دکوراسیون کافی شاپ در زمان کرونا
11
تیر

دکوراسیون کافی شاپ در زمان کرونا

دکوراسیون کافی شاپ در زمان کرونا

یکی از موضوعاتی که این روزها همه درگیر آن می باشند بیماری کرونا می باشد که بسیاری از کارها نمی تواند فعالیت خود را انجام دهند پس معماران و طراحان به دنبال این باشند که بتوانند راه حلی برای جذب مشتری و ادامه کار خود پیدا کنند و انجام می دهند.

اگر شما جزو افرادی باشید که در سال های قبل فروش خوبی نسبت به کار خود داشته اید می‌ توان گفت در کار کافی شاپ بوده اید باید بدانید که این روز ها فروش شما به حداقل رسیده است پس باید به دنبال راه حلی باشید تا بتوانید این ضرر را جبران کنید.

اما چه کاری انجام دهید که بتوانید این ضرر را جبران کرده و برای خود مشتری بسیاری را جذب کنید که شما یکی از راه ها آیا می توان گفت چندین راه حل گفته می شود.

دکوراسیون کافی شاپ های این روزها یکی از موارد این باشد که افراد به دنبال این باشند که بتوانند از بیماری ها جلوگیری کنند و فروش خود را به مراتب بالاتر ببرند پس یکی از راه حل هایی که می توانید با آن جذب مشتری کنید تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی کافی شاپ خود می باشد.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

دکوراسیون کافی شاپ در زمان کرونا

سیستم تهویه

یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی و معماری کافی شاپ های جدید رعایت می‌ شود تهویه هوا می باشد که باید این را درون محیط کار خود داشته باشند و یا این که فضای داخلی را به گونه‌ ای طراحی کنند که پنجره های زیادی داشته باشند و شما بتوانید هوای تمیز را به داخل کافی شاپ راه دهید.

کافی شاپ ها محیط می باشند که افراد دور هم جمع می شوند و از شما باید فاصله اجتماعی را بین میز اول و میز دوم قرار دهید و میزها با یکدیگر فاصله‌ ای داشته باشند که باعث انتقال بیماری و یا هر گونه هوای آلوده ای باشد.

در معماری و طراحی ساختمان های کافی شاپ و رستوران های جدید امروزی سیستم تهویه هوا یکی از مواردی می باشد که این مکان ها از آن ها استفاده می کنند پس بهتر است در کافی شاپ خود از سیستم تهویه هوا و یا گذاشتن پنجره های زیاد برای کافی شاپ خود استفاده کنید.

 

فضای بین میز ها

یکی از مواردی که در این روز ها برای دکوراسیون و طراحی کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد فضای بین میزها می باشد که شما باید میزان را به گونه ای قرار دهید که از یکدیگر حداقل یک متر فاصله داشته باشند.

فاصله بین میزها یکی از مواردی می باشد که وزارت بهداشت به آن ها اشاره کرده است و شما در دکوراسیون داخلی کافی شاپ خود می توانید از این قانون پیروی کنید به عنوان مثال قبل از کرونا اگر شما در کافی شاپ خود از هفت میز استفاده می‌ کردید اکنون می توانید از چهار میز استفاده کنید شما می توانید با کم کردن میز ها فضای بین میزها را بیشتر کنید.

 

رعایت پاکیزگی

کافی شاپ و رستوران هایی که به دنبال جذب مشتری می باشند می توان گفت پاکیزگی را در اولین مرحله کار خود قرار می دهند و می توان گفت زمانی که شما وارد یک کافی شاپ تمیز با دکوراسیون و طراحی مدرن می شوی اولین چیزی که به شما پیشنهاد می شود این است که دست هایتان را با الکل ضدعفونی کنید.

اکثر کافی شاپ ها و رستوران های پیشرفته از دستگاه های خودکار برای تمیز کردن دست ها با الکل استفاده می‌ شود و شما می‌ توانید زمانی که وارد کافی شاپ یا رستورانی مجهز می شوید از این دستگاه استفاده کنید.

افرادی که برای دریافت سفارش بر سر میز ها می روند تمام نکات لازم برای جلوگیری از بیماری کرونا رعایت می‌ کنند به عنوان مثال از ماسک و شیلد استفاده کرده و می توان گفت این باعث می شود که مشتری برای خود این اطمینان را به وجود بیاورد که در این کافی شاپ و یا رستوران می تواند سلامتی خود را داشته باشد.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]