ویدیوی مراحل اجرای پروژه مسکونی پیروزی
26
بهمن

ویدیوی مراحل اجرای پروژه مسکونی پیروزی

ویدیوی مراحل اجرای پروژه مسکونی پیروزی

طراحی و‌ اجرای پروژه مسکونی خانم جان بزرگی‌ به متراژ ۱۷۵ متر مربع واقع در پیروزی می باشد که این پروژه به سبک نئو کلاسیک توسط گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح طراحی و اجرا شده است.

 

ویدیوی مراحل اجرای پروژه مسکونی پیروزی

مدت قرارداد : ۶۰ روز کاری

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ – ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس حاصل بفرمایید.

 

ویدیوی پروژه:

 

مراحل اجرای بازسازی

اولین قدم در طراحی و اجرای بازسازی و نوسازی ساختمان دریافت مشاوره از شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی که در این زمینه فعالیت می کنند می تواند راهکار مناسبی برای شما باشد و شما در این مرحله این امکان را خواهید داشت که با تصمیم گیری در مورد هزینه و مدت زمان اجرای پروژه خود عملیات بازسازی و نوسازی را انجام نمایید .

بهتر است که به این نکته توجه داشت  قبل از شروع پروژه باسازی و دکوراسیون داخلی بودجه خود را دقیق مشخص کنید و همچنین نیازهای خود را بر حسب اولویت طبقه بندی کنید  و فضا های مختلفی را که در بازسازی در اولویت قرار داده اید به صورت جداگانه از شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی  قیمت بگیرید.

پیمانکاران و شرکت های ساختمانی با توجه به تجربه ی فراوانی که در این زمینه دارند می توانند مشاوران بسیار خوبی برای شما باشند . همچنین بیشتر شرکت های ساختمانی به صورت رایگان از پروژه شما بازدید به عمل می آورند و شما این امکان را خواهید داشت که از این سرویس شرکت های ساختمانی برای برآورد هزینه  دکوراسیون داخلی و گرفتن ایده در هر بخش برای اجرای پروژه خود بهره ببرید.

در ادامه این مطلب به مراحل مختلف اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان اشاره خواهد شد.

 

در ابتدای کار با برقراری یک جلسه برای اعلام هزینه ها و روند کار، هزینه طراحی کار به کارفرما اعلام گردید. همچنین در این جلسات پلان برداشت و طراحی چیدمان داخلی ساختمان نیز بررسی شد تا مراحل کار به طور کامل شفاف‌ سازی شود. هنگامی پلان ها با کارفرما به مرحله نهایی رسید و تصویب شد کار طراحی آغاز شد.

طراحی این بنا، حدود ۷ روز زمان برد. طراحی داخلی دوباره ساخته شد و اگر جایی نیاز به اصلاح داشت، مورد اصلاح قرار گرفت. به عنوان مثال سنگی که برای تی وی وال استفاده شده بود، اسلب تیره رنگ بود که با توجه به گفته کارفرما که نمی خواستند در طراحی رنگ تیره وجود داشته باشد، گروه دکوطرح رنگ این سنگ را تغییر داد.

از جمله دیگر تغییرات موجود در مرحله طراحی این ساختمان می توان به گچبری ها، تغییرات آشپزخانه و اتاق خواب مستر و اتاق نوجوان آن ها اشاره کرد.

با توجه به بررسی های گروه دکوطرح و نظر کارفرمای پروژه، این ساختمان دارای سرویس بهداشتی کوچکی بود. گروه دکوطرح برای بزرگ تر کردن این نقطه از خانه،‌از فضای موجود در کمد دیواری ها که در کنار سرویس بهداشتی قرار داشت، استفاده شد. در واقع کمد دیواری به طور کلی حذف شد.

 

هزینه پنهان در این پروژه

ممکن است بدانید که هر پروژه ای که اجرا می شود، هزینه پنهانی دارد که در دید سایرین نیست. هزینه پنهان هر پروژه حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کل پروژه است.

