پارتیشن های اداری برای رست روم
13
مهر

پارتیشن های اداری برای رست روم

پارتیشن های اداری برای رست روم

انواع پارتیشن اداری و انتخاب مورد مناسب برای محیط کار خود (رست روم)

در چند سال گذشته، پارتیشن های اداری به روندی محبوب در صنعت طراحی و طراحی اداری تبدیل شده اند و همچنان محبوبیت خود را در ادارات در سراسر جهان افزایش می دهند.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

پارتیشن های اداری برای رست روم

انواع پارتیشن اداری

بیش از هر زمان دیگری، داشتن یک دفتر خوب طراحی شده برای اکثر شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. فرقی نمی کند که در کدام بخش کسب و کار هستید، یک دفتر به عنوان یک مرکز متمرکز برای کل سازمان عمل می کند و ظاهر آن اهمیت دارد. چه در زمینه مهندسی و چه در زمینه طراحی گرافیک کار کنید، تصویر خوب شرکت بسیار مهم است و زنده نگه داشتن آن در محیط اداری شما و سایر جنبه های دیگر شرکت ضروری است.

نکته جالب در زمینه طراحی و طراحی دفتر این است که هیچ دفتری یکسان نیست. همه ما آن مقالات از نوع “جالبترین دفاتر جهان” را دیده ایم و این فقط ثابت می کند که دنیایی از ایده های طراحی وجود دارد که منتظر تسخیر دفتر شما هستند. باور کنید یا نه، بازسازی و طراحی دفتر می تواند به همان اندازه دکوراسیون داخلی خانه شما هیجان انگیز باشد – و در صورت وجود – شما فضای بیشتری برای بازی با طرح ها و ویژگی های داخلی دارید.

البته، داشتن یک دفتر شیک که کاملاً کاربردی نیست، فایده ای ندارد. دفتر مملو از ابزارهای عجیب و غریب و مناطق خنک کننده ممکن است چشمگیر به نظر برسد، اما اگر جایی برای کار موثر و انجام خوب کار باقی نماند – این به عنوان یک دفتر کار نمی کند. برخی از ضروری ترین ویژگی های دفاتر مدرن فضاهای مشارکتی، اتاق های جلسات خصوصی و البته فضاهای جداگانه میز تحریر است.

اگر فقط یک فضای باز برای کار دارید-پس چگونه ممکن است بتوانید هر دو فضای کاری پر سر و صدا را با مناطقی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند در یک اتاق تأمین کنید؟ خوب، بدون انجام هیچ گونه کار اصلی ساختمان و بازسازی کل دفتر، چرا در برخی از پارتیشن های اداری سرمایه گذاری نکنید؟

 

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن های اداری سریع ترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد فضای کاری پربارتر هستند. پارتیشن های اداری می توانند موقت یا دائمی باشند و تقریباً در هر اندازه اتاق مورد نیاز مناسب باشند. به پارتیشن های اداری فکر کنید که یک دیوار موقت نصب کنید که در واقع یک دیوار نیست و برای ساختن آن نیمی از سر و صدا یا آشفتگی نسبت به یک سازه محکم ایجاد نمی کند. بسته به ظاهر و ظاهر مورد نیاز شما، آن ها در انواع مختلف در دسترس هستند.

 

انواع پارتیشن اداری | پارتیشن های چوبی برای رست روم

از پارتیشن های چوبی یا چوبی که برای محیط کار مناسب هستند، می توان برای ایجاد ظاهری سنتی در دفتر استفاده کرد، در حالی که حس گرما و درجه یک را ایجاد می کند. آن ها سال ها در صنعت طراحی و طراحی دفتر مورد علاقه بوده اند، زیرا به راحتی در طراحی هر دفتر ادغام می شوند و در عین حال احساس طبیعی می دهند.

سیستم های پارتیشن بندی چوبی بسته به نوع موردنظر شما در انواع مختلفی از انواع مختلف مانند چوب جامد یا روکش MDF موجود است. پارتیشن های چوبی بدون بار با تزئینات چوبی، قسمتهای شیشه ای، قاب درها و دامن همراه است که باعث می شود آن ها را راحت جدا کرده و به هر موقعیت دیگری در دفتر منتقل کنید. آن ها می توانند تقریباً در هر جایی به خانه نگاه کنند. از فضاهای پذیرایی تا اتاقهای هیئت مدیره و اتاق های کنفرانس یا محیط اداری عمومی. با وجود گزینه های چوبی فراوان از جمله بلوط، راش، افرا، گیلاس و بسیاری دیگر، یک پایان وجود دارد که می تواند در هر طرح اداری مناسب باشد.

