پروژه استخر ولنجک
15
آذر

پروژه استخر ولنجک

پروژه استخر ولنجک

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید.

این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

 

پروژه استخر ولنجک

نام پروژه : پروژه استخر ولنجک

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۵

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به پروژه استخر ولنجک می باشد.

تصاویر :

پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه استخر ولنجک | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

پنج نکته ای که باید قبل از ساخت استخر در نظر بگیرید

استخر به عنوان یک المان دکوراتیو و زیبا میتواند یکی از عناصری باشد که جز نقاط قوت یک ملک محسوب شود و می تواند جز آپشن هایی محسوب شود که شما در هنگام فروش از آن به جهت یک برتری استفاده کنید. بسیاری از خریداران نیز به دنبال این چنین گزینه هایی می باشند زیرا تعداد خانه هایی که در فضای آنها از استخر استفاده شده است بسیار محدود می باشد.
نوع استخر و زیبایی آن بسته به ذوق و هنر معمار دارد اما تجهیزات و امکانات آن از موارد مهمی است که باید به آن توجه بسیاری داشت. استخر شما هر چه قدر هم که زیبا باشد اما اگر فاقد تجهیزات اساسی و زیرساختی باشد به سرعت فرسوده شده و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

قبل از اینکه بخواهید فضای خود را مجهز به استخر کنید، پنج فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

 

طرح در پروژه های معماری

طراحی استخر می تواند شامل اندازه ، رنگ ، مواد ، ویژگی های اضافی ، شکل و عمق آن باشد. سه نوع عمده استخر در واحدهای مسکونی وجود دارند که عبارتند از استخرهایی از جنس بتن ، روکش وینیل و استخر های فایبرگلاس. ویژگی های اضافی می تواند شامل آبشارها ، تاج های برنزه ، تخته های غواصی و المان های دکوراتیو باشد. شکل استخر شما می تواند مربع ، مستطیل ، یا گرد باشد. به یاد داشته باشید ، طراحی دقیق تر و سفارشی گران تر خواهد بود.

 

اولویت بندی در پروژه های معماری

درست مثل یک پروژه بازسازی خانه ، باید در ساخت استخر تمام جوانب را در نظر داشته باشید و آنها را اولویت بندی کنید. یکی از این موارد هزینه های ناشی از ساخت استخر می باشد زیرا عدم توجه به بودجه بندی استخر می تواند برای شما بسیار هزینه بر باشد از طرف دیگر نیز استخر درون ساختمان شما باید با نوع معماری به کار رفته در ساختمان شما مطابقت داشته باشد. برای اطمینان از اینکه به راحتی بتوانید در ساختمان خود از این المان استفاده کنید، در ابتدا باید تمام جوانب مانند هزینه طراحی و اجرای آن، داشتن فضای مناسب، تگهداری و مراقبت و … را در نظر بگیرید.

 

زمان بندی در پروژه های معماری

انتخاب زمان مناسب ذر طول سال برای ساخت استخر می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. پاییز و زمستان به عنوان بهترین فصل شنا شناخته نمی شوند ، اما اگر در آب و هوای متوسط ​​زندگی می کنید بهترین فصل ها برای ساخت استخر هستند. زیرا در این فصول به دلیل تقاضای کم می تواند برای شما مقرون به صرفه تر باشد.

 

سیستم گردش آب استخر

گردش آب استخر در تمیز و سالم نگه داشتن آن بسیار مهم است. سیستم گردش آب استخر معمول شامل: پمپ ، فیلتر ، بخاری و سیستم بهداشتی است. در فرآیند گردش، آب استخر از طریق دستگاه پمپ کفکش تعبیه شده در کف استخر خارج می شود ، از فیلتر عبور داده می شود و در نهایت توسط سیستم بخاری و سیستم بهداشتی تصفیه شده و دوباره به درون استخر انتقال داده می شود.

 

سرویس تصویه

در حالی که کلر  از ابزار سنتی بهداشت استخر می باشد اما گزینه های دیگری وجود دارد که یک تجربه شنای سالم و لذت بخش را فراهم می کند. مولدهای کلر نمکی با تولید کلر کار می کنند و می توانند برای تجهیزات و سطوح خورنده باشند. سیستم های اشعه ماورا بنفش  می توانند میزان کلر را به میزان قابل توجهی کاهش دهند ، اما برای بهداشت مداوم و باقیمانده هنوز کلر مورد نیاز می باشد.

 

پروژه استخر

این پروژه مربوط به بازسازی یک استخر در منطه ولنجک تهران می باشد که در سال ۱۳۹۵ توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شده است. ساختمان مربوط به این استخر دارای شش طبقه بود.

مدت زمان اجرای این پروژه ۹۰ روز کاری به طول انجامید.

در مرحله اول انجام این پروژه، تخریب کامل جکوزی، سونا خشک، سونا بخار و استخر انجام شد. بعد از این که تخریب استخر به پایان رسید، ایزوگام و کاشی کاری محدد این پروژه آغاز شد.

برای کاشی های استخر و جکوزی، از کاشی های ۲ در ۲ استفاده شده است. همجنین در کف استخر برای جلوگیری از لیز خوردن افراد، از کاشی های مخصوص استخر استفاده شده که دارای برآمدگی ها و فرو رفتگی های خاصی هستند تا از لیز خوردن، جلوگیری کنند. طول این کاشی ها بیست سانتی متر در بیست سانتی متر می باشد.

 

نکاتی در ارتبا ط با پروژه استخر

این پروژه از آنجایی که در طبقه منفی دو قرار داشت، امکان استفاده از آسانسور در طی مراحل تخریب و بازسازی جهت حمل مواد و مصالح و تخلیه نخاله وجود نداشت. این موضوع باعث شد هزینه پنهان پروژه یعنی هزینه کارگر بالا رفته و پروژه در مرحله تخریب کمی بیشتر طول بکشد.

 

 

اگر نیاز به مطالعه ی بیشتر دارید به صفحات زیر مراجعه کنید:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]