در این پروژه هزینه پنهان مربوط به لوله کشی های موجود در ساختمان بود، که به خوبی انجام نشده بود و گروه دکوطرح مجبور به دوباره سازی و تعمیر آن بودند. به عنوان مثال لوله گاز این ساختمان فوق العاده ضعیف بود. گروه دکوطرح بعد از گرفتن تاییدیه از شرکت گاز، لوله های گاز را ترمیم و تقویت کردند. این لوله ها به قدری ضعیف بودند، که در هنگام جوش و اتصال به راحتی ذوب می شدند.

به طور کلی سیستم ها ی لوله کشی آب و گاز این ساختمان توسط گروه دکوطرح بازسازی و عوض شد.

در این پروژه جای لوله گاز به کنار در انتقال داده شد. چرا که به دلیل گچبری های متنوعی که در این پروژه انجام شد، به کار بستن لوله های گاز، سیم کشی های کلید و پریز و … در این نقاط می تواند کاری هوشمندانه باشد تا این تعمیرات از دید چشم بیرون باشد.

 

گروه دگوطرح برای جداسازی هال خصوصی از پذیرایی از المان چوب استفاده کرد که در واقع جاکفشی است که از چوب ممبران استفاده شده است. همچنین در اتاق ها جای کتابخانه و باکس در آورده شده است.

 

ارتفاع سقف بسیار کوتاه بود. گروه دکوطرح در مراحل تخریب که شامل کف، سقف و دیوار ها بود، ارتفاع سقف را بلند تر کردند. در این پروژه به دلیل حذف کولرهای آبی، ارتفاع سقف به طور چشمگیری بیشتر شد که این خود یک نکته مثبت در طراحی فضا است.

در حذف کولر های آبی، دریچه های کولر حذف شد و یک پنل که در ویدیو هم مشخص هست، برای بازدید قرار گرفته است. جنس دیواره های این پنل از ورق های ۲ میلی متری کوره ای بود که در نهایت رنگ طلایی روی آن ها پاشیده شد که باعث نورپردازی در آشپزخانه و انجام عمل بازدید شد.

سیستم سرمایشی این خانه کولر آبی بود. گروه دکوطرح با حذف کولر آبی و انتقال کمپرسور کولر به پشت بام، کولر گازی را جایگزین کولر آّبی کردند.

از آن جایی که تعداد طبقات ساختمان بیشتر از ۴ تا بود و در واقع یک ساختمان ۶ طبقه پیش روی گروه بود، برای نصب اسپیلت یا همان کولر گازی، باید به جای یک کولر گازی با توان ۱۲۰۰۰، از کولر گازی با توان ۱۸۰۰۰ استفاده می شد. یا مثلا برای پذیرایی اگر در حالت عادی ۲۴۰۰۰ جوابگو باشد، در این خانه باید ۳۰۰۰۰ می بود.

 

یکی دیگر از مشکلات اصلی این ساختمان مشکل موجود در دیواره ها بود. دیواره های اصلی این ساختمان از سفال ۱۰ استفاده شده بود و این باعث می شد سرما و گرمای بیرون از خانه، به داخل راه پیدا کند. همچنین از لحاظ صوتی به هیچ عنوان آکوستیک و عایق عمل نمی کرد.

نکته جالب دیگری که در این پروژه وجود داشت، از آنجایی که دیوار ها در حال گچبری و قاب خوردن بودند، گروه دکوطرح سیستم رادیات را عوض کرده و دو  رادیات بزرگ از زیر پنجره ها (ویدیو را مشاهده کنید) انتقال داد و برای گرمایش و سرمایش کمکی، اسپیلت یا کولر گازی را قرار داد.

همانطور که در ویدیو می بینید، قاب بندی های پشت دیوار و ابزارهایی روی دیوار ها و سقف کار شده است. گچبری ها و طرح هایی که توسط گچبری در این پروژه انجام شده است، با توجه به خواسته کارفرما بزرگ هستند.

در آشپزخانه از کابینت ممبران با ورق ۱۶ میلی متر استفاده شد.

 

کفپوش کف

برای کفپوشی کف، گروه دکوطرح از سرامیک کلکته ۱ در ۱ استفاده کردند.

 

دیگر مراحل پروژه ی پیروزی رو مشاهده کنید:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۸ میانگین: ۵]