طراحی داخلی منزل
01
اردیبهشت

طراحی داخل مدرن به سبک مزرعه

طراحی داخل مدرن به سبک مزرعه

روند الهام گرفتن در طراحی داخلی از مزرعه ها در حال مرسوم شدن است.

در صنعت طراحی داخلی در زمان های مختلف ترندهای متفاوتی رخ می دهد.

ما نمی توانیم از پیچیدگی هایی که در طراحی سبک کلاسیک وجود دارد در طراحی مدرن خانه های مزرعه ای کمک بگیریم.

در حالی که ممکن است فضای داخلی خانه های کلاسیک برای بعضی از ما خیلی سنتی باشد، اما می توان گفت روند مدرن بسیار باورنکردنی و همه جانبه است!

 

طراحی داخل مدرن سبک مزرعه

برای تلفیق طراحی مدرن داخلی خانه به سبک خانه های سنتی، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

 

  • ایجاد بافت های سنتی در طراحی داخلی

    می توان گفت در بیشتر موارد، فضای داخلی در خانه های مزرعه ای از زیبایی بسیار خوبی برخوردار هستند. از لحظه ورود به درون این فضا ها احساس راحتی و استقبال می کنید. این به دلیل لایه بندی بافت هایی است که در طراحی و اجرای آن به کار برده شده است. با استفاده از بالش های خز و چرمی برای تضاد در برابر تخته های چوبی و سنگی و موارد مشابه که در نتیجه آن شما یک فضایی جذاب و جالب خواهید داشت.
    راه دیگر برای ایجاد بافت اضافی، ترکیب مواردی از طبیعت است. ما عاشق دیدن شکوفه های فضای سبز هستیم (در هر فضایی کار می کند!). فرش های منطقه ای و اقلیمی خاص نیز یک نیاز اساسی برای این نوع بافت هستند! (فرش هایی شبیه پوست حیوانات وحشی)

 

مخلوط کردن فلزات در طراحی داخلی

طراحی داخلی مدرن به سبک مزرعه می تواند از نوعی طراحی پیروی کند که در آن ترکیب فلزات به وضوح به چشم می خورد. این روند رو به رشد برای خلق یک اثر خاص در طراحی داخلی به کار برده می شود. در طراحی داخلی مدرن به سبک مزرعه می توان از فلزات و به وجود آوردن نوعی کنتراست متناسب در بین آنها  یک اثر خاص و ماندگار را به وجود آورد! به عنوان مثال می توان  قطعات طلایی را در برابر کابینت های تیره طراحی و اجرا کرد که تناسب در بین مجموع این موارد وقتی به جزئیات می رسد، بسیار زیبا یه یکدیگر گره می خورد.

 

آشپزخانه در طراحی داخلی کانون طراحی است

ما عاشق این هستیم که در طراحی خانه های مزرعه ای انتخاب های جسورانه کنیم. روندهای انتخابی جسورانه مانند کاشی های رنگی، کابینت و وسایل آشپرخانه ی خاص از ویژگی های متداولی است که در این سبک وجود دارد.
فراموش نکنید که چراغ های آویز خاص روی آشپزخانه های جزیره ای یکی دیگر از راه های عالی برای ترکیب طرح مدرن خانه و طرح مزرعه ای شکل می باشد.

 

میزهای ناهار خوری بزرگ

هنگامی که به فکر طراحی خانه خود به شکل مزرعه ای هستید، به راحتی می توانید درباره اجتماعات بزرگ خانوادگی در اطراف میز فکر کنید. در مورد این نوع دکوراسیون مدرن ضروری است که ما یک میز ناهار خوری به اندازه کافی بزرگ داشته باشیم که بتوانیم دور میز جمع شویم و با کسانی که دوستشان داریم گفتگو کنیم. چه مکانی بهتر از میز غذاخوری برای انجام این کار؟!
فضای داخلی بزرگی ندارید؟
این کار را در حیاط خلوت خود بکنید.
میز غذاخوری در فضای باز حس بسیار شادی به افرادی که دور آن میز جمع شده اند و مشغول میل کردن غذا یا نوشیدن نوشیدنی هستند می دهد.

