تایم لپس پروژه مسکونی دروس آقای رنجکش
17
شهریور

تایم لپس پروژه مسکونی دروس آقای رنجکش

تایم لپس پروژه مسکونی دروس آقای رنجکش

مدت زمان طراحی پروژه ۱۰ روز کاری و مدت زمان اجرای پروژه ۹۰ روز کاری می باشد.

این پروژه به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است که با تاخید پانزده روزه در این پروژه مواجه شدیم  و یکی از دلایل طولانی شدن مدت زمان پروژه جدا از مشکلات و موانع کاری که در اکثر پروژه ها متداول است، زیاد بودن و حساس بودن المان های اجرایی است که در طولانی شدن مدت زمان پروژه دخیل می باشد.

تمامی مراحل صفر تا صد این پروژه توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شده است.

دلیل دوم طولانی شدن اجرای پروژه تغییراتی بود که توسط کار فرمای عزیز در حین بازسازی صورت گرفت و با وجود این فراز و نشیب ها توانستیم یک پروژه بی نقص چه در امر طراحی و چه اجرا با تیمی مجرب به خوبی به پایان برسانیم و رضایت کار فرما را داشته باشیم.

 

تایم لپس پروژه مسکونی دروس آقای رنجکش

 

بازسازی ساختمان چیست؟

بازسازی ساختمان به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که با هدف افزایش عمربنا، تغییر کاربری و بهتر کردن شرایط زندگی صورت می پذیرد.

یک ساختمان به مرور زمان و بالا رفتن عمر آن دچار فرسودگی تدریجی در مصالح می شود که نادیده گرفتن این فرسودگی می تواند مشکلات را برای اهالی آن ساختمان به وجود بیاورد و این مشکلات با نادیده گرفته شدن روندی سعودی داشته باشد.

در ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری، فرسودگی به لحاظ کاربری آن متفاوت است و هنگامی که عمر مفید یک ساختمان به پایان می رسد نیاز به بازسازی و یا نوسازی پیدا خواهد کرد و ساکنین خواسته و یا نا خواسته باید به اصلاح و ترمیم آن بپردازند.

به طور کل می توان گفت که بازسازی در سه حوزه صورت می پذیرد که عبارتند از:
  1. بازسازی حفاظتی
  2. بازسازی تاسیساتی
  3. بازسازی سبکی

 

بازسازی حفاظتی

بازسازی حفاظتی به مجموعه عملیاتی اطلاق می شود که به منظور مرمت و استحکام بخشی به سازه ساختمان صورت می پذیرد.

 

بازسازی تاسیساتی

به مجموعه عملیاتی که به منظور اصلاح و تعمیرات تاسیسات الکتریکی و مکانیکی در ساختمان جهت بهبود عملکرد انجام می شود.

 

بازسازی سبکی

به مجموعه عملیاتی که برای زیباسازی فضای داخلی و خارجی در یک ساختمان صورت می پذیرد را می گویند.

در بازسازی ساختمان شما این امکان را خواهید داشت که علاوه بر مشکلاتی که به مرور زمان در ساختمان ایجاد شده است یا از ابتدا در ساختمان وجود داشته را اصلاح کرده و با بازسازی سبکی فضا را با توجه به کاربری و نیاز افراد ساکن در آن ساختمان به محیطی آرام و کاربردی تبدیل کنید و باعث بهبود سطح کیفیت زندگی در آن ساختمان شوید.

 

چرا بازسازی انجام می دهیم؟

می توان گفت برای همه راحت است که خانه مطلوب خود را پیدا کنند و بخرند. پس چرا امروزه بیشتر افراد به جای خرید خانه بازسازی را ترجیح می دهند؟ با ما همراه باشید.

 

نقش سلیقه در بازسازی خانه و ساختمان

اگر شرایط بد اقتصادی فعلی حاکم بر جامعه را نادیده بگیریم، همه این را می دانیم که هر سازنده ای ساختمان را از نمای ساختمان گرفته تا دکوراسیون داخلی خانه، مطابق با سلیقه خودش می سازد که قطعآ در بهترین حالت فضاهایی وجود دارد که مطابق سلیقه ما نیست پس می توان گفت شاید غیر ممکن باشد خانه ای را پیدا کنیم که صد در صد مطابق سلیقه و نیاز ما باشد و از همه مهمتر با شرایط بد اقتصادی که همه درگیر آن هستیم و قیمت بسیار بالا در ساخت و ساز سبب شده تا با افزایش قیمت غیر قابل باور در جامعه روبرو شویم و می توان گفت تقریبا” خرید خانه دلخواه برای اکثر افراد جامعه غیر ممکن شده است و این خود دلایل محکمی است که افراد تمایل بیشتری به بازسازی خانه خود داشته باشند.

 

نقش هزینه در بازسازی ساختمان

در دو سال اخیر بحران بد اقتصلادی حاصل از تحریم و شیوع ویروس کرونا سبب شده که اکثر کسب و کارها یا از بین بروند و یا با شرایط بسیار بدی امورات خود را بگذرانند که این شرایط در تمامی اصناف و کسب و کارها به وضوح قابل لمس و مشاهده است و می توان گفت از جمله دلایلی می باشند که باعث افزایش قیمت در مصالح، مزد کارگر، پیمانکار و…شده است که این عوامل سبب شده تا قیمت ساخت تا حد بسیار زیادی افزایش یابد که طبیعتآ باعث بالا رفتن قیمت خانه می شود و به همین جهت بازسازی خانه بسیار مقرون به صرفه تر از ساخت خانه و یا خرید خانه می باشد ضمن اینکه در بازسازی خانه شما این امکان را خواهید داشت تا مطابق با سلیقه و نیازهای خود عملیات بازسازی منزل مسکونی خود را انجام دهید.

برای مشاوره در امر بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار خود می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مهندسین ما بتوانند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند.

 

 

بخش های دیگر پروژه را در لینک های زیر مشاهده نمایید:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]