اصول فنگ شویی در معماری
17
خرداد

اصول فنگ شویی در معماری

اصول فنگ شویی در معماری

اگر به دنبال راه حل مناسبی می باشید تا محیط کار خود و یا منزل خود را با انرژی مثبت و برنامه ریزی مطلوب دکوراسیون و طراحی کنید می توانید از فنگ شویی استفاده کنید و جنبه های مثبت آن را در نظر بگیرید.

طراحان دکوراسیون داخلی در اغلب موارد از فنگ شویی استفاده می کنند که بتوانند محیط داخلی منزل و یا محیط کار شما را به زیبایی و با نور طبیعی مناسب و همچنین تهویه مناسب و فضای داخلی وسیع آن را طراحی کنند.

یکی از مواردی که شما می توانید به آن توجه داشته باشید این است که از فنگ شویی در تمامی محیط ها استفاده کنید به عنوان مثال در منزل شما می توانید از این موارد در اتاق خواب ها و آشپزخانه ها و حتی فضای بیرونی و یا سرویس های بهداشتی نیز استفاده کنید.

یکی از فنگ شویی هایی که شما می توانید از آن استفاده کنید فنگ‌ شویی هنری می باشد که با درکی که از عناصر مختلف و انرژی آن ها دریافت می کند می تواند تعادل خاصی را بین وسایل دکوراسیون داخلی شما فراهم کند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

اصول فنگ شویی در معماری

فنگ شویی داخلی

زمانی که شما از فنگ شویی مناسب در دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌ کنید می‌ توانید این را حس کنید که انرژی مثبت درون خانه شما و یا محیط کار شما وجود دارد و هیچ مانعی در بین این انرژی مثبت نمی باشد.

زمانی که شما در دکوراسیون داخلی از سقف های بلند و فضای باز و پر نور استفاده می کنید و تهویه هوای مناسبی را در در داخل خانه و محیط کار خود ایجاد می کنید می توان گفت به نوعی شما فنگ شویی را رعایت کرده اید و در فنگ شویی قواعد و قوانین زمانی که رعایت می شود زیبایی را نشان می دهد.

 

معماران فنگ شویی

یکی از مواردی که شما می توانید در چنین مواقعی استفاده کنید این است که ورودی اصلی درب خانه و یا محیط کار شما بتواند به خیابان اصلی دسترسی آسان داشته باشد و این مسیر و اندازه کافی وسیع باشد.

این را باید در نظر داشته باشید که معماران فنگ شویی قوانین و قواعد خاصی را برای تعادل سازی و هماهنگ سازی نیز رعایت می کنند به عنوان مثال ساختمان های آتش نیز به شکل های مثلثی ساخته می شوند و شکل آتش را به خود می گیرند زمانی که ساختمانی به شکل آب می خواهد ساخته شود به نام آب افقی و یا جریان های آب نیز شکل می گیرد.

زمانی که سازه و یا ساختمانی به شکل دایره ساخته می شود و معماری فنگ شویی آن را به شکل دایره در می آورد می توان گفت از کیفیت فلز آن سخن گفته می‌ شود و به نحوی می‌ توان گفت این جریان فنگ شویی به صورت مداوم در جریان می باشد.

یکی از موارد دیگر این است که زمانی که سازه و یا ساختمانی را به شکل مستطیل در می آورند و معماری فنگ شویی از مستطیل استفاده می کند می توان گفت که از رشد و ترقی و قدرت چون ها سخن گفته می شود.

اگر بخواهید درباره انرژی چوب ها بدانید باید گفت انرژی چوب ها در تمام جهت های مختلف قابل گسترش می باشد و شما می توانید از آن ها در ساختمان و یا خانه خود استفاده کنید.

 

تاثیر رنگ در فنگ شویی

اگر می خواهید تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشید می توانید از رنگ های مورد نظر استفاده کنید و فنگ شویی را در رنگ‌ های خود وارد کنید و از آن ها برای ایجاد تعادل و هماهنگی نیز استفاده کنید.

به عنوان مثال زمانی که شما از رنگ زرد استفاده می کنید می توان گفت عنصر آتش و یا زمین را نیز فراخوانی می کنید و در فنگ‌ شویی می توانید این رنگ را برای آفتاب و یا شادی نیز استفاده کنید و می توانید نشاط را برای دکوراسیون داخلی یا خانه و یا محل کار خود داشته باشید.

به عنوان مثال شما می توانید رنگ قرمز را در دکوراسیون اتاق خواب خود به کار ببرید رنگ قرمز نیز نشان دهنده عنصر آتش می باشد و عشق و علاقه را و همچنین شجاعت و جسارت را نشان می دهد.

به طور کل فنگشویی یکی از اصول مهمی است که در دکوراسیون داخلی باید به آن توجه شود.

برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما بتوانند بهترین خدمات را به شما سروران عزیز ارائه دهند.

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]