجود
  • تجربه کارآموزی تحت یک متخصص مجاز
  • صدور مجوز دولتی پس از قبولی در آزمون شورای ملی طراحی داخلی – آزمون صلاحیت (NCIDQ)
  • دانش تاریخ هنر ، معماری ، مبلمان و طراحی صنعتی
  • دانش فن آوری طراحی (مانند CAD) و مهارت در طراحی ، مدل سازی و تهیه پیش نویس

 

پروژه چیدمان و دکوراسیون جنت آباد

این پروژه، یک پروژه بازسازی بود که در خانه ای به مساحت زیربنای ۱۱۰ متر مربعی در جنت آباد شمالی به کارفرمایی مهندس هادیان انجام شد. این پروژه به دلیل داشتن فضای کوچک کار را برای ما چه در طراحی و چه در اجرا محدود می کرد که گروه دکوطرح  توانست از تک تک فضاها به نحو احسن استفاده کند تا بهترین چیدمان و اجرای دکوراسیون را به کارفرما ارائه دهد.

طراحی دکوراسیون و همچنین اجرای دکوراسیون این پروژه، بر عهده گروه تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح بود. عملیات طراحی و اجرای دکوراسیون بعد از بازسازی ( شامل جا به جایی فضاها، تغییر سرامیک کف و نوسازی زیرساخت ها) انجام شد.

گروه دکوطرح در هر پروژه، قرارداد ها را یکی یکی پس از انجام آن بخش خاص با کارفرما نهایی می کند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۹ میانگین: ۴.۹]