نکته مهم در مورد سیستم های پارتیشن بندی چوبی این است که آن ها فقط به چوب کامل، پارتیشن های محکم محدود نمی شوند و همچنین می توانند با شیشه ها ترکیب شوند تا احساس روشنایی به اتاق بدهند. این سیستم ها همچنین برای ایجاد محیط های عایق صدا عالی هستند، زیرا سیستم های جامد قادر به ارائه درجه عایق صدا تا ۵۲ دسی بل (Rw) هستند و سیستم هایی که دارای لعاب هستند شامل ۴۰ دسی بل (Rw) می شوند.

یکی از بزرگترین نگرانی ها در محیط های اداری و تجاری ایمنی در برابر آتش است و مهم این است که ساختمان شما مطابق با مقررات دقیق ساختمان باشد. این جایی است که پارتیشن های اداری ضد آتش یک ضرورت است ، زیرا می تواند به مهار آتش در یک منطقه کمک کند و گسترش شعله ها، دود و گازهای سمی را محدود کند. پارتیشن های چوبی جامد می توانند درجه حرارت را تا ۶۰ دقیقه ارائه دهند، در حالی که آن هایی که با عناصر تک یا دو جداره ترکیب شده اند حدود ۵۷ دقیقه طول می کشد.

 

پارتیشن اداری آلومینیومی با شیشه برای رست روم

پارتیشن های آلومینیومی یکی از با دوام ترین سیستم های پارتیشن بندی موجود است، اگرچه هنوز در هنگام نیاز، نصب، تخلیه و جابجایی انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهد. آن ها در واحدهای جامد  با لعاب قسمتی یا کامل در دسترس هستند و نصب آنها سریع و آسان با حداقل اختلال است.

همه فریم های آلومینیومی را می توان با توجه به نیاز شما روکش پودری کرد و اتصالات را می توانید با روکش آلومینیومی پوشانده یا نوار چسب بزنید و در صورت لزوم یک سطح دیواری صاف را پر کنید. نکته جالب در مورد پارتیشن های آلومینیومی تنوع و سبک های موجود است و هنگامی که با پرده های انتگرال در حفره جفت می شوند، محبوبیت خاصی پیدا می کنند تا جایگزین براق و شیکی برای پرده های معمولی پنجره با عملکرد و هدف فوق العاده برای افزایش حریم خصوصی ایجاد شود.

سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی جامد میزان کاهش صدا را تا ۵۲ دسی بل (Rw) ارائه می دهند، در حالی که آنهایی که دارای لعاب هستند تا دسی بل (Rw) ارائه می دهند. درجه بندی آتش پارتیشن های آلومینیومی حداکثر ۶۰ دقیقه در صفحات جامد و صفحات دارای لعاب فراهم می کند. اگرچه ذکر این نکته ضروری است که هنگام سفارش، حفاظت در برابر آتش لازم است، بنابراین عایق بندی مناسب، شیشه درجه حرارت و گواهینامه هایی برای ایمنی آنها در برابر آتش ارائه می شود.

 

پارتیشن اداری شیشه ای

ما فکر می کنیم پارتیشن های شیشه ای بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن است. این یک موضوع رایج است که ادارات و ساختمان های شرکتی تصمیم می گیرند ویژگی های شیشه ای بیشتری را در محیط کار خود برای آن لمس مدرن قرار دهند.

ساختمان های آسمان خراش با دفاتر شیشه ای فضای مناسبی برای راه اندازی دفتر برای بسیاری از شرکت ها به دلایل مختلف است. هیچ شکی در این نیست که آنها از نظر زیبایی ظاهری برای مشتریان بالقوه جذاب و چشمگیر هستند و تصور یک شرکت با سابقه و با تصویر خوب را ایجاد می کنند. با این حال، همیشه نمی توان شرکت خود را به ساختمان دیگری منتقل کرد، به همین دلیل پارتیشن های شیشه ای راهی عالی برای تزئین فضای اداری شما بدون تجاوز از بودجه شما هستند. برخلاف بسیاری از سیستم های پارتیشن بندی جایگزین دیگر، شیشه ها را می توان همانطور که می خواهید طراحی کرد.

با استفاده از فناوری مدرن، می توانید با استفاده از یخ زدن یا چاپ به ظاهرهای مختلف دست پیدا کنید تا سبک ها و طرح های منحصر به فردی به لعاب خود اضافه کنید. انتخاب عادی بسیاری از سازمان ها این است که لوگوها یا رنگهای کلیدی خود را روی پارتیشن خود نشان دهند، واقعاً با طراحی دفتر خود هماهنگ شده و کل ظاهر را با هم ترکیب کنند.

یکی از مزایای بزرگ پارتیشن های شیشه ای توانایی آن ها در استفاده بهینه از نور طبیعی است. هیچ کس نمی خواهد در یک محیط کسل کننده و تاریک کار کند و با استفاده از لعاب بیشتر، می توانید فضای کار خود را به مکانی روشن تر و پرانرژی تبدیل کنید.

