نمای برج پلاتینیوم - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089
01
مرداد

نمای برج پلاتینیوم – مرحله طراحی

نمای برج پلاتینیوم – مرحله طراحی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

نمای برج پلاتینیوم – مرحله طراحی

نام پروژه : نمای برج پلاتینیوم

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۷

توضیحات : تصاویر زیر مربوطه به مرحله ی طراحی می باشد.

تصاویر :

نمای برج پلاتینیوم - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 نمای برج پلاتینیوم - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 نمای برج پلاتینیوم - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 نمای برج پلاتینیوم - مرحله طراحی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

این ویژگی های لابی تجاری افراد را جذب و نگه می دارد

برداشت اول همه چیز است. برای ساختمانهای تجاری ، این تأثیر اساسی در لابی ایجاد می شود.

تیفانی کالور ، معاون رئیس جمهور و مدیر طراحی داخلی دفتر Hoefer Wysocki ، یک شرکت بین رشته ای معماری ، برنامه ریزی و طراحی داخلی ، می گوید: “کارفرمایان دیگر لابی خود را فقط یک فضای گذرا نمی دانند که مردم فقط از آنجا عبور می کنند.” لابی ها مقصد خودشان هستند. ”

LoopNet فرصتی برای گفتگو با برخی از طراحان اصلی داشت تا آخرین روندهای موجود در لابی های تجاری از جمله انواع ویژگی هایی را که باعث جذب و نگهداری مستاجران می شود ، بررسی کند.

در آغوش بیوفیلی

Shane Pliska ، رئیس Planterra ، یک ارائه دهنده خدمات منظره داخلی و اجاره گیاهان در دیترویت ، می گوید: لابی های اداری نشانه هایی از طراحی مهمان نوازی – از جمله تمرکز بر نشستن راحت ، نورپردازی و گیاهان زنده – برای ایجاد یک احساس اولیه خوشایند می دانند.

وی می افزاید: ترکیب عناصر بیوفیل در فضاهای لابی می تواند مستاجر را به خود جلب کرده و حواس آنها را درگیر کند. طراحی بیوفیلی از بیوفیلی ، میل و تمایل انسان به ارتباط با طبیعت ناشی می شود ، که به گفته طرفداران ، رفاه را افزایش می دهد.

پلیسکا می گوید: “هتل ها و کازینوها و همچنین صنعت مواد غذایی در اوایل کشف این امر قرار داشتند که قرار دادن گیاهان و گل های زنده در منطقه برداشت اول باعث افزایش فروش می شود.” “جای تعجب نیست که صنایعی که بیشترین تحقیق را در مورد روانشناسی مصرف کننده در طراحی فضا دارند ، این جنبه را بپذیرند.”

برای املاک و مستغلات تجاری ، وی به اضافه کردن “دیوارهای زنده” – سطوح عمودی که به شدت متراکم با پوشش گیاهی پوشیده شده است – اشاره می کند تا یک نقطه کانونی آرام را در فضای لابی فراهم کند. دیوارهای زندگی ممکن است از دنباله دار پیچک تا آبیاری شده قبل از کاشت .

دفاتر همچنین می توانند از طریق نصب های سفارشی مانند آبشارهای دست ساز یا مصنوعی ، عناصر طبیعی را به داخل خانه برسانند. برای لابی تازه بازسازی شده Great Eastern Energy در بروکلین ، نیویورک ، شرکت Detail Renovations یک آبشار دو طرفه شیشه ای محصور با کاشی های سیمانی منحنی با نور پس زمینه ایجاد کرد. لوله کشی سفارشی آبشار را در خود جای داده است ، که با چراغ های LED غرق شده در یک دیوار کاشی فرو رفته است.

اولویت بندی انعطاف پذیری استفاده

فضاهای لابی قلب یک ساختمان و گسترش فضای کاری مستاجران است. لندر می گوید ، به دلیل اهمیت آنها در مورد تجربه کلی کاربران ساختمان ، فراتر از زیبایی سطح تجدید نظر مهم است.

برای تحول اخیر لابی ۱۶۰۰۰ فوت مربعی Sage Plaza در هوستون ، تیم Lander در PDR مکانهای متمایز و مختلفی را برای کار ، معاشرت و استراحت افراد طراحی کردند. این مراکز شامل یک مرکز کنفرانس با قابلیت های شنیداری و بصری به روز شده ، یک قهوه خانه و ویکت های نشیمن مانند اتاق نشیمن است که در اطراف شومینه بخار آب مرتب شده اند.

نمای برج پلاتینیوم – مرحله طراحی

این پروژه واقع در منطقه نیاوران و خیابان احمدوند، در سال ۱۳۹۷ توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شد. بنا به خواسته های کارفرمایان این پروژه، پلان فاز یک و فاز دو به آن ها نشان داده شد و پس تایید و اعمال ادیت ها و اصلاحات لازم، طراحی نهایی انجام شد. مدت زمان طراحی این پروژه چهار روزی کاری به طول انجامید.

یکی از مشکلات این برج، نورپردازی ضعیف آن بود که گروه دکوطرح در طراحی آن را تغییر داده و نورپردازی مناسبی را در آن اعمال کرد.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]