تایم لپس اجرای پروژه مسکونی لواسان
15
شهریور

تایم لپس اجرای پروژه مسکونی لواسان

تایم لپس اجرای پروژه مسکونی لواسان

اجرای پروژه مسکونی لواسان به کارفرمایی جناب آقای قاسمی که سبک آن نئوکلاسیک بوده است را به صورت تایم لپس با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

مدت زمان اجرای این پروژه ۶۰ روز کاری می باشد که تمام مراحل طراحی و اجرای این پروژه توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شده است.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

تایم لپس اجرای پروژه مسکونی لواسان

ویدیوی پروژه را می توانید از تایم لپس اجرای پروژه ی مسکونی لواسان مشاهده کنید:

 

مزایا و معایب گرمایش از کف

هنگام تصمیم گیری برای نصب سیستم گرمایش از کف در خانه خود، عوامل زیادی وجود دارد که باید آن ها در نظر بگیرید. این مقاله مزایا و معایب سیستم گرمایش از کف، هزینه های مربوط به نصب و سایر ملاحظات مهم درمورد این سیستم را مورد بحث قرار می دهد تا شما همراهان خوب دکوطرح بتوانید با توجه به این عوامل تصمیمی آگاهانه برای نصب سیستم گرمایش از کف خود بگیرید. برای تصمیم گیری آگاهانه، با تعیین دمای اتاقی که قصد دارید سیستم گرمایشی را در آن نصب کنید.

 

گرمایش از کف برقی

سیستم گرمایش از کف سیستمی دارای لوله های مخصوصی مانند لوله های پنج یا سه لایه است که از کف خانه، زیر پوشش سطح زمین و زیر یک لایه از بتن عبور داده می ‌شود و گرمای حاصل از سیستم گرمایش از کف، از کف خانه در محیط پخش شده و تا ارتفاع دو متر ارتفاع از سطح زمین را به طور یکنواخت در جای جای خانه گرم می کند.

دمای سیستم گرمایش از کف در بیشتری حالت به بیست و نه درجه سانتی گراد می رسد که در مقایسه با سایر روش ها و سیستم های گرمایشی بین سی تا چهل و پنج درصد صرفه جویی در انرژی را به همراه خواهد داشت.

اگر می خواهید خانه خود را بدون صرف هزینه های گزاف گرم تر کنید، نصب سیستم گرمایش از کف برقی یک راه عالی و همیشگی برای گرم کردن کف خانه و صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از هدر رفتن انرژی است. گرمایش مرکزی یکی از محبوب ترین سیستم های گرمایشی برای املاک خانگی در سراسر جهان است و هزینه های جاری نسبتا پایین آن به این معنی است که برای بیش از دو دهه روش گرمایش ترجیحی باقی مانده است. گرمایش از کف محبوب ترین جایگزین برای گرمایش خانه به شیوه های قدیمی (رادیاتور، شومینه، بخاری و …) است و به سرعت در حال تبدیل شدن به روش اصلی گرمایش برای بسیاری از خانه ها است.

 

گرمایش از کف دقیقا چه می کند؟

به طور ساده سیستم گرمایش کف، سیستمی است که گرما را به سطح کف خانه شما آورده و به طور یکنواخت خانه را گرم می کند. در این روش گرما در سطح زمین کاملا پخش می شود و روی گرم کردن تدریجی و کاملا یکنواخت تمرکز دارد. در سیستم گرمایش کف دمای تمامی بخش ها با هم یکسان است چرا که گرما به صورت تابشی در فضا منتشر می شود و روند یکسانی را برای گرم کردن اتاق طی می کند.

 

نحوه کار سیستم گرمایش از کف

سیستم های گرمایش از کف از لوله هایی به عمق ۱.۶ سانتی متری که در زیر کف خانه شما توسط بتن و عایق دفن شده است، گرما ساطع می کنند. این سیستم برای کاهش قبوض برق و آب ایده آل است. سیستم های گرمایش از کف را می توان به منابع انرژی تجدید پذیر زمین متصل کرد. این سیستم ها راندمان بالایی دارند که بسته به فصل گرمایش، نوع کفپوش و طراحی سیستم متفاوت عمل می کنند.

 

نحوه نصب سیستم گرمایش از کف با آب گرم

برای نصب سیستم گرمایش از کف، واضح است که ابتدا باید کف را آماده کنید. برای نصب سیستم گرمایش از کف همیشه به یک پایه بتنی و در برخی موارد بنا به صلاحدید مهندس پروژه، عایق نیاز است. بتن روی لوله کشی سیستم گرمایش از کف ریخته می شود که معمولاً ۷۵ میلی متر ضخامت دارد. پس از سفت شدن سطح کف، می توانید کفپوش خود را روی آن قرار دهید. همچنین می توانید یک سیستم گرمایش از کف آب گرم را بدون زیرساخت نصب کنید، البته به شرط داشتن شرایطی که حتما یک حرفه ای باید آن ها را تایید کند.

 

مزایای گرمایش از کف خشک

در ادامه این نوشته، به صورت موردی و کامل مزایای سیستم گرمایش از کف را بررسی خواهیم کرد.

  • توزیع گرمای یکنواخت در تمام محیط: یکی از مهم ترین و بهترین مزایای سیستم گرمایش از کف توزیع یکنواخت گرما در سراسر خانه است. شما با نصب یک سیستم گرمایش از کف می توانید گرمای مطبوع یکسانی را در سراسر خانه تجربه کنید بدون این که لازم باشد مانند گذشته به منبع گرمایی نزدیک شوید تا گرم شوید. (مثل شوفاژ یا بخاری)
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و راندمان بهتر: سیستم گرمایش از کف یکی از اقتصادی ترین و بهترین روش های گرم کردن خانه است. سیستم گرمایش از کف تا حدود پنجاه درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و به نسبت منابعی که دریافت می کند، گرمای بسیار خوبی ارائه می دهد.
  • بی صدا بودن: برای بسیاری از کارفرمایان محترم، مسئله کم صدا بودن سیستم های و تاسیسات ساختمان یکی از مهم ترین مواردی است که در نظر گرفته می شود. سیستم گرمایش از کف به دلیل مکانیزمی که دارد یک روش کاملا بی صدا برای گرم کردن خانه است.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]