سیستم امنیتی منزل مسکونی
17
مرداد

سیستم امنیتی منزل مسکونی

سیستم امنیتی منزل مسکونی

بر خلاف تصوری که بسیاری از مردم دارند که سرقت ها در نیمه شب اتفاق می افتد باید بدانید که اکثر سرقت ها از ساعت شش صبح تا شش بعد ظهر اتفاق می افتد.

اما یکی از نکته هایی که اکثر مردم به آن توجه نمی کنند تعطیلات پشت سر هم به خصوص تعطیلات عید نوروز است زیرا در این ایام اغلب مردم خانه های خود را ترک می کنند و به مسافرت می روند.

بر طبق آمارها بیشتر سرقتها از خانه ها در تعطیلات چند روزه و تعطیلات ایام نوروز  گزارش شده است.

اما اگر شما خانه خود را مجهز به سیستم امنیتی پیشرفته بکنید دیگر نباید نگران سرقت از منزلتان باشید، با دکوطرح همراه باشید.

 

دکوراسیون منزل و طراحی داخلی ساختمان

 

انواع سیستم امنیتی منزل

سیستم امنیت خانگی سیمی

در این سیستم امنیتی تلفن ثابت به وسیله اتصال سیمی با فرکانس رادیویی برقرار است تا هنگام شروع به کار هشدار های لازم توسط سیگنال ارسال شود که این سیستم های امنیتی دارای یک باتری پشتیبان می باشند و همچنین برای نصب و نگهداری این چنین سیستمی احتیاج به یک اپراتور و نصاب حرفه ای می باشد.

اما امروزه در عصر دیجیتال و پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و با وجود سیستم های بی سیم و با توجه به نصب و نگهداری آسان، دیگر این سیستم محبوبیت خود را از دست داده است و به ندرت از آن استفاده می شود.

سیستم های امنیتی بی سیم توسط سیگنال های سلولی مدیریت می شود تا به کاربر در مورد سنسور های بر انگیخته هشدار دهد و در این نوع سیستم امنیتی تمامی تجهیزات آ ن از قبل برنامه ریزی شده است و آماده استفاده توسط کاربر می باشد . این سیستمهای امنیتی هم اکنون یز برای نظارت بر امنیت خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم امنیتی بی سیم و کنترل شونده دارای تجهیزاتی همچون کنترل پنل مرکزی، سنسورهای مخصوص درب و پنجره، سنسور های تشخیص حرکت در بیرون و داخل فضای مسکونی، دوربین های امنیتی و حساس بی سیم و سیم دار، آژیر، علایم امنیتی می باشند.

ویژگی اصلی که این نوع سیستم امنیتی دارد این است که شما این امکان را دارید که هر کدام از این موارد را بر حسب نیاز خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد نویسنده : در ارتباط با دوربین مداربسته بخوانید.

 

سنسور شکسته شدن شیشه

این سنسورها برای تشخیص هر گونه ترک خوردن و یا شکسته شدن شیشه در محدوده های خاص مانند لبه های پنجره و یا گوشه های درب شیشه ای جلو ساختمان نصب می شود و در این سنسور ها از میکروفون برای گوش دادن به صدای ترک خوردن و یا شکسته  شدن شیشه استفاده می کنند.

 

دوربین های امنیتی

چشم های ناظر منزل شما دوربین های امنیتی می باشند، تین دوربینها در فضای داخل و محوطه بیرونی منزل شما نصب می شوند و سنسور های این دوربین ها برای صدا و حرکت طراحی شده است تا در صورت بروز حرکت و یا صداهای مشکوک واکنش نشان داده و شروع به ضبط آنها می کنند و دوربینهای پیشرفته امروزی این قابلیت را دارند که هنگام ضبط تصاویر، آنها را برای کاربر تعریف شده توسط نصاب یا گروه پشتیبانی ارسال کنند تا کاربر بتواند با کمک اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی همراه خود این تصاویر را به صورت زنده دریافت کند.

 

زنگ درب های هوشمند

در این دوربین ها سنسور هایی طراحی شده است که از درب خانه شما فیلم ویدئویی ساخته می شود که در آن نشان داده می شود چه کسی روبروی درب خانه شما قرار دارد که این سنسورها هنگامی که حرکت و صدایی را تشخیص می دهند به طور خود کار به شما هشدار می دهند و از کسی که روبروی درب خانه شما ایستاده است به طور زنده ویدئویی برای شما ارسال می کند و یک نمایش زنده از آن در اختیار شما قرار می دهد.

از مهمترین قابلیتهای این سیستم این است که در هنگام منتقل شدن به خانه جدید اگر شما نیاز به تجهیزات بیشتری داشته باشید دیگر نیاز به خرید و تهیه سیستم جدید ندارید و فقط می توانید تجهیزات اضافی را برای سیستم هوشمند خود بررسی کنید و آن راخریداری کنید.

انتخاب درست سیستم امنیتی می تواند محیط زندگی شما را ایمن سازی کند و هنگامی که از خانه دور هستید می توانید امنیت محل زندگی خود را بر قرار کنید و آن را با خیالی راحت کنترل و بررسی کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: کناف و سقف کاذب

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی “سیستم امنیتی منزل مسکونی” برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴]