دکوراسیون خانه رنگ صورتی پر رنگ
12
فروردین

دکوراسیون خانه رنگ صورتی پر رنگ

دکوراسیون خانه رنگ صورتی پر رنگ | کمتر بیشتر است ، بنابراین صورتی های گلبرگ را به عنوان لهجه در نظر بگیرید و بیش از سه سایه تون در پالت خود استفاده نکنید. برای رنگ منزلتان به رنگ صورتی برای رنگ پایه که باید رنگی روشن باشد، از رنگ سفید استفاده کنید. این رنگی است که هر صورتی را به بهترین وجهی خود ترجیح می دهد و رنگ های دیگر بدون داشتن ظاهری براق به سختی با رنگ گلبرگ مخلوط می شوند. مهمتر از همه ، فراموش نکنید که با انتخاب خود لذت ببرید.

در اینجا بهترین ایده های اتاق نشیمن صورتی انتخاب شده است.

۱. در خانه یک کنج در کنار آتش در نظر بگیرید

بگذارید صورتی داکی نقطه کانونی طرح اتاق نشیمن دنج شما را بازی کند. با سایه های مجلل صورتی تیره و انجیر دست و پنجه نرم کنید. دیوارهای صورتی خاموش و خارج از ست با رنگ های تیره تر روی تکه های مبلمان مخمل و گره های چاق و چله برای ایجاد یک بند آهسته در کنار آتش.

 

۲. برای ظاهری پیچیده ، رنگ صورتی را با متالیک مخلوط کنید

برای این که دکوراسیون اتاق نشیمن صورتی شما خیلی شیرین به نظر نرسد ، سایه صورتی کاملاً مات و مبهمی را انتخاب کنید. تا جایی که می توانید آن را تاریک کنید بدون از بین رفتن روشنایی رنگ صورتی ، که در نور مستقیم روز بیشتر وجود دارد. به شما کمک می کند تا یک جلوه بیشتر از جفت پیچیدگی با روکش پارچه های شیک و انبوهی از لهجه های فلزی خاموش – از قطعات و لامپ های مبلمان زیبا گرفته تا هنرهای دیواری دارای حروف جالب و جذاب داشته باشید.

۳. یک عمل متعادل سازی را امتحان کنید

دیوارهای صورتی پودر را با مقدار مساوی سفید نرم و لمس مواد خنثی گرم – شن و ماسه ، سنگ ، کارامل متعادل کنید. صورتی پودری رنگی سرد است ، بنابراین چوب طبیعی آن را گرم می کند. ما پیشنهاد می کنیم بافت متنوعی با پارچه ، لوازم جانبی و سرامیک های بافته شده برای یک احساس معاصر کهنه نیست.

۴- سایه های صورتی گچ شده را انتخاب کنید

همانطور که روند سایه های رنگ صورتی گچ بری از قوت به قوت پیش می رود ، چگونه در آغوش کشیدن دیوارهای گچ بری واقعی چطور؟ البته مطابق سلیقه هرکسی نیست ، اما همانطور که در بالا نشان داده شده می تواند بدون زحمت شیک به نظر برسد. حتی هنگامی که به عنوان یک ویژگی برای سینه دودکش استفاده می شود ، با رنگ صورتی تون مناسب برای دیوارهای مجاور.

۵. صورتی را با دانه چوب تیم کنید

به دیوار مشخصه خود رنگ صورتی گل رز بدهید. این سایه زنانه را با تخته های چوبی سفید شسته شده ترکیب کنید تا تعریف بیشتری ارائه شود سپس مبلمان ، کفپوش و وسایل نرم را با ترکیبی از رنگ طبیعی و خاکی اضافه کنید تا ظاهر آن را تحسین کنید.

۶. سینه دودکش را با چاشنی صورتی تقویت کنید | دکوراسیون خانه رنگ صورتی پر رنگ

علاقه ای به رنگ آمیزی هر چهار دیوار به رنگ صورتی ندارید؟ یا حتی یک دیوار کامل حتی؟ چرا سعی نمی کنید یک ویژگی کلیدی جالب را با چاشنی رنگ صورتی انتخابی خود انتخاب کنید – اینجا سینه دودکش است. پس زمینه فقط برای ارتقا ویژگی معماری مورد علاقه کافی است. در این اتاق نشیمن صورتی با یک الگوی گل برجسته ، روی کاغذی به سبک Superfresco رنگ بیشتر افزایش می یابد.

سایه قوی صورتی با زیبایی از چوب طبیعی و رنگ های خاکستری کم رنگ تعریف می شود.

۷. صورتی و ابریشمی ظریف برای لوکس بودن آرام

برای ایجاد یک اتاق نشیمن آرام و آرام با کمی انعطاف پذیری ، سعی کنید ترکیب صورتی های نرم گلبرگ ، گل رز چای و هلو را با الگوهای ظریف الهام گرفته از ژاپن ترکیب کنید. یک روتختی یا مبل را با ابریشم و پارچه های لوکس ، تزئین شده با نقش و نگارهای شرقی نرم بپوشید تا یک عنصر تزئینی به طرح رنگ صورتی شما اضافه کند.

برای سبک دیوار فوری که صحنه را برای فصل تغییر می دهد ، از سبک ما یک ترفند استفاده کنید و یک صفحه را در یک تصویر زمینه زیبا پوشش دهید.

