مجهز کردن ساختمان های تجاری با UPS
19
تیر

مجهز کردن ساختمان های تجاری با UPS

مجهز کردن ساختمان های تجاری با UPS

ساختمان های تجاری در زمان طراحی و دکوراسیون و حتی پی‌ ریزی آن ها مواردی رعایت می شود که یکی از این موارد نصب ups ها می باشند زیر این دستگاه ها در نبود برق بسیار کاربرد دارند و برای شما برق ساختمان را فراهم می کنند و شما می توانید از این دستگاه ها در زمان تکمیل ساختمان تجاری و مسکونی خود استفاده کنید.

همانطور که گفته شد این دستگاه ها برای ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار کاربرد دارند و شما می توانید این دستگاه ها را در این ساختمان ها به کار ببرید.

برق اضطراری و استفاده از امکانات آن ها و همچنین سیستم های usb یکی از مزیت‌ های می باشد که شما می توانید در نبود برق از آن استفاده کنید و تمام درب های اتوماتیک که با برق کار می کنند را بتوانید از آن ها استفاده کنید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

مجهز کردن ساختمان های تجاری با UPS

مزایای استفاده از دستگاه UPS

مزایایی که می‌ توانند این دستگاه ها داشته باشند این است که شما می توانید برق یک ساختمان را تامین کنید و اگر در برق ساختمان نوساناتی صورت گیرد شما می توانید این نوسانات را کنترل کنید و در زمانی که دستگاه‌ های ساختمان تجاری شما حساس می باشند از این برق به عنوان برق اصلی استفاده کنید.

در بعضی از ساختمان ها دستگاه های وجود دارد که حساس به برق می باشند و با نوسانات برق ممکن است خراب شوند و شما می توانید از دستگاه ups استفاده کنید که دستگاه باعث می‌ شوند نوسانات را جلوگیری کنند و آسیب وارد شده به دستگاه های شما را جلوگیری کنند.

شما می توانید برای خرید این دستگاه ها از شرکت های مختلفی استفاده کنید و این دستگاه ها را با ضمانت و خرید مطمئن دریافت کنید، زمانی که شما از یک فروشگاه مناسب و قابل اعتماد برای خرید این دستگاه ها انجام می دهید باید بدانید که این شرکت‌ ها به شما خدمات بعد از فروش ارائه می کنند و شما می توانید برای نصب و راه اندازی این دستگاه ها از افراد متخصصین شرکت ها استفاده کنید و این شرکت ها موظف می باشند تا دستگاه را برای شما در ساختمان و یا خانه و یا ساختمان شما نصب کنند.

 

نصب و راه اندازی

اغلب این دستگاه ها برای جلوگیری از آسیب هایی که بر اثر نوسانات ولتاژ برق صورت می‌ گیرد بر روی برق ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری و بیمارستان ها اجرا می شود و شما می توانید این دستگاه را بر روی برق ساختمان خود نصب کنید.

همان طور که گفته شد زمانی که شما این دستگاه را خریداری می کنید شرکتی که از آن دستگاه خریداری شده است موظف می باشد که با کارشناسان و متخصصان خود صحبت کند و این دستگاه را برای ساختمان شما نصب می کنند.

 

هدف نصب UPS

برای هدف های نصب یو پی اس می توان به چند مورد اشاره کرد که شما می توانید برای این هدف ها دستگاه یو پی اس را نصب کنید.

به وجود آوردن ولتاژ پایدار در مدار های الکتریکی ای مختلف.

به وجود آوردن جریان الکتریکی بدون نویز و نوسانات.

جلوگیری از نوسانات موجود و بی‌ثباتی در فرکانس برق شهری.

جلوگیری از افزایش و افت ولتاژ.

تامین انرژی الکتریکی در زمان های قطع برق شهری.

موارد بالا فقط تعداد اندکی از هدف های دستگاه یو پی اس می باشد که شما می توانید از این موارد استفاده کنید و برای مشکلات برق خود این دستگاه را به کار ببرید.

 

مصارف کاربردی دستگاه یو پی اس

شما می توانید دستگاه های ups را در سه دسته خانگی، اداری، تجاری و صنعتی استفاده کنید.

برای هر کدام از این مسائل شما می توانید دستگاه هایی با ولتاژ های مختلف در نظر داشته باشید.

از کاربرد این دستگاه می توان به مواردی اشاره نمود:
  • استفاده برای دستگاه ها و سیستم های کامپیوتری.
  • برق اضطراری برای دستگاه‌های خودپرداز و ATM.
  • برق اضطراری آسانسور و پله برقی در اداره ها و مجتمع های تجاری و بیمارستان‌ ها.
  • برق اضطراری دوربین های مداربسته برای ساختمان ها و منازل مسکونی.
  • برق لازم برای خودرو های برقی.
  • برق اضطراری برای دیتا سنترها در سرور های خانگی و اداری.
  • برق اضطراری برای شبکه های کامپیوتری.

مواردی که گفته شد تنها موارد اندکی از این کاربرد ها می باشد و شما باید بدانید هر جا که به برق نیاز دارید می توانید از دستگاه های ups استفاده کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]