ایده های جدید بازسازی
14
دی

ایده های جدید بازسازی

ایده های جدید بازسازی

ایده های جدید در بازسازی منزل و بازسازی ساختمان به بخش های که مورد بازسازی قرار می گیرد تعیین می شوند  به همین جهت درابتدا باید تعیین کنید که کدام بخش ازمنزلتان نیاز به بازسازی و تغییر دکوراسیون دارد.

ایده های جدید در بازسازی منزل مسکونی با گذر زمان و تغییر نیازهای افراد خانواده اعمال می شوند.

ایده های جدید بازسازی بایستی با چیدمان مناسب انجام شود  تا زیبایی واقعی خود را بیشتر نشان دهد.

در ایده های جدید بازسازی منزل مسکونی و تغییر دکوراسیون داخلی از اهمیت و کارایی رنگ سفید  استفاده کنید.

ایده های جدید بازسازی در آشپزخانه و المان های چوب بیشتر نمایان می شود.

از ایده های جدید بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی به گونه ای استفاده کنید که منزل مسکونی شما را در هارمونی فرو ببرد.

از ایده های جدید در بازسازی و تغییر دکوراسیون  برای به روزرسانی منزل مسکونی بهره ببرید.

سعی کنید در بازسازی از ایده های خود استفاده کنید و خلاقیت خود را نشان دهید.

پرهزینه و زمانبر بودن بازسازی و دکوراسیون داخلی برای شما ایده جدید به وجود نمی آورد.

از پرتی های ساختمانتان  استفاده کنید و در آنها از خلاقیت خود بهره ببرید.

 

ایده های جدید بازسازی

اصولا بازسازی فضای مسکونی به فرسودگی و نیازهای جدید ساکنان یک ساختمان انجام می پذیرد که این عملیات در نسل جدید و با توجه به نیازهای افراد ساکن در آن فضا  شکل می گیرد و ایده های جدید را به وجود می آورد که در نهایت بهره بری بهینه و عملگرا از فضا را به همراه خواهد داشت.

 

ایده های جدید بازسازی کدامند؟

در این مطلب ایده های جدید بازسازی و دکوراسیون داخلی ارائه می شود که کاربردی می باشند. حتما پیش از اعمال بازسازی این مطلب را مطالعه فرمایید.

 

پذیرایی در گودی

یک ایده های جذاب و کاربردی قرارگیری مبلمان های چند عملکردی پذیرایی در سطحی پایین تر از سطح کل منزل مسکونی می باشد. در خانه های قدیمی شاهد قرارگیری فضایی مخصوص میهمانان در ارتفاعی بالاتر از سطح کل منزل مسکونی بوده ایم که این ایده برای فضا هایی با سقف بلند بسیار کاربردی بود اما حالا در نقطه مقابل بخش نشیمن در سطحی حدود یکی دو متر پایین تر از کل ساختمان قرار می گیرد که می توان برای ارتباط بین این دو فضا پله هایی ایمن طراحی و تعبیه کرد. این نوع طراحی صمیمیت و گرمی را به فضای شما می افزاید.

 

استفاده بهینه از زیرپله

فضای زیرپله در اکثر طراحی های ساختمان بلااستفاده می ماند که از ایده های جدید بازسازی به کار گیری درست زیر پله برای ساکنین در فضای مسکونی را به همراه دارد که این امکان را به شما می دهد که در فضا صرفه جویی کنید.

 

ایده های چیدمان منزل

 

کاربرد هایی برای به کار گیری زیر پله

 کتابخانه

یکی از ایده ها که از زیر پله میتوان استفاده کرد و  زیبایی فضای شما را نیز افزایش می دهد استفاده از قسمت زیرپله به عنوان یک کتابخانه می باشد که این امکان را به شما می دهد علاوه بر ایجاد فضا برای نگهداری کتاب ها و لوازمتان رنگ و لعابی نوین  به فضای مسکونی شما می بخشد.

فضای مطالعه

اگر اهل مطالعه میباشید می توانید اتاقک مطالعه ای کوچک و اختصاصی برای خودتان درست کنید با این کار دیگر با روشن بودن چراغ جهت مطالعه دیگر مزاحم بقیه اعضای خانواده نیستید و از فضایی کاملا” بدون استفاده بهترین بهره وری را خواهید داشت اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تهویه این فضا را به نحو احسن انجام دهید.

فضای زیر کمد

با افزایش جمعیت و روند رو به رشد آپارتمان نشینی کمبود فضا یکی از مشکلات ساکنین در منزل مسکونی می باشد که راه حل آن استفاده بهینه از فضا های داخلی منزل مسکونی می باشد که علاوه بر زیرپله که به آن اشاره شد فضای زیر کمد نیز ایده ای جدید  و کاربردی می باشد به عنوان مثال تعبیه کشوهایی در زیر کمد، ایده ای بسیار جالب و کاربردی می باشد که با این ایده خوب شما اصل اساسی دکوراسیون داخلی، یعنی استفاده حداکثری از تمامی فضاها را رعایت کرده اید.

تعبیه اتاق مخفی

اگر دوست دارید در منزل مسکونی خود فضا های مخفی به وجود بیاورید و در عین حال با مشکل کمبود جا مواجه نیستید ایده اتاق مخفی در پشت کتابخانه یا زیر راه پله بسیار عملگرا می باشد.

این نوع فضا ها را می توان به کمک اعمال نیروی فیزیکی مثل هل دادن و یا با استفاده از ریموت تعبیه کرد اما همانطور که قبلا” اشاره شد چنین ایده هایی برای خانه هایی که متراژ آنها زیاد است قابل اجرا می باشد و در عین حال برای انجام این کار باید بودجه کافی  در نظر بگیرید.

تخت خواب بازشو

در هر اتاق خواب وجود تخت خواب امری ضروری می باشد که برای این کار می توان از تخت خوابهای تاشوبرای باز کردن فضا در روز استفاده کرد و این ایده ای مناسب می باشد که با استفاده از آن این امکان را دارید که در روز از اتاقتان به عنوان اتاق کار استفاده نمایید.

میز ناهارخوری با چوب طبیعی

همیشه استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب نشاط برانگیز می باشد و حس گرما به منزل مسکونی و دکوراسیون داخلی شما می بخشد و در نظر داشته باشید حتما چوب طبیعی در بخش هایی از ساختمانتان به کار ببرید  که میز ناهارخوری یکی از این بخش ها می باشد .

سپاس از اینکه تا پایان این مقاله با سایت دکوطرح همراه بودید.

پیشنهاد نویسنده: چند ایده در بازسازی خانه های کوچک

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]