طراحی داخلی مدرن یا کلاسیک کدام مناسب تر است؟
29
خرداد

طراحی داخلی مدرن یا کلاسیک کدام مناسب تر است؟

طراحی داخلی مدرن یا کلاسیک کدام مناسب تر است؟

دکوراسیون داخلی مدرن

زمانی که دکوراسیون داخلی خود را می خواهید به سبک مدرن طراحی کنید بهترین کاری است که اگر خانه شما کوچک می باشد یکی از گزینه‌ های خود را انتخاب کرده‌ اید به این دلیل که خانه های کوچک نور کافی را نمی توانند داشته باشند ولی شما با سبک مدرن به آن کمک می کنید تا نور مناسب را به فضای داخلی خانه خود هدایت کنید.

اگر به واژه مدرن توجه داشته باشید می‌ توانید به این نتیجه برسید که به معنای نو و جدید می باشد که شما می توانید دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار خود را به صورت جدید و نو و تازه طراحی کنید.

یکی از مواردی که در دکوراسیون مدرن از آن استفاده می‌ شود ساده گرایی و سادگی می‌ باشد در چنین سبکی از تجمل گرایی و تشریفات و شاهانه بودن خبری نیست.

از موارد دیگر آن می توان گفت دکوراسیون مدرن باید رنگ های هماهنگ از نظر بافت و جنس داشته باشند پس زمان خرید وسایل دقت لازم را داشته باشید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

طراحی داخلی مدرن یا کلاسیک کدام مناسب تر است؟

دکوراسیون داخلی کلاسیک

دکوراسیون داخلی کلاسیک یکی از سبک هایی می باشد که شما می توانید نام و را از گذشته ها شنیده باشید در اغلب موارد این ثبت را سبک مادر نیز می نامند.

یکی از مواردی که می‌ توانید به آن توجه داشته باشید این است که این سبک می‌ توانید از تجمل‌ گرایی استفاده کنید و می‌ توان گفت که جزئی از این سبک می باشد.

اگر بخواهید به گذشته این سبک برگردید می‌ توانید این سبک را به دوره یونان باستان نیز به نامید زیرا این سبک از زمان یونان باستان وارد عرصه معماری شد و تا کنون طرفداران خود را دارد.

از ویژگی‌ های سبک کلاسیک می توان به نقش انسان اشاره کرد و شما کمتر از نقشه های گل و گیاهان استفاده می کنید.

یکی از پیشنهاداتی که معماران و طراحان دکوراسیون داخلی به شما می توانند داشته باشند این است که از سبک و طرح کلاسیک استفاده کنید اگر برای شما هزینه معنایی ندارد می توانید این سبک را انتخاب کنید.

 

تفاوت سبک کلاسیک و سبک مدرن

تفاوت اساسی که می توان به این کلاسیک و مدرن مطرح کرد هزینه آن می‌ باشد زیرا سبک کلاسیک بسیار پرهزینه می باشد و شما باید برای جزئیات هزینه زیادی را پرداخت کنید ولی برای سبک‌ مدرن شما می توانید همان کار را با هزینه کمتری انجام دهید.

یکی از تفاوت های دیگر این است که در سبک کلاسیک از اشکال و منحنی ها و دایره ها استفاده می شود ولی در سبک مدرن و امروزی از وسایل گوشه دار و مکعبی استفاده می شود.

زمانی که شما دکوراسیون داخلی منزل خود را به سبک مدرن انجام می دهید می توانید از پرده های ساده و کرکره ای استفاده کنید ولی در سبک کلاسیک شما می توانید از پرده های شلوغ و طرح دار و گل دار استفاده کنید.

 

ترکیب دو سبک طراحی

اغلب موارد معماران و طراحان نظر صاحب خانه را نیز در نظر می گیرند و می‌ توان گفت به این نتیجه می‌ رسند که دو سبک مدرن و کلاسیک را با یکدیگر ترکیب کنند.

اما باید این را بدانید زمانی که طراح و دکوراتیو دو سبک کلاسیک و مدرن را در کنار یکدیگر به صورت قانونی و درست به کار می برند این باعث می‌ شود که شما طراحی چشم‌ نواز و جذابی را داشته باشید.

به عنوان مثال می توان گفت و زمانی که شما برای دکوراسیون داخلی از دو سبک مدرن و کلاسیک استفاده می‌ کنید می‌ توانید از پارچه های گل دار و ساده به صورت ترکیبی در کنار یکدیگر برای پرده های خانه استفاده کرد.

یکی از مواردی که شما می توانید در دکوراسیون ترکیبی از آن استفاده کنید این است که مبلمان های خود را به شکل مربع سفارش دهید ولی در مبلمان ها از چوب که کلاسیک می باشد استفاده کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی طراحی داخلی مدرن یا کلاسیک بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]