طراحی و ساخت میز تلوزیون
11
آبان

طراحی و ساخت میز تلوزیون

طراحی و ساخت میز تلوزیون

میز تلویزیون یکی از عناصری است که در اتاق نشیمن خودنمایی می‌کند و جز اصلی ترین وسایلی است که برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید.

بنابراین اینکه آن را از چه متریالی تهیه کنید بسیار مهم می باشد که برای انتخاب میز تلویزیون مناسب می توانید نکاتی را رعایت کنید.

در ابتدا باید اندازه و شکل تلویزیون را در نظر داشته باشید و وظایف اولیه میز تلویزیون که قرار دادن تلویزیون می باشد باید به درستی انتخاب شود.

هر میز و یا پایه تلویزیون باید حداقل چند سانتی متر از هر طرف بزرگتر باشد با این حال باید دقت داشته باشید که اندازه صفحه نمایش تلویزیون عرض واقعی آن را نشان نمی دهد بلکه باید به اندازه قطر صفحه نمایش دقت کنید.

مورد بعدی که حائز اهمیت است استفاده از فضایی است که در اختیار میز تلویزیون قرار می دهید.

این که ابعاد اتاق شما چقدر است بسیار مهم است اگر اتاق نشیمن با ابعاد بزرگ در اختیار دارید می توانید به راحتی آن را چیدمان کنید و از عناصر دکوری در اطراف آن استفاده کنید اما اگر محدودیت فضا دارید استفاده از یک میز تلویزیون کوچک می‌تواند محیط مینیمالی را در اختیارتان قرار دهد.

 

طراحی و ساخت میز تلوزیون

هماهنگی میز تلویزیون با مبلمان های خانه از مواردی است است که ارتفاع ایده‌آل تلویزیون را مشخص می‌کند که زاویه دید یکی از نکات مهمی است که باید به آن دقت کنید زیرا ممکن است اگر در محیط نامناسبی نصب شود فشار به گردن افراد وارد شود.

ساخت میزهای تلویزیون انواع مختلفی دارد که میتوانید آنها را به صورت سفارشی انتخاب کنید به این که از بازار تهیه کنید میز ها دارای متریال های مختلفی مانند چوب، فلز، سنگ و غیره می باشد.

برخی هم علاقه به میزتلویزیون ندارند و ترجیح می‌دهند که تلویزیون را بر دیوار نصب کنند و تنها با وجود یک طبقه در زیر آن وسایل مورد نیاز را روی آن قرار دهند.

این روش برای خانه هایی که متراژ کوچکتری دارند مناسب تر است.

زیرا هرچه تاسیسات کمتری در محیط وجود داشته باشد زیبایی بیشتری در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل کوچک به نظر می رسد.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]