۸. صورتی را به عنوان نقطه کانونی در آورید

با ترکیب رنگی زیبا از گل رز چای و بتونه نرم ، یک طرح پیچیده ایجاد کنید. با رنگ آمیزی دیوارها در سایه ای گرم از خاکستری قارچ ، حالتی عاشقانه را تنظیم کنید ، سپس روکش های داخلی هوشمند را با رنگ صورتی-گل رز با کف سیزال تیمی کنید تا ظاهری کلاسیک ایجاد کند. با ثابت ساختن نرده های تزئین شده در یک قفسه شناور اساسی ، شخصیت خود را تقلب کنید و به مروارید درخشان مزه ای از زرق و برق قدیمی را با یک کشو اضافه کنید. میزهای کناری معاصر ، لوازم جانبی مسی و یک آینه بیانیه به طرح مدرنیته می بخشد.

۹. در خانه با صورتی شکوفه احساس کنید

روش مدرن کشور برای کار با این روند این است که صورتی شکوفه را با تاج مخلوط کنید و به آن لبه بالغی دهید. از گلهای صورتی با تأثیر زیاد پرهیز کنید و به دنبال طرحهای مات ، شکل برگهای گرافیکی نرم یا چاپ بلوک روستایی ملایم روی پرده ها و کاغذ دیواری ها باشید. با یک مبل بیانیه که دلیرانه پالت رنگ را مخلوط می کند ، به اتاق نشیمن شخصیت اضافه کنید. با سبک های مبلمان چوبی خمیده در پوشش های رنگ آمیزی شده یا شسته شده با رنگ پاستل و مبلمان نرم با اشکال کلاسیک تکمیل کنید.

۱۰. جنب و جوش را با رنگ صورتی گرم اضافه کنید | دکوراسیون خانه رنگ صورتی پر رنگ

دیوارهای خاکستری سفید و لطیف ، چوب و فلز ، فویل های مناسبی برای لهجه های صورتی روشن و سرخ هستند. یک دیوار ذخیره سازی با قفسه هایی به سبک حفره بزرگ ، یک کانون جالب در این طرح متقارن ایجاد می کند. یک تمشک تیره ، صورتی حبابی با رنگ تناوب و رنگ شکوفه روشن انتخاب کرده و از آنها در پشت قفسه های طاقچه استفاده کنید.

بین هر قفسه فاصله زیادی بگذارید تا بتوانید قاب های بزرگ و ریزه های زیبایی را به نمایش بگذارید. با انتخاب یک چیز که همه چیز را به هم گره می زند ، ظاهر را تمام کنید. در این فضا رنگ ها و لوازم جانبی با مبل تطبیق داده شده است.

۱۱. صورتی ها را با نارنجی تیره مخلوط کنید

اگر نمی خواهید کاملاً صورتی رنگ شوید ، چرا سعی نمی کنید اتاق اتاق نشیمن خود را با ترکیب رنگ صورتی گرم با رنگ نارنجی پررنگ ، خوشبو کنید؟ با این دوتایی نترس از نورهای خیره کننده ، گرما را بالا ببرید. مناطق بزرگ صورتی گرم را با لهجه های نارنجی تند و متعادل متعادل کنید ، سپس مبلمان و لوازم جانبی را با رنگ سفید خالص اضافه کنید تا آرامش را به یک طرح جسورانه برسانید. بالشتک لایه ای به عمق دو یا سه لایه برای ایجاد احساس هوشمندانه و گاه به گاه هتل های بوتیک میامی ، و ترکیب تصاویر چاپی برای تأثیرگذاری بیشتر.

۱۲. تن های صورتی خود را آرام نگه دارید

اگر صورتی گرم برای شما خیلی تند است ، چرا صورتی پودری را امتحان نمی کنید؟ آن را صورتی رنگ تصور نکنید ، این واقعاً خنثی است – یک برافروختگی به سختی در آنجا وجود دارد که به اتاق لایه ای رنگ می بخشد و به جای کنتراست ترکیب می شود. از آن برای افزودن ظرافت ساکت و آراستگی تازه استفاده کنید که باعث بهبود هر ظاهری می شود ، از کشوری ساده به زرق و برق عالی.

 

۱۳. از رنگ صورتی به عنوان پس زمینه چوب طبیعی استفاده کنید | دکوراسیون خانه رنگ صورتی پر رنگ

برای احساس سبک و جادار ، رنگهای خنثی کم رنگ بهترین دوست شما هستند. رنگ صورتی ملایم را روی دیوارها با نوشیدنی های تاج و کرم امتحان کنید برای یک طرح ساده ، شبکه ذخیره سازی را با ترکیب قفسه ها ، کشوها و توله ها ایجاد کنید. برای از بین بردن فضای چوب ، بخشهای مختلف را رنگ کنید.

 

 

پیسنهاد نویسنده: کاغذ دیوار صورتی، ۷ روش ترکیب کردن دکوراسیون صورتی در منزل

 

پروژه های مرتبط با مقاله “دکوراسیون خانه رنگ صورتی پر رنگ” که توسط شرکت دکوطرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با دکوراسیون خانه رنگ صورتی پر رنگ برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]