بهترین مصالح برای کانتر آشپزخانه
02
تیر

بهترین مصالح برای کانتر آشپزخانه

بهترین مصالح برای کانتر آشپزخانه

همانطور که در مقاله های قبلی گفته شده است آشپزخانه قلب خانه ها و مناظر می باشد که شما می توانید از دکوراسیون و طراحی های مختلف استفاده کنید و آن ها را زیبا سازید.

اما باید بدانید که از چه مصالح و متریال هایی برای آشپزخانه خود استفاده کنید و چه مصالحی را به کار ببرید.

بانوان و خانم ها بیشتر زمان خود را در آشپزخانه سپری می کنند و بهترین کار این است که در زمان طراحی از نظرات آن ها استفاده کرده و بدانید که وسایل و متریال های را به کار ببرید تا برای راحتی آن ها کاری انجام داده باشید.

این را در نظر داشته باشید که روز به‌ روز آشپزخانه ها پیشرفته تر می شوند و شما می توانید از پیشرفت تکنولوژی در آشپزخانه و حتی دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه خود از آن ها استفاده کنید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

بهترین مصالح برای کانتر آشپزخانه

سنگ کوارتز در کانتر آشپزخانه

سنگ کوارتز یکی از مصالحی می باشد که شما می توانید از آن ها استفاده کرده و روی کانتر آشپزخانه خود را از این متریال استفاده کنید که نوعی سنگ مصنوعی به حساب می آید.

این سنگ ها را با نام سنگ کورین می توانید در بازار پیدا کنید که این نام بسیار تصور اشتباهی می باشد و اغلب افراد سنگ کوارتز را به نام سنگ کورین نیز می شناسند به این دلیل که در سال ها پیش شرکتی آمریکایی توانست سنگ های مصنوعی تولید کنند و هر نوع سنگی که به صورت مصنوعی می باشد که اغلب مردم فکر می‌کنند که از این نوع سنگ مصنوعی می باشند.

اگر درباره مقاومت این سنگ ها سوال بپرسید می‌ توان گفت که ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشد و مقاومت بالایی را دارند و همچنین کسانی که از سنگ گرانیت استفاده می‌ کنند به جای آن ها می‌ توانند از این سنگ ها استفاده کرده زیرا مقاومت بسیار بالایی را دارند.

نگهداری از این سنگ ها بسیار راحت می باشد و شما می توانید برای تمیز کردن آن ها از یک پارچه با کمی آب و صابون استفاده کنید و آن ها را به راحتی تمیز کنید و نیاز به مواد شوینده نیز ندارید.

به دلیل تمیز کردن ساده آن ها می توان گفت طرفداران زیادی را دارند با این که قیمت آن ها بالا می باشد ولی در بین سنگ های مصنوعی بسیار محبوب هستند.

 

سنگ گرانیت در کانتر آشپزخانه

یکی از سنگ های بادوام و پرطرفدار که این روزها شما می‌ توانید آن ها را بر روی کانتر ها استفاده کنید سنگ گرانیت می باشد که طرفداران بسیاری را برای دکوراسیون آشپزخانه دارند.

سنگ گرانیت یکی از سنگ های می باشد که به صورت طبیعی از معادن سنگ استخراج می‌ شود و بر خلاف کوارتز سنگ مصنوعی می باشد وجود دارد و نمای این سنگ ها بسیار نمای طبیعی به حساب می آیند و شما می توانید از آن ها در آشپزخانه خود استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌ های مثبت دیگری که می‌ توان برای سنگ‌ گرانیت نام برد این است که این سنگ ها بسیار تنوع رنگ و طرح بالایی را دارند.

می‌ توان گفت این سنگ ها در برابر حرارت و ضد قارچ بودن و ضد خش بودن در مقایسه با سنگ های مصنوعی قابل توجه می باشند و بیشتر دوام می آورند.

به دلیل حفره ها و ویژگی های سنگ گرانیت اگر مایع هایی مانند روغن و سرکه بریزد باید سطوح را تمیز کرد و می توان گفت تمیز کردن این سطوح کمی مشکل می باشد که یکی از نقطه ضعف های این سنگ ها به حساب می آید.

هزینه سنگ های گرانیت مانند سنگ های مصنوعی می باشند و شما می توانید هزینه ای که برای سنگ طبیعی در نظر می گیرید را برای سنگ های مصنوعی نیز در نظر بگیرید.

 

چوب در کانتر آشپزخانه

یکی از طراحی ها و جذابیت های آشپزخانه استفاده از چوب می باشد که شما می توانید بر روی کانتر آشپزخانه خود از چوب استفاده کرده و اگر در آشپزخانه های پیشرفته و حرفه‌ای دقت کرده باشید می توانید چوب را به راحتی و روی کانتر آن ها مشاهده کنید.

این متریال بسیار نسبت به سنگ ها گران تر می باشد و شما باید هزینه بیشتری را برای آن ها در نظر بگیرید.

چوب هایی که برای کانتر آشپزخانه طراحی می شوند اغلب سنباده زده می شوند و بر روی آن ها از روغن های براق استفاده می شود تا بتوان از این روی ها برای دوام بیشتری استفاده کرد و همچنین این چوب ها می توانند براق باشند زیرا قبل از اینکه آشپزخانه شروع به کار کند بر روی آن ها روغن ریخته می شود و آن ها را به صورت کلی و جزئی تمیز می کنند در صورت قرار گرفتن غذا و بر روی کانتر باعث بیماری نشوند.

برای تمیزی و پاکیزگی این متریال ها شما می توانید به راحتی از آب و پارچه نمدار استفاده کرده و آن ها را به راحتی تمیز کنید و سطح آن ها را براق کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]