نیاز ساختمان های اداری در زمان قطعی برق
18
تیر

نیاز ساختمان های اداری در زمان قطعی برق

نیاز ساختمان های اداری در زمان قطعی برق

یکی از اتفاقاتی که این روزها بسیار اتفاق می افتند قطعی برق می باشد که شما می توانید این مشکل را برطرف کنید باید بدانید که قطعی برق برای ساختمان های اداری بسیار مشکل می باشد و باعث می شود کار آن ها به تأخیر بیفتد و نتوانند کار خود و مراجعین را در زمان مشخص انجام دهند.

اگر شما در یک ساختمان اداری بزرگ کار کنید می توانید این را ببینید که در زمان قطعی برق بعد از چند دقیقه دوباره برق وصل می شود و می توان گفت این ساختمان ها به برق اضطراری مجهز می باشند و می توانند در زمان نبود برق ساختمان خود را دارای برق کنند تا بتوانند کارکنان ساختمان به کار خود ادامه دهند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

نیاز ساختمان های اداری در زمان قطعی برق

موقعیت های مختلف برای استفاده از برق اضطراری در نبود برق

برق اضطراری برای ساختمان های اداری می تواند در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مثال زمانی که برق قطع می‌ شود برق اضطراری می‌ تواند به کار کردن آسانسورها ادامه دهد که یکی از موارد مهم می باشد که اگر شخصی درون آسانسور باشد می‌ تواند با برق اضطراری آسانسور خارج شود.

از دیگر موقعیت هایی که برق اضطراری می‌ تواند برای شما کمکی باشد می توان به کار کردن درب های اتوماتیک اشاره کرد زیرا زمانی که برق میرود این درب ها بدون برق کار نمی کند و برق اضطراری می‌ تواند کمکی برای این مسئله باشد.

همانطور که می دانید در اداره ها رفت و آمد بسیار بالا می باشد و شما باید بدانید که آن ساختمان دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد و حتی از دستگاه تهویه هوا استفاده می شود اما در نبود برق این دستگاه‌ها از کار می‌ افتند و شما نمی توانید از این دستگاه ها استفاده کنید پس برق اضطراری می‌ تواند به سیستم ها کمک کند.

از کار افتادن پمپ های آتشنشانی و پمپ های تامین فشار آب یکی از مواردی می باشد برای آن ها به برق نیاز دارید بدون برق شما نمی توانید از آن ها استفاده کنید به عنوان مثال زمانی که شما در طبقه هفتم و هشتم ساختمانی قرار دارید باید برای تامین آب بدن آن طبقه از پمپ های فشار آب استفاده کنید و این پمپ ها با برق کار می کنند و در قسمت پایین ساختمان قرار می گیرند وسایل توجه داشته باشید برای استفاده از پمپ های آب و برق نیاز دارید و در این موقعیت برق اضطراری می‌ تواند به شما بسیار کمک کند.

در زمان نبود برق یکی از مسائلی که اول اتفاق می‌ افتد نبود روشنایی می باشد که شما زمانی که در یک ساختمان اداری کار می کنید به اولین چیزی که نیاز دارید روشنایی می باشد تا بتوانید در یک محیط روشن کار خود را انجام دهید و برای استفاده از سیستم کامپیوتری خود استفاده کنید و کار های ارباب رجوع را انجام دهید.

 

کار با یو پی اس

یکی از دستگاه هایی که می توان با آن برق مورد نیاز خانه و یا اداره را تامین کرد دستگاه یو پی اس می باشد شما می توانید در نبود برق از این دستگاه ها استفاده کنید در ادامه به شما گفته می‌ شود که این دستگاه ها به چه صورتی کار می کنند.

دستگاه یو پی اس دستگاهی می باشد که می تواند برق را درون خود ذخیره کند و در نبود برق شما می توانید از این دستگاه استفاده کنید و برق دستگاه های لازم خانگی و اداری خود را تامین سازید باید بدانید که شما می توانید از این دستگاه ها در اداره ها و خانه ها بسیار کاربرد دارد و می‌ توانید از این دستگاه‌ ها در خانه های خود استفاده کنید.

این دستگاه ها در اندازه های بزرگ و ولتاژ های بسیار بالا برای اداره ها و مکان هایی که به برق نیاز دارند استفاده می شود به عنوان مثال ساختمان‌ های اداری و بیمارستان‌ ها می‌ توانند از این دستگاه ها استفاده کنند زیرا در نبود برق ممکن است دچار مشکل شوند برای بیمارستان ها می توان این را بیان کرد که تمام دستگاه هایی که به بیماران متصل می باشد با برق کار می کند و در نبود برق ممکن است مشکلات بسیار بزرگی صورت گیرد به عنوان مثال بیمارستان‌ ها برای تامین برق خود در نبود برق از این دستگاه ها استفاده می کند و جان بیماران را نجات می دهد برای اداره ها نیز می توان این را بیان کرد زمانی که برق می رود ممکن است کار ارباب رجوع به تاخیر بیفتد از زمانی که از این دستگاه ها برای تامین برق استفاده می شود بعد از چند دقیقه دوباره می توان از سیستم ها استفاده نمود و کار ارباب رجوع را انجام داد.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴۴ میانگین: ۴.۷]