دکوراسیون مدرن تهران
24
مهر

دکوراسیون مدرن تهران

دکوراسیون مدرن تهران

مدرن یک واژه لاتین است که در فارسی به معنی جدید و تازه باب شده می باشد.

دکوراسیون مدرن از دکوراسیون هایی هست که در بخش های مختلف دکوراسیون منزل و طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل  قابل اجرا است و تنها به درون خانه معروف نمی‌شود بلکه قسمت های بیرونی خانه هم تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

دکوراسیون مدرن تهران

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنیم بهتر است که یک محیط را مورد بررسی قرار دهیم اتاق نشیمن را تصور کنید برای اینکه یک محیط مدرن باشد باید از همان هایی که مربوط به آن سبک استفاده کنید.

برای مثال در سبک مدرن استفاده از خطوط صاف و تیز از المان‌های هستند که در طراحی تاثیر دارند و همچنین وجود رنگ‌های روشن در خانه های مدرن از اصلی‌ترین آیتم‌هایی که وجود دارد برخلاف آن سبک کلاسیک دارای تجملات و تزئینات زیادی است که دارای محیط شلوغ و تجملاتی می باشد.

در سبک مدرن رنگ های سفید و رنگ های خنثی معمولاً استفاده می‌شود که در کنار آنها می توانید برای اینکه پس از مدتی ممکن است ایجاد دلزدگی کند از چوب های طبیعی در طراحی منزل استفاده کنید.

همچنین موضوع نور در خانه های مدرن بسیار تاثیرگذار است که مدرن است قطعاً دارای پنجره های بزرگ و بلندی است که نور طبیعی به فراوانی در محیط خانه دیده می شود.

ریسه های نور مخفی در خانه های مدرن جایگاه ویژه‌ای دارندکه معمولا از آنها در محیط آشپزخانه و پذیرایی استفاده می شود فضای خانه های مدرن مانند محیطی باز و گسترده است که مبلمان های مدرن و راحتی در وسط آن قرار دارد و نقطه کانونی که تی وی روم می باشند طراحی متفاوتی خواهد بود.

یکی از نکاتی که در خانه های مدرن دیده نمی شود وجود شلوغی و هرج و مرج تمیز و منظم بودن یکی از آیتم های که در خانه های مدرن از فاکتورهای اصلی طراحی به حساب می آید و باید به دلیل انتخاب رنگ‌های روشن که در طراحی به کار می‌برید همیشه محیط منزل تمیز باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]