طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه  | شرکت معماری دکوطرح 09122460089
23
بهمن

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه 

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه 

طراحی، نظارت و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه واقع در خیابان طالقانی.

مدت زمان طراحی این پروژه سه روز کاری و مدت زمان اجرای آن چهارده روز کاری می باشد که صفر تاصد آن توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شده است.

در اجرای این پروژه به دلیل محدودیت زمان و تداخل با ساعات کاری کارمندان تمام متریال های به کار رفته در طراحی،  در کارگاه ساخته و جهت نصب در ساعات از قبل مشخص شده به پروژه انتقال داده شد و با افتخار توانستیم چه در مرحله طراحی و چه در مرحله اجرا رضایت کامل کارفرما را داشته باشیم. در ادامه این مطلب عکس هایی از قبل و بعد از طراحی آن برای شما عزیزان به اشتراک می گذاریم و خوشحال می شویم نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه 

تصاویر پروژه

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه  | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه  | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه  | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه  | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه  | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 طراحی و اجرای فضای کنفرانس باشگاه بانک سپه  | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

 

اصول طراحی اتاق کنفرانس

وقتی نوبت به کار می رسد، داشتن محیط مناسب می تواند تفاوت بین داشتن کارکنانی که درگیر کار هستند یا دفتری که بهره وری ندارد، باشد. همین امر در مورد محیط های اتاق جلسه نیز صادق است. محیط اتاق جلسه شما پس زمینه جلسات شماست. همه چیز از نور و نشیمن گرفته تا چیدمان اتاق می تواند بر خلق و خو و بهره وری تأثیر بگذارد. هنگام ایجاد یک فضای جلسه، چه چیزی لازم است تا یک اتاق دلپذیر و کار پسند شود؟ در ادامه این پروژه به چند نکته برای طراحی خوب یک اتاق کنفرانس خواهیم پرداخت.

 

اتاق کنفرانس چیست؟

قبل از پرداختن به جزئیات این که یک اتاق کنفرانس به چه چیزی باید سازنده باشد، ابتدا باید دقیقاً در نظر بگیرید که اتاق جلسه چیست و چگونه از آن استفاده می شود. اتاق جلسه چیست و چه هدفی دارد؟ اتاق جلسه صرفاً اتاقی است که کنار گذاشته شده و به عنوان مکانی برای برگزاری جلسات تعیین شده است. ساده است. با این حال، این روزها، اتاق جلسه ممکن است مکانی برای برگزاری ناهار، جلسات آموزشی، جلسات مشتری، طوفان فکری و یا جلسات استراتژی باشد. در حالی که مفهوم اتاق کنفرانس ساده است، می توانید ببینید که کاربردهای متعددی دارد. این را در نظر داشته باشید زیرا ما جنبه های مختلفی را در نظر می گیریم که فضای اتاق جلسه عالی را ایجاد می کند.

 

 اهمیت اتاق کنفرانس برای کارکنان

کارمندان شما برای احساس راحتی و بهره وری در یک اتاق جلسه به چه چیزهایی نیاز دارند؟ هنگام طراحی یک فضای ملاقات، لازم است به خاطر داشته باشید که انسان ها از این فضا به طرق مختلف استفاده خواهند کرد. فضای جلسه باید به راحتی پذیرای شرکت کنندگان شما باشد. مواردی که باید در نظر گرفته شود:

  • صندلی: افراد تمایل دارند در طول انواع خاصی از جلسات برای مدت طولانی بنشینند، بنابراین اتاق به صندلی های راحت نیاز دارد. صندلی های اتاق جلسه باید بادوام و در عین حال جذاب باشندو ارگونومی را فراموش نکنید. در اینجا باید افرادی را که از اتاق استفاده می کنند در نظر بگیرید. فراموش نکنید که صندلی ها باید دارای تکیه گاه پشتی و دسته های پشتی باشند. به دنبال صندلی هایی باشید که از نظر ارگونومی مناسب و همچنین راحت باشند. چرخ‌ها و صندلی‌های چرخان نیز گزینه خوبی هستند، زیرا به افراد اجازه می‌دهند به راحتی بچرخند تا فردی را که در حال صحبت است ببینند.
  • رنگ ها در اتاق کنفرانس: رنگ ها تاثیر زیادی بر افراد دارند. اگر اتاقی با رنگ‌های تیره ساخته شود، بیشتر افراد ممکن است احساس خواب آلودگی کنند و خلق و خوی جلسه ممکن است منفی‌تر باشد. از سوی دیگر، رنگ‌های خنثی روشن مانند بژ و سفید، فضا را روشن و مطبوع نشان می‌دهند و به اتاق انرژی می‌دهند. رنگ دیگری که باید در نظر گرفت سبز است – این رنگ برای مدیریت استرس مفید در نظر گرفته می شود. همچنین تصور می شود که آبی انرژی می بخشد و استرس را از بین می برد. رنگ های شاد مانند زرد روشن نیز می توانند انتخاب خوبی باشند. با هر طرح رنگی که انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که رنگ‌های تیره انرژی و خلق و خوی اتاق را کاهش می‌دهند، در حالی که رنگ‌های روشن انرژی و بهره‌وری افراد را افزایش می‌دهند.
  • از بهم ریختگی پرهیز کنید: گاهی اوقات اتاق جلسه به مکانی مناسب برای نگهداری وسایل تبدیل می شود، به خصوص اگر اغلب از آن استفاده نمی شود. به جای اینکه به یک فضای قابل استفاده تبدیل شود، به یک کمد ذخیره سازی بزرگ تبدیل می شود. با ذخیره نکردن چیزها در اتاق کنفرانس از این اتفاق جلوگیری کنید. علاوه بر این، می خواهید از هر نوع درهم ریختگی در فضای جلسه جلوگیری کنید. به هم ریختگی می تواند باعث منفی شدن افراد شود، بنابراین تزئینات، هنر دیوار و غیره را به حداقل برسانید و از استفاده از اتاق به عنوان کمد نگهداری خودداری کنید.
  • عایق صدا بودن اتاق کنفرانس: اتاق جلسه باید فضایی آرام باشد. سر و صدا و فعالیت می تواند باعث حواس پرتی شود و منجر به از دست دادن تمرکز شود. اطمینان حاصل کنید که اتاق در قسمتی آرام از ساختمان قرار دارد. اگر این امکان پذیر نیست، ممکن است بخواهید از مواد عایق صدا استفاده کنید تا اتاق کنفرانس را به فضایی آرام تبدیل کنید. نه تنها می توانید صحبت های یکدیگر را بشنوید، بلکه تمرکز بر جلسه خواهد بود، نه سر و صدا و فعالیت های بیرونی.
  • نور در اتاق کنفرانس: اگر اتاق کنفرانس شما خیلی تاریک یا کم نور باشد، این امر بر انرژی و تمرکز اتاق تأثیر منفی خواهد گذاشت. ما معمولا در یک اتاق تاریک خواب آلود و بی تمرکز می شویم. برای مقابله با این، برخی از مشاغل استفاده از نورهای روشن را انتخاب می کنند که می تواند برای چشمان ما نیز سخت باشد. برخی از افرادی که به نور حساس هستند نیز ممکن است در چنین محیط روشنی دچار مشکل شوند. نکته دیگر این است که آیا اتاق برای ارائه های بصری استفاده می شود یا خیر. اگر چنین است، ممکن است بخواهید از نور فلورسنت با سیستم کم نور استفاده کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۳.۷]