تابلوهای نقاشی تزئینی
09
مرداد

تابلوهای نقاشی تزئینی

تابلوهای نقاشی تزئینی

فروش تابلوهای تزئینی مخصوص دکوراسیون داخلی خانه و زیبایی نمای دیوارهای داخلی با بهترین کیفیت و قیمت ها انجام می شود؛

این تابلو توسط گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح تامین می شود همچنین شما می توانید طرح دلخواه خود را با توجه به سلیقه ی خودتان به ما سفارش دهید.

فروش تابلوهای ما در شهر تهران و منطقه ی ولنجک، زعفرانیه، تهران سر، شهرک غرب و … انجام می پذیرد.

در دیگر نقاط تهران و شهرهای دیگر ارسال پستی انجام می شود.

برای سفارش با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ – ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ تماس حاصل فرمایید.

 

تابلوهای نقاشی تزئینی

انجام این تابلوها پیرو همکاری با جناب آقای اشکان شریف می باشد که با در خواست مشتری، این تابلو ها طراحی و در نهایت در محل پروژه نصب شد.

نمونه کارهای انجام شده:

تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 تابلوهای نقاشی تزئینی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

چگونه می توان نقاشی مناسب را برای فضای خود انتخاب کرد | تابلوهای نقاشی تزئینی

دیوارکوب ها ، هنرها و عکس ها به عنوان مایه مروارید کیکی که در خانه شماست ، نقش آفرینی می کنند. هنر دیوار چشم را به خود جلب می کند ، فضا را جمع می کند و باعث می شود خانه شما جذاب تر شود. جستجو و نصب قطعاتی که دوست دارید ارزش دردسر را دارد زیرا این باعث بهبود واقعی خانه شما می شود و در عین حال شخصیت به فضا می بخشد.

در حالی که هیچ قانون خاصی برای زینت بخشیدن به خانه وجود ندارد ، اما پیروی از این دستورالعمل های اساسی به شما کمک می کند تا قطعات هنری عالی دیوار را انتخاب کنید. بر اساس اندازه ، سبک ، رنگ ، موضوع ، الهام یا نقشه طبقه پیش بروید. گزینه ها بی حد و حصر است.

شما به انتخاب نقاشی دیواری عالی نیاز دارید

مهمترین توصیه ای که هر شخص در هنگام انجام کارهای دیواری باید در نظر بگیرد این است: چیزی را پیدا کنید که دوست دارید. اگر چیزی را مشاهده کردید و احساس لذت ، هیجان یا آرامش را ایجاد نمی کند ، آن را روی دیوار خود قرار ندهید. این خانه ، طرح و پول شما برای هنرهای دیواری است و می خواهید این منعکس کننده شخصیت و سلیقه شما باشد ، نه روندهای فعلی.
گرچه معمولاً برای اعضای خانواده در این انتخاب ها سازش می کنند ، اما این بدان معنا نیست که باید تسویه حساب کنید. شما در خانه خود زندگی می کنید ، بنابراین از تکه هایی که دیوارهای خود را آراسته اید لذت ببرید و اجازه دهید که ادامه دهنده سبک شما باشد. هنرهای دیواری قدرت تبدیل فضایی را دارند ، قطعه ای را پیدا می کنند که دقیقاً همان کار را در خانه شما انجام می دهد.

انتخاب تصویر دیوار توسط اندازه | تابلوهای نقاشی تزئینی

وقتی صحبت از هنر دیواری می شود ، اگر مطمئن نباشید که به دنبال چه چاپی هستید ، سخت می شود. برای انتخاب سریع به جستجوی هنرهای دیواری بپردازید.

به دنبال تزئین یک اتاق هستید؟ بسیاری از افراد کار با قطعات بزرگتر را آسان تر می کنند و از لیست به کارهای هنری کوچکتر هماهنگ می کنند. اگر می خواهید یک اثر هنری بزرگتر در بالای مبل خود داشته باشید ، ابتدا با این کار شروع کنید زیرا این اولین چیزی است که مردم می بینند. با شروع جمع کردن فضای خود ، تکه های کوچکی که انتخاب می کنید شروع به جمع شدن می کنند و به زودی خانه شما با طرح هایی که دوست دارید تزئین می شود.

در اینجا نکات اساسی وجود دارد که باید هنگام انتخاب چاپ بر اساس اندازه در نظر بگیرید. این موارد به ویژه هنگام نمایش چندین قطعه با هم در یک طراحی سبک گالری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند – اندازه مهم است!

بیش از حد بزرگ: طول این قطعات ۱۰۰ سانتی متر یا بیشتر است. قبل از خرید قطعه ای به این بزرگی ، فضای خود را اندازه بگیرید تا ببینید آیا می تواند در آن جای بگیرد. هنر دیواری با سایز بزرگ مانند یک نقطه کانونی یک دیوار یا یک اتاق عمل می کند ، و وقتی در بالای مبلمان بی نظیر مانند مبل یا میز ناهار خوری قرار می گیرد ، می تواند بسیار موثر باشد.
بزرگ: طول این قاب اندازه از حدود ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر است. هنرهای بزرگ دیواری می توانند به عنوان یک قطعه اصلی عمل کنند یا در هر دو طرف با قطعات کوچک یا کوچک متعادل شوند. در هر اتاق یک تا دو قطعه بزرگ استاندارد در نظر گرفته می شود.
متوسط: هنرهای دیواری این دسته از ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر طول دارند. بعضی از قطعات می توانند به تنهایی بایستند ، اما قطعات متوسط ​​نیز وقتی با یکدیگر دسته بندی می شوند به خوبی عمل می کنند. هنگام افزودن دیوارپوش های متوسط ​​سعی کنید فضای خود را متقارن نگه دارید.
کوچک: طول قاب های کوچک معمولاً ۴۵ تا ۵۹ سانتی متر است و به صورت جفت یا گروه های سه تا شش آویز به خوبی انجام می شود. اگر می خواهید با این فریم های سبک کوچکتر جلوه ایجاد کنید ، چرا با سایزهای مخلوط دیگر ترکیب نشده و یک دیوار گالری چشمگیر ایجاد نمی کنید؟
مینی: کوچکترین اندازه فریم ها مینی هستند و در محدوده ۲۵ تا ۴۴ سانتی متر قرار می گیرند. در مورد هر چیزی به اندازه یک کاغذ یا کوچکتر به عنوان یک قطعه کوچک هنری فکر کنید. شما اغلب می بینید که آنها به عنوان مجموعه فروخته می شوند. معمول است که حداقل سه تا چهار تا از اینها با هم فروخته می شوند.

هنگام انتخاب هنرهای دیواری ، با یک ایده کلی در مورد اندازه مورد نظر خود همراه شوید. فضاهای کوچکتر مانند حمام ها نمی توانند دیوارهای بزرگ را در خود جای دهند ، همانطور که بیشتر اتاق های نشیمن با مینی کوچک تزئین نشده اند.

 

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]