آموزش ساخت باربیکیو
07
تیر

آموزش ساخت باربیکیو

آموزش ساخت باربیکیو

همانطور که میدانید غذاهایی که بر روی آتش پخته می شوند بسیار لذیذ و لذت بخش می باشند و شما می توانید برای آشپزی خود از آتش استفاده کنید ولی برای این کار نیاز به جایگاهی دارید که بتوانید آتش را در آن قرار دهید و به راحتی بتوانید غذای خود را بپزید یکی از این وسیله های آشپزی باربیکیو می باشد که شما می توانید آن ها را به صورت آماده خریداری کنید ولی در بعضی از مواقع به خاطر هزینه های بسیار گزاف آن شما می خواهید خود باربیکیوی مورد نظر خود را بسازید و از آن بیشترین استفاده را بکنید پس ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه یک باربیکیو بسازید و از آن استفاده کنید.

شما می توانید در محیط هایی مثل تراس و حیاط خانه و یا ساختمان خود این جایگاه آتش را نیز قرار دهید و از آن استفاده کنید در اغلب موارد به دلیل ساختمان بودن خانه ها تر باربیکیو ها بر روی تراس ساخته می‌ شوند و آن‌ ها روی تراس قرار می‌ گیرند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

آموزش ساخت باربیکیو

ساخت باربیکیو

شما می توانید از مصالحی چون سیمان و آجر و همچنین چوب استفاده کنید و آن ها را در قسمتی از حیاط و یا تراس خود قرار دهید و باربیکیو مورد نظر خود را بسازید و بتوانید از آن برای پخت و پز نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید مرحله به مرحله ساخت باربیکیو را در نظر داشته باشید می توانید از سینی پخت و پز استفاده کنید که در ادامه به شما گفته می شود.

مرحله اول

شما می توانید در مرحله اول از سینی پخت و پز استفاده کرده و جایگاه پخت و پز را اندازه گیری کنید که به چه میزان به فضا نیاز دارید در این موقعیت شما می توانید جایگاهی که غذا در آن قرار می گیرد را اندازه گیری کرده و بدون این که مشکلی برای آن پیش بیاید این فضا را بسازید.

مرحله دوم

در مرحله دوم شما باید بدانید که از چه ملات و موادی استفاده کنید که آجرها به یکدیگر بچسباند و باعث نشود باربیکیوی شما خراب شود.

برای این ملات شما نیاز دارید که ۵ پیمانه شن را به همراه یک پیمانه سیمان با یکدیگر مخلوط کنید و از آن ها ترکیبی به دست می‌ آید که می‌ توانید مقداری آب را به آن ها اضافه کرده و ملات خود را بسازید زیاد ملات خود را رقیق نکنید و به مقدار لازم آب اضافه کنید.

قبل از این که حملات خود را بر روی زمین بریزید حتماً از این مطمئن شوید که سطح زمین شما صاف می باشد و شیب آن برای شما مشکل ایجاد نمی کند پس اول از سطح صاف زمین مطمئن شوید و بعد ملات را بریزید.

در اولین مرحله شما با سینی پخت و پز میزان فضا را برای باربیکیو خود مشخص کردید پس بر روی خطوطی که روی زمین قرار داده اید می توانید ملات را ریخته و بر روی آن ها آجر خود را قرار دهید.

مرحله سوم

با استفاده از دستگاه علامت گذار شما می توانید خطوط صاف را بر روی سیمان ها قرار دهید و مطمئن شوید آجر ها در یک خط صاف و کنار یکدیگر قرار می گیرند با این ابزار شما می توانید زمانی که آجر های ردیف اول را چی دید متوجه شوید که آجر ها بر روی سطح صافی قرار گرفته اند یا خیر.

زمانی که مطمئن شدید آجر های قرار گرفته شده روی سیمان صاف می باشند شما می توانید لایه دوم را انجام دهید و به همین ترتیب از سیمان و آجر بر روی یکدیگر استفاده کنید و باربیکیو موردنظر خود را تا ارتفاعی که برای خود مشخص کرده‌ اید بالا بیاورید.

زمانی که در هر ردیف که سیمان و آجر قرار می گیرد شما می توانید با استفاده از ابزار بر روی آجر ها فشار بیاورید و فضای بین آجر ها و سیمان را از هوا خالی کنید.

مرحله چهارم

زمانی که باربیکیوی شما به ارتفاع مورد نظر رسید می توانید از یک سنگ صاف بر روی باربیکیو خود استفاده کنید و محیطی را مانند اُپن در کنار باربیکیوی خود ایجاد کرده من از آن برای قرار دادن وسایل پخت و پز خود استفاده کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]