 

پالت های رنگی خنثی در طراحی داخلی

شاید یکی از ویژگی های بارزی که در این نوع دکوراسیون می بینیم یک پالت رنگی خنثی است. اغلب رنگ های متضاد وجود دارد که برای ایجاد علاقه به اتاق استفاده می شود.
رنگ های ملایم و زیبایی در طبیعت وجود دارد که با الهام گرفتن از آنها می توان یک دکوراسیون داخلی زیبا به وجود آورد، اما این نکته را فراموش نکنید که ترکیب رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی شماست که می تواند زیبایی فضایتان را دو چندان کند.
نگه داشتن دیوارها به رنگ سفید یاد تخته سنگی زیبا را به شما می دهد تا بتوانید در بافت مبلمان و لوازم تزئینی نیز از این طیف رنگی استفاده کنید.
در صورت داشتن پنجره های بزرگ در اتاق، نگه داشتن پالت رنگی خنثی بسیار مهم است.
همه ی ما یک نمای خوب را دوست داریم!
ذات طبیعت و لذت انسان از طبیعت از هر جهتی در این نوع طراحی قابل حس کردن است.

 

سبک های طراحی سال های گذشته

در حالی که ما در سالهای اخیر به اندازه ی طراحی های مینیمال، کمتر از طراحی های قدیمی تر بهره برده ایم اما این بدان معنی نیست که دقیقاً آن موارد قدیمی وارد سبک های دیگر نشود و ما نتوانیم از آن نوع طراحی ها استفاده نکنیم.
وارد کردن احساس خام و طبیعی به داخل اتاق در سبک طراحی مدرن مزرعه ای بسیار مهم است.
المان های فلزی در مبلمان و نورپردازی های خاص یک روش عالی برای ادغام سبک صنعتی گذشته در خانه ی مزرعه ای مدرن شما است.
ما عاشق ترکیب چوب و فلز در طراحی داخلی خانه ی خود هستیم!
استفاده از این نوع متریال فضای دکوراسیون خانه را به یک چیز بکر و در عین حال پیشرفته و پیچیده تبدیل می کند.
البته به نظر می رسد این روزها ما به اندازه کافی از آن استفاده نمی کنیم!

 

فضای سبز و گیاهان

احتمالاً نکته ای که در اکثر سبک های طراحی داخلی باید به آن توجه داشت، اضافه کردن فضای سبز است. ورود به بیرون از منزل برای ذهن، بدن و روح مفید است.
استفاده از گیاهان نه تنها هوا را تمیز می کند بلکه می توانید با کاشت یک باغ کوچک گیاهان مورد نیاز خود را در آشپزخانه خود پرورش دهید.
باید دقت کنید که هیچ طراحی داخلی خانه های مزرعه ای بدون فضای سبز کامل نیست!
برای پر کردن فضای عمودی و ایجاد یک حس گرم در فضا،به کار گیری از “گوشه های مرده” خودداری کنید.
به جرات می توان گفت که این روند مدرن در خانه ها به هیچ وجه به جایی نمی رود! و ما نمی توانیم شادتر باشیم مگر با گیاهان.

 

نتیجه

در طراحی داخلی خانه جدید خود سبک دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی مزرعه ای را در نظر بگیرید که می تواند چی به لحاظ هزینه و چه به لحاظ زیبایی برای شما مفید واقع شود.

خانه های فروشی که به سبک مدرن طراحی و اجرا شده اند یکی از محبوب ترین سبک های طراحی هستند که ما بارها و بارها شاهد آن هستیم و گاها این موضوع خسته کننده می شود.

تضاد بین بافت خانه های مزرعه ای شکل و خطوط خاص طراحی سبک مدرن، ترکیب ایده آلی را ایجاد می کند.

ضمن تشکر از اینکه تا انتهای این مطلب در کنار ما بودید،  می توانید برای مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا ما بتوانیم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه بدهیم.

 

 

مقالات مرتبط:

 

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۴.۸]