روشنایی مصنوعی تنها می تواند برای یک فضای کوچک بسیار مفید باشد ، بنابراین ایده خوبی است که با معرفی هرچه بیشتر نور طبیعی، این امر را افزایش دهید. دیوارها و پارتیشن های محکم فقط یک منطقه را تیره می کنند و به احتمال زیاد هزینه اضافی نیاز به نصب حتی بیشتر روشنایی مصنوعی را در پی خواهد داشت.

آیا می دانید، می توانید پارتیشن های شیشه ای با درجه آتش را نیز دریافت کنید؟ وقتی صحبت از ایمنی آتش در دفتر می شود، پارتیشن ها و درهای شیشه ای درجه حرارت می توانند حداکثر ۱۲۰ دقیقه در برابر حرارت، شعله و گاز تا دمای ۱۶۰۰ درجه فارنهایت محافظت کنند، در مقایسه با شیشه های استاندارد که در دماها خرد می شوند. در حدود ۲۵۰ درجه فارنهایت در اینجا بیشتر در مورد صفحه نمایش و درب های دارای درجه حریق اطلاعات کسب کنید.

سیستم های پارتیشن بندی شیشه ای با شیشه های بدون ارتفاع کامل برای یک سطح صاف و براق، یا با قاب های آلومینیومی جامد در دسترس هستند. ما انواع مختلفی از پارتیشن های شیشه ای را در سراسر انگلستان طراحی، ایجاد و نصب کرده ایم ، برخی با سبک ها و طرح های منحصر به فرد و برخی دیگر با اشکال منحنی برای جلوه ای شیک و زیبا. می توانید برخی از کارهای ما را در گالری پروژه های ما مشاهده کنید.

 

مزایای پارتیشن های اداری

  • مقرون به صرفه: شکی نیست که پارتیشن های اداری بسیار مقرون به صرفه تر از تلاش برای تقسیم یک دفتر با استفاده از دیوارهای محکم و دائمی هستند. بسته به سطح کیفیت و طراحی مورد نیاز شما از پارتیشن اداری، آن ها می توانند یک سرمایه گذاری نسبتاً ارزان برای دفتر باشند، اما می توانند بهره وری و کارآیی دفتر را کاملاً تغییر دهند.
  • کاربردی: چه کسی می خواهد متعهد شود که یک دیوار پارتیشن محکم در مرکز دفتر بسازد و آن را در آینده قابل پیش بینی به نصف تقسیم کند؟ کسب و کارها همیشه تغییر می کنند؛ نحوه کار، تعداد کارکنان و اندازه بخش ها در هر زمان ممکن است تغییر کند. با استفاده از پارتیشن های اداری، این توانایی را دارید که آنها را به سرعت نصب کرده و هر زمان که بخواهید حذف یا جابجا کنید، با حداقل آشفتگی. این از محدودیت فضای فعلی و نحوه چیدمان دفتر جلوگیری می کند.
  • حریم خصوصی: یکی از بزرگترین عوامل تأثیرگذار شرکت های سرمایه گذاری در سیستم های پارتیشن بندی این است که بتوانند فضاهای خصوصی بیشتری را جدا کنند. همه ما می دانیم که تلاش برای پیدا کردن یک منطقه خصوصی برای ملاقات که نمی خواهید هیچکس آن را بشنود، وقتی در یک دفتر برنامه باز گیر کرده اید و فضا محدود است، چگونه است. با این امکان که در حال حاضر بتوانید پارتیشن های اداری عایق صوتی موقت یا دائمی دریافت کنید، این دیگر مسئله ای نیست.
  • زیبایی شناسی: باور کنید یا نه، در واقع پارتیشن های اداری را می توان یکی از شیک ترین عناصر یک دفتر دانست. با وجود سبک ها، طرح ها و متریال های مختلف برای انتخاب، می توانید از آن ها برای تکمیل یا حتی افزایش طراحی دفتر خود استفاده کنید. آنها را با آرم شرکت، تصاویر یا رنگهای اصلی مارک کنید تا مهر خود را بر روی چیزها اضافه کنید و آن ها را به یک ویژگی برجسته دفتر خود تبدیل کنید
  • نور: این مزیت بیشتر به پارتیشن های شیشه ای، یا حتی آن هایی با پنجره های کوچک شیشه ای یا قطعات گنجانیده شده در طراحی هدایت می شود. برخلاف ساخت دیوارهای محکم یا افزودن درهای جداکننده چوب، استفاده از شیشه های بیشتر در طراحی یک دفتر می تواند نور بیشتری را از خود عبور دهد و محیطی روشن تر و دلپذیرتر ایجاد کند. ثابت شده است که نور طبیعی باعث افزایش روحیه کارکنان می شود که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر بهره وری در محیط کار دارد.